|
Сабақ
тың
басы
5
минут
5
минут
Сабақ
тың
ортасы
2
минут
5
минут
5
минут
5
минут
Сабақтың
соңы
Қорытынды
5
минут

Күтілетін
нәтиже:
Түсінеді:
Қолданады:
|
Сәлеметсіздер ме,балалар?Көңіл
күйлерің жақсы ма?
Шаттық шеңберінде тұрып
бірігіп айтады
Өткен іс-әрекетті есіне түсіру
үшін «М»
дыбысын көрсетіп
сұрақ-жауаптар қояды.
Балалар
«Қолшатыр»
әдісі арқылы екі топқа
бөлінеді.
1 топ
Дауыстылар
2 топ
Дауыссыздар
«Кім
тапқыр»?
Топтық жұмыс болады ,екі топқа
дауысты және дауыссыз дыбыстардан басталатын суреттерге дыбыстар
жапыстырылған,орнын тауып қойып
шығады.

Дұрыс орындаған топқа теңгелер
беріліп отырады,
Сергіту
сәті,
Дыбыстармен
жұмыс
«Кім
жылдам?»
«Шыбын
ұру»ойыны
Жұптық ойын болады,Тақтаға
ойынға екі бала шығып жарысады.Педагог дыбыстарды айтып
тұрады,олардың дауысты немесе дауыссыз екенін
сұрайды.

Дәптермен
жұмыс
Педагог дыбысты сөздерге
дыбыстық талдау жасайтындарын хабарлайды.Суретті сызбаны тақтаға
іледі.Педагог сөздегі әр дыббысты анық айтады.Дыбысты айтып олардың
дауысты және дауыссыз екенін анықтайды.Суреттегі сөздерді буынға
бөледі,неше буын екенін
сұрайды.

Дыбыстық талдаудан соң балалар
өз жұмыстарын тақтаға талдау мен
тексереді.
Педагог көмек керек балаларға
көмектесіп жеке жұмыс
жасайды.
Кері байланыс. Смайлик
әдісі
Бағалау әдісі.Тәтті
тарату.
Балаларды бағалап,қортынды
жасайды.
Жасайды:Үш төрт дыбыстан тұратын
сөздерге Дыбыстық талдау жасайды,Берілген дыбысқа сөз
құрайды:
Сөздер әртүрлі дыбыстардан
тұратын.
Дыбыстарды
ажыратады,сөздегі дыбыстың орнын
анықтайды.
|
Оқушылар шаттық шеңберін құрды
.
Армысың асыл
жер
Армысың жер
ана
Армысың
достарым
Сендерді көрсем
қуанам
бір-бірімен құшақтап
амандасады
Амандасу
үлкенге
Тәрбиенің
басығой
Ал, қанекей
бәріміз...
Сәлемдейік
үлкенге!
Сәлеметсіз
бе!
Балалар сұрақ-жауапқа жауап
береді.
Балалар Қолшатырдан алған
дауысты немесе дауыссыз дыбыстарын алып өздерінің тобына барып
отырады,қолындағы дыбысты дауысты немесе дауыссыз киіз үйге
салады
Балалар топтасып жұмыс
жасайды,суретке қарап қандай дыбыстан басталатынын тауып орнына
қойып шығады.Суреттердегі сөздерді айтады және буынға
бөледі.
Балалар музыкаға сәйкес
қимылдар жасайды.
Тақтаға екі топтан бір-бір
баладан шығып дұрыс дыбыстарды жылдам табу арқылы шыбындарды
ұрады.
Балалар дауысты немесе
дауыссыз екенін айтады,қайталайды.Өздері суреттегі буынға бөліп
неше буын екенін айтады.
Саусақ
жаттығуы
«Бәрінен де мен
күшті»-
Деп айтады оң
қол.
«Неге сен?Ал мен
ше!»-
Деп келіспейді сол қол
.
Екі қолдың
күштерін,
Кәне,сынап
көриік.
Оңға солға
тартайық,
Достастырып
қайтайық
Балалар Смайлик
әдісі
Арқылы,кері байланыс
жасайды.Бүгінгі өтілген іс әрекеттің ұнағанын немесе ұнамағанын
көрсетеді.Силықтарын алады


|