Сауат ашу негіздері
Тақырыбы:Дыбыстық талдау
Міндеттері:Сөздегі дыбыс санын анықтай алуға
үйрету, дыбыстық талдау жасауды үйретуді жалғастыру.. Сөзді буынға бөле алу
дағдыларын бекіту.
Ойындар арқылы шапшаңдық, төзімділік секілді
қасиеттерін дамыту..
ҰОІ
барысы
1.Ұйымдастыру кезеңі
Педагог балалар шеңберге тұрады, амандасады
Арайлап таң
аты
Алтын
сәуле
таратты
Жарқырайды
күніміз
Аман болсын
еліміз
Тәрбиеші: Балалар
қазір жылдың
қай
мезгілі?
Балалар: Қыс
мезгілі
Қыс
айында
неш
ай
бар?
Балалар:үш ай
бар
2.
Негізгі бөлім
Квест
ойыны арқылы
Ханшайымға
көмектесу
Тәрбиеші:Балалар маған
аудио хабар елді
тыңдап көрейікші.
Аудио
хабарламаны
тыңдау.
Ханшайым досына
көмектесуді
сұрайды.
Ханашайымға көмектесу
үшін кедергілер
бар,
Ол
үшін
экранға
назар
аударайық.
Бірінші
кедергі
айдаһар
.
Айдаһардың тасырмасын
орындау
1.
«Сұрақ-жауап» əдісі
1)
Дыбыстар нешеге бөлінеді?
2)
Дауысты дыбыстардың жасалу жолы қандай?
3)
Дауыссыз дыбыстар нешеге бөлінеді жəне қалай
аталады?
4)
Буында неше дауысты дыбыс болады?
2.Жалмауыз
кемпірдің
тапсырмасы
Суреттердегі заттарды ата.
Буынға бөл. Тиісті сызбамен қос
3. торғадың
тапсырмасы
Жұмыртқа әдісі арқылы балаарға
жұмыртқаны жыртып ішінен
шыққан
сөзді атап
буынға
бөлу
4.Аюдың
тапсырмасы
Серіту
сәті.
5.Жылқы
тапсырмасы
дыбыстық талдау жасауға
тапсырма береді.
Педагог балалармен бірге
жасайды.
«Шана» сөзінің дыбыстық
сызбасы.
«Шна» сөзінде 2буын, 3 дыбыс
бар.
Ш
–дауыссыз дыбыс, көк түспен
белгілейміз.
А –дауысты дыбыс, қызыл түспен
белгілейміз.
Н –дауыссыз дыбыс, көк түспен
белгілейміз.
А- дауысты дыбыс, қызыл түспен
белгілейміз
6. Қасқырдың
тапсырмасы
(графикалық
жұмыс)
Үзік сызықтарды
бастыр.
Педагог графикалық жұмысты
бастамас бұрын үстелде отыру ережесін естеріне түсіріпқайталайды.
Дұрыс отырмаудың денсаулыққа, адам сымбатына зиян екенін айтып
өтеді.
7.Ханның
тапсырмасы
«Теңге
ілу
ойыны
шарты: Балалар
тақтаға
шығып
теңгенің үстінен
басып,дауысты
дауыссыз
дыбыстарды ажыратып құмыраға
салады.
Тәрбиеші:Ханшайымды
досына көметесіп құтқардыңыдар.
Балаларға аудио втыңдатады.
Ханашайым рахметін
айтып балаларға арнап
сыйлық беріп
жіберегенін
айтады
3.
Рефлексия.
Педагог
ҰОІ-ны қорытындылайды. Балаларды
мақтап, оларға жетістікке жету үшін еңбектену керектігін
айтады.
Оқу қызметінің қызықты өткенін
жəне ұнағандығын сұрап білу.
– Егер сендерге бүгінгі
тапсырмаларды орындау қызық болса, көңілді смайлды, ал егер
тапсырмаларды орындауда қиналсаңдар жəне қызықсыз болса, көңілсіз
смайлды астауға
жапсырыңдар.