Білім беру ұйымының
атауы
|
№ 11
мектеп
|
Ұйымдастырылған іс-
әрекет
|
Сауат ашу
негіздері
|
Педагогтің
аты-жөні:
|
Шалова Ботакуз
Орынбековна
|
Күні:
|
11.12.2023ж.
|
Сынып:
|
Мектепалды «А »
сынып
|
Ұйымдастырылған іс-
әрекет тақырыбы:
|
Дыбыстық талдау
(Қайталау сабақ)
|
Оқу бағдарламасына
сәйкес ұйымдастырылған іс- әрекет
міндеті:
|
Сөзді буынға бөлуді
дамыту. Сөздегі дыбыстарды, олардың түрлерін (дауысты, дауыссыз)
ажыратып, дұрыс дыбыстау.
|
Ұйымдастырылған іс- әрекеттің күтілетін
нәтижесі
|
Сөздегі дыбыстарды, олардың түрлерін (дауысты, дауыссыз)
ажыратады , дұрыс дыбыстай алады.
|
Ресурстар:
|
Төрт түлік туралы
суреттер,дыбыстық талдауға арналған
текшелер,смайликтер
|
|
Ұйымдастырылған іс-
әрекет барысы
|
Ұйымдастырылған іс-
әрекеттің жоспар-ланған
кезеңдері
|
Педагогтің
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурс
тар
|
Ұйымдастырылған іс- әрекет
басы
-
минут
|
І.Психологиялық
дайындық.
«Сен күштісің
бе?»
Мен
күштімін!
Мен
мықтымын!
Мен
ақылдымын!
Бүгінгі күнге
сәттілік!
|
Педагогпен
сәлемдеседі.
|
|
|
2 минут
2минут
|
II «Жайлау мен қора»үстел үсті
ойыны
«Пазл» құрастыру
әдісі
Бөлінділерден сурет құрап,сұрақтарға жауап
береді.
«Ашық сұрақ» әдісі
-
Суретте не
бейнеленген?
-
Қалай дыбыстайды?
-
Ненің төлі?
-
Немен қоректенеді?
Ұлттық құндылық: Төрт түлік туралы мақал
-мәтелдер айту.
Мал өсірсең қой өсір.
Өнімі оның көл көсір.
Тай тайға жеткізер,
Тай құнанға жеткізер,
Құнан атқа жеткізер,
Ат мұратқа жеткізер.
Қойдың сүті –
қорғасын,
Қойды соққан оңбасын.
|
Пазлды
құрастырады,сұрақтарға жауап
береді.
|
Ауызша
мадақтау
Жарайсың!
Керемет!
|
|
Ұйымдастырылған іс- әрекет ортасы
2мин
6минут
6минут
2
мин
|
ІІІ. «Өз үйшігіне орналастыр» ойыны,Жұптық
жұмыс.
Берілген суреттердегі бейненің қандай дыбыстан басталып
тұрғанын анықтап көк,қызыл үйшікке
жабыстырады.
«Кім жылдам» ойыны
Балалар апа,лақ,нар сөздеріне дыбыстық талдау
жасайды.
Дәптермен жұмыс.Жеке жұмыс.Үзік сызықтарды
бастыр.
І
топ
Құлынның суретін үзік
сызықтар арқылы бастырады
ІІ
топ
Бұзаудың суретін үзік
сызықтар арқылы бастырады.
ІІІ
топ
Ботаның суретін үзік сызықтар арқылы
бастырады.
Сергіту сәті
.
Аяқпенен топ-топ
-топ
Алақанмен
соқ-соқ-соқ
Бір оңға,бір
солға
Айналайық кел
мұнда!
Қолымызды бір
сілтеп
Басымызды
шайқайық.
Бір оңға, бір
солға
Ойнайықшы кел
мұнда!
Секіреміз
жоғары
Қиын емес
секіру
Бір оңға, бір
солға
Секірейік кел
мұнда!.
|
Суреттерді
жапысырады.
Үзік сызықтарды
бастырады.
Қимылдарды
жасайды.
|
Ауызша
мадақтау
Жарайсың!
Керемет!
Дескриптор:
Сұрақтарға жауап
береді
Жұлдызша арқылы
бағаланады.
.
Смайлик арқылы
бағаланады
|
|
Ұйымдастырылған іс- әрекет соңы
5 минут
|
IV. Ұйымдастырылған іс-
әрекетті
қорытындылау
Кері
байланыс.
Егер оқу іс –әрекеті
ұнаса.тапсырмалар қызықты болса көңілді смайликті жасыл шелекке, ал
егер оқу іс- әрекеті қызықсыз,тапсырмалар түсініксіз болса көңілсіз
смайликті қызыл шелекке
орналастырады.
|
Смайликтерді
орнластырады.
|
Смайлик арқылы оқу қызметінен алған әсерлерін
көрсетеді.
|
|