Дыбыстық талдау

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Дыбыстық талдау

Материал туралы қысқаша түсінік
Әліппе пәніне арналған ашық сабақ бұл жерде дыбыстық талдауға берілген тапсырмалар, түрлі әдістер бар
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бөлім: Әліппеге

дейінгі кезең



Педагогтің аты-жөні:

Күні:16.11.2023 ж

Сынып: 0 А

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Дыбыстық талдау

Оқу бағдарла- масына сәйкес күтілетін

нәтижелер

Білімділік: сөйлем туралы бастапқы тілдік ұғымдарды түсінеді; сөйлемнің графикалық сызбасын таниды; дәптер бетінде берілген суреттерді бояйды, сурет салады, түрлі бағытта сызықтар жүргізеді.

Дамытушылық: сөйлемнің графикалық сызбаларымен әңгіме құрай алады; байланыстырып сөйлейді.

Тәрбиелік: сөз әдебін дұрыс қолдануды үйренеді.

Сабақ барысы

Сабақтың кезеңі/уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың

басы

(Ұ) Ұйымдастыру кезеңі:

1. Сәлемдесу.

Мұғалім доп лақтырады. Қағып алған оқушы

атын айтып, өзін таныстырады. Мысалы:

Мадақтау

Доп

(1–7 мин)

2. (МК, Ұ) Ойсергек. «Менің атым...» ойынын ойнату.

Менің атым – Айбатыр. Мен батыр баламын. Менің атым – Айару. Мен сұлу арумын.

Бұл ойын оқушыларға психологиялық жағымды ахуал орнатады, сонымен қатар бүгінгі сабаққа қажетті алдыңғы білімдерін еске түсіреді.

  • Адамға есім не үшін қойылады?

  • Сен өз есіміңнің мағынасын білесің бе?

  • Басқа балалармен танысудың қажеті бар

ма?




32


Сабақтың ортасы (26 мин)






















Сергіту сәті

Сабақ мақсатын хабарлау:

Балалар, сендер бүгінгі сабақта сөйлеу барысында дауыс ырғағын сақтауды үйренесіңдер.

Жаңа сабақ тақырыбын таныстыру: Сөйлеу.

Сөйлем

(МК, Ж) Тыңдалым-айтылым

  1. Сурет бойынша сыныптасымен танысу.

  2. Әр сөйлемді айтқанда дауыстың өзгеруін байқау.

Оқушылар жұптасып танысады:

  • Сәлем! Менің атым – Жансая. Сенің атың ше?

  • Сәлем! Менің атым – Асан. Танысқаныма қуаныштымын!


  1. Оқушылар мұғалімнің көмегімен бір- бірімен танысады.

  2. Әр сөйлемді айтқанда дауыстың өзгеруін байқайды.

Жетістік критерийі: Танысу барысында дауыс ырғағын сақтайды.

ҚБ: Оқушылар мұғалім көмегімен бір-бірін бағалайды.


(МК, Ж) Оқылым

  1. Сөйлем сызба-моделінің көмегімен танысу.

  2. Әр сөйлемнен кейінгі белгілерге назар аудару.

1. Сөйлем сызба-моделінің көмегімен танысады:

Сәлем! Менің атым – Әдия. Сенің атың ше? – Сәлем! Менің атым – Алмас.

2. Сөйлеген кезде дауыстың өзгеруі жазуда арнайы белгілермен (.?!) белгіленетінін біледі.





Мадақтау


(МК, Ө) Түймелерден сөйлем соңына қойылатын белгілерді жасау.

Оқушылардың саусақ моторикасын дамыту

мақсатында түймелерден сөйлем соңына қойылатын белгілері жасайды.



Түймелер

(МК, Ұ, Ө) Жазылым

Бала қолының ұсақ бұлшықеттерін дамыту үшін төменде берілген жазуға даярлау жұмыстарын басшылыққа алу:


  1. Оқушы партада дұрыс отырады, қаламды дұрыс ұстайды.

  2. Жазу дәптері бетіндегі кеңістікті бағдарлайды.




1 жазу дәптері

33



  • жазу дәптері бетіндегі кеңістікті бағдарлау;

  • заттарды сызықтар арқылы қосу;

  • дәптер бетіндегі суреттерді бояу;

  • әртүрлі (түзу, қисық, сынық) сызықтар сызу;

  • үзік сызықтарды бастырып жүргізу.

  1. Оқушылар мұғалімнің көмегімен заттарды сызықтар арқылы қосады.

  2. Дәптер бетіндегі суреттерді бояйды.

  3. Әртүрлі (түзу, қисық, сынық) сызықтар сызады.

  4. Үзік сызықтарды бастырып жүргізеді.

Өзін-өзі бағалау смайлигін бояйды.


Сабақтың соңы

(7 мин)

Сабақты бекіту.

(МК, Т) Сабақты бекіту және саралау

«Сөз тану» айдарында берілген «Сәлем – сөздің анасы» мақалымен жұмыс:

  1. Мақалды QR арқылы немесе үнтаспадан тыңдату.

  2. Мақалдың мәнін ашу.

Саралау тапсырмалары:

  1. деңгей:

«Бала атамен амандасты» сөйлемінің соңына қандай белгі қоясың?

  1. деңгей:

«Қандай» сөзімен көтеріңкі көңіл күйді білдіретін сөйлем құрап көр.

  1. деңгей:

Парталас жұбыңмен бірің – сатушы, екіншің

сатып алушы боп ойнап көр.





  1. «Сәлем – сөздің анасы» мақалын QR арқылы немесе үнтаспадан тыңдайды.

  2. Мұғалімнің жетекші сұрақтарымен мақалдың мәнін өз ойларымен білдіреді.

  3. Саралау тапсырмаларын орындайды.




Мадақтау. Толықтыру


Рефлексия

Бүгінгі сабақтан алған әсерлерін бағдаршам түстеріне сәйкестендіреді.

Өзін-өзі бағалау

Бағдаршам суреті


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
08.04.2024
435
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі