Материалдар / Дыбыстық талдау
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Дыбыстық талдау

Материал туралы қысқаша түсінік
Балалардың өткен сабақ туралы білімдерін бекіту. Сөздерге дыбыстық талдау жасату. Сөз ойлап сөзден сөйлем құрату, буынға бөлу және тұтас оқуға жаттықтыру арқылы балалардың сөздік қорын байыту. Байланыстырып сөйлеу қабілеттерін, логикалық ойлауын, есте сақтауын дамыту.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Ақпан 2023
1556
5 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұйымдастырылған оқу іс-қызыметінің технологиялық картасы.



Күні: 02.02.2023ж

Сыныбы: 0 «в»

Тәрбиеші: Алипкалиева. Акжаркын Бауыржановна

Білім беру саласы: Қаммуникативтік дағды

Бөлімі: Сауат ашу

Оқу іс-әрекетінің тақырыбы: «Дыбыстық талдау»

Оқу іс-әрекетінің мақсаты. Балалардың өткен сабақ туралы білімдерін бекіту. Сөздерге дыбыстық талдау жасату. Сөз ойлап сөзден сөйлем құрату, буынға бөлу және тұтас оқуға жаттықтыру арқылы балалардың сөздік қорын байыту.

Байланыстырып сөйлеу қабілеттерін, логикалық ойлауын, есте сақтауын дамыту.

Ұйымшылдыққа тәрбиелеу.

Сабақтың көрнекілігі: кеспе әліппе, суреттер,ребус, сөйлем сызбасы, кестелер

Әдіс – тәсілдер:сұрақ- жауап, әңгімелесу, көрнекілік ойын,түсіндіру



Іс-әрекет бөлімдері




Тәрбиешінің іс-әрекеті

Балалардың іс-әрекеті

Сабақтың барысы:

І. Ұйымдастыру кезеңі


Бүгінгі сабағымызды бастайық



Балалар бір-бірінің қолдарын ұстап не сезінгендерін айтады.

-Жылуылық, қуаныш

Ізденістер. Ұйымдастырушы

ІІІ. Сұрақ- жауап сағаты.

1.Дыбыс дегеніміз не?

2.Әріп дегеніміз не?

3.Дыбыстар нешеге бөлінеді?

4.Дауысты дыбыстарды ата.

5.Дауыссыз дыбыстарды ата.

6.Ата, әже, ана,бала сөздерін жаз.

ІҮ.Суретпен жұмыс.

Алма,

шар,

тау.

Ү.Логикалық тапсырмалар:

1-тапсырма: Ребусті шешу

2-тапсырма: «Сөз ойла, көп ойла» ойыны

Мақсаты: Жылдам ойланып, жылдам жауап беруге, сауатты жазуға үйрету.

Дауысты а,ә, дауыссыз д,с дыбыстарынан.

Сергіту сәті: (Қимылмен)

АКТ пайдалану

Сәлем, көздер, ояныңдар!

Сәлем,құлақтар, ояныңдар!

Сәлем, қолдар, ояныңдар!

Сәлем, қолдар ояныңдар!





ҮІ. Сөздік жұмыс:

1 –тапсырма: «Адасқан буындарды тап»

Ма са ал ма ар на ба та ма та жа са

2- тапсырма: «Ана», «бала», «ата», «әже» сөздеріне дыбыстық талдау жаса

ана -3 дыбыс, 3 әріп, бала- 4 дыбыс, 4 әріп, ата- 3дыбыс,3 әріп

а – дауысты дыбыс

б- дауыссыз дыбыс

а - дауысты дыбыс

н- дауыссыз дыбыс

а- дауысты дыбыс

т- дауыссыз дыбыс

а- дауысты дыбыс

л- дауыссыз дыбыс

а- дауысты дыбыс

а- дауысты дыбыс

балалар смайликтер арқылы бағалау

Жұмбақтарды шеш.

1.Аппақ дала, қара дән,

Дәнін сепкен – түсінуге жараған. (әріптер)

2. Өзім сөзден тұрамын,

Аяқталған ойды құрамын. (сөйлем)

-Бұл жұмбақтар не туралы?

3- тапсырма: «Сөйлемдерді жалғастыр»

Әжем ауылдан ... . (келді)

Орманда бұлбұл ... . (сайрайды)

Мен қызықты ... . (ертегі тыңдадым)






.Балалар сұрақтарға жауап береді.





















Балалар берілген суретпен жұмыстанады











Балалар суреттер арқылы ребусты шешеді





















Балалар тәрбиешінің нұсқауымен сөздерден сөйлем құрау ойынын ойнайды.





Балалар сергіту сәтімен АКТ дан көру арқылы іс қимылмен орындайды.















Берілген буындардан дыбыстық талдау жасайды.



































Балалар формативті бағаланады.











Жұмбақтың шешімін шешеді













Берілген сөздерден сөйлем құрайды.

Қорытындылау. Өзін-өзі бағалау

Сұрақ – жауап әдісімен.

-Дыбысты не істейміз?

-Әріпті не істейміз?

-Дыбыстарды нешеге бөлінеді?

Ойын: «Біз зерекпіз»

Шарты: сөздерді ретімен айтады. Балалар осы сөздерден с дыбысы бар дыбыс, буын, сөз кездескенде қолдарын шапалақтайды.

1.п, б,с,ж,л,қ,ә,с,т,б (дыбыс)

2. на,са,жа, ла,за,су (буын)

3. ағыс,жаға, саға, алға, жылға (сөз)




Сұрақтарға жауап береді.













Балалар бағаланады.



Біледі: Сөздерден сөйлем құрауды.

Игереді: берілген сөздерге дыбыстық талдау жасауды.

Меңгереді:достық қарым-қатынасты.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!