Материалдар / Е дыбысы және әрпі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Е дыбысы және әрпі

Материал туралы қысқаша түсінік
Қысқа мерзіімді жоспар
Авторы:
02 Сәуір 2024
158
2 рет жүктелген
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қазақстан Республикасының Оқу-ағарту министрлігі

«------------------------- орта мектебі» КММ

Қысқа мерзімді жоспар

      Әліппе 33-сабақ

Бөлім:

Әліппекезеңі

Мұғалімнің аты-жөні


Күні:


Сынып: 1

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Е дыбысы және әрпі

Оқу бағдарламасына сәйкес күтілетін нәтижелер

  • Сюжетті сурет бойынша шағын әңгіме құрайды; дыбыстық талдау дағдылары(мәтіннен сөйлемді, сөйлемнен жаңа үйретілген дыбысы бар сөзді, сөзден буынды,буыннан дыбысты бөліп алу) қалыптасады;

  • дыбысты дұрыс айтуға жаттығады;әріпті таниды, дыбыс пен әріпті бір-бірінен ажыратады;

  • оқу түрлерін (буындап оқу,тұтас оқу, мәнерлеп оқу, түсініп оқу) қолданады;

  • дыбыстың мағына ажыратушықызметін түсінеді;

  • ана тілін, Отанын, халқын, мәдениеті мен салт-дәстүрінқұрметтей біледі;

  • жазу жолын, жоларалықты, жолдың жоғарғы және төменгісызықтарынсақтап, әріпэлементтерін,әріптерді, әріптердің бір-бірімен байланысынкөркемжазуталаптарынасайжазады.

Ұлттық құндылықтар

  • салт-дәстүрлерді біледі,онысақтайды;

  • табиғатқа жанашыр және туған жердің қайталанбас ерекшелігін таниды

      Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдас-тыру

5 мин

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру хормен амандасу, ширату жаттығуларын жасату арқылы өтеді.

Амансыңба, Жер ана?

Амансыңба, алтын күн?

Амансыңба, достарым,

Амансыз ба, ұстазым?

Ұстазды көре қуана 

Сабағымды бастадым.

Өткен тақырыпқа шолу, жаңа тақырыпқа кіріспе «Жасырын әріп» ойыны.

Шарты: Мұғалім шеңберде тұрған оқушылардың бірінің қолына әріп жазылған қағаз қыстырады. Іздеуші оқушы оның кімде екенін табады. Іздеуші дұрыс тапқан болса, онда әріпті алған оқушы жасырылған әріп туралыбілетінінайтыпбереді,айтаалмаса, айыпретінде өзөнерінкөрсетеді. Әр айналым сайын, әріпті ауыстырып отырады. Соңында е әрпі жазылған қағазды жасырады.

-Е дыбысы туралы не білесіңдер?

-Е дыбысынан басталатын сөздер айтайық.

-Олай болса, бүгінгі күні е дыбысы мен әрпі туралы түсінік қалыптастыратын боламыз.

Жаттығу жасайды.


Ойынға қатысады.







«Ауызша мадақтау» әдісі:

Жарайсың!

Керемет!

Жақсы!




Әріптер жазылған парақтар











кеспе әріптер

Жаңа білім

15 мин










































2 мин


10 мин


















Бекіту

10 мин






(Ұ) 1- тапсырмада «Сұрақ-жауап» әдісі қолданылады.

Сабақ тақырыбын таныстыру.

Сабақтан күтілетін нәтижені хабарлау.

Тыңдалым-айтылым

Балалар, кітапта берілген сюжетті суретбойынша сұрақтарға жауап бере отырып, әңгіме құраңдаршы.

- Суреттен кімді көріп тұрсыңдар?

-Баланың жанында не тұр?

-Елікке не берді?

-Елік не қылды?

-Енді жаңа өздерің айтқан жауаптарыңды біріктіріп мәтін етіп айтыңдар.

- Құрағанәңгімелерің неше сөйлемнен тұрады?

-Мәтіндее дыбысынан басталатын сөздер бар ма? Сол сөздерді буынға бөліңдер, сосын дыбыстық талдау жасаңдар.

-Елік сөзін буынға бөліңдер.

-Еліксөзі неше дыбыстан тұрады?

-Еліксөзі қандай дыбыстан басталып тұр?

-Бұл сөзде е дыбысы сөздің қай жерінде кездесіп тұр?

­- «Е» дыбысының сөз алдында және ортасында, соңында келетінін түсіндіру.

-Жақсы, енді ойланайықшы.

-Елік қандай жануар?

-Елікті атуға, сойып етін жеуге бола ма? Неліктен?

-Елікті кез келген аңшы атып ала берсе не болады?

-Ендеше елікті не істеу керек?

- Ал ендіе әріптерін қарындаш пен санағыш таяқшалар көмегімен жасаңдар.

(Ұ, Д) Оқылым

Балалар,оқулықта берілген сөздерді,сөйлемдерді барлығымыз бірге дауыстап оқиық.

-Берілген суреттердегі заттарды бір сөзбен қалай атайды? (жемістер)

Жемістер сөзіне дыбыстық талдау жасаңдар.


Сергіту сәтінде «Роботтар биі».


(Д)2-тапсырмада дәптермен жұмыс жүреді. Жазылым

1.Партададұрыс отырғызады.

2. Жазуға даярлауда бала қолының ұсақбұлшықеттеріндамытатын жаттығулар жасатады.

3. Жазу:

- дәптербетіндегікеңістіктібағдарлату;

  1. «Е»әрпін тақтағажазыпкөрсету.

  2. «Е» әрпін ауадажазыпкөрсету.

  3. Дәптердегі тапсырманы орындату.

  4. Өзін-өзі бағалату:

- Әрбеттіңсоңындаберілгендөңгелек-

шартты белгілерді тапсырманы орындауларыңа қарай бояңдар.

«жасыл»түс– «Жарайсың!»,

«көк»түс –«Жақсы!»

«қызыл»түс–«Талпын!».


(Ұ) 3- тапсырма - «Сөзтану» айдары.

QR кодта берілгенмақалдың мәнін түсіндіру.

Саралаудың «Тапсырма» тәсілі жүзеге асады.

Кейбір оқушыға:

1-деңгей:

- Е дыбысы бар буын құра.

2-деңгей:

- Е дыбысы бар сөз құра.

3-деңгей:

Е дыбысы бар сөзді қатыстырып сөйлем құрап айт.

Сұрақтарға толық сөйлеммен жауап береді.



Мәтін құрап айтады.











Сөздерді буынға бөледі.

Дыбыстық талдау жасайды.




Сұрақтарға жауап береді.

Тазалық сақтаудыңмаңызын еске түсіреді.


Әріптің сұлбасын жасайды.


Сөздерді, сөйлемді оқиды.

Сөз құрастырады.

Билеп сергиді.

Партада дұрыс отырады.

Жаттығу жасайды.

Қалам, қарындашты дұрыс ұстайды.

Тапсырма орындайды, жұмысын бағалайды.






Сөздің мағынасын тыңдайды.


Сұрақтарға толық сөйлеммен жауап береді, дәлелдейді.

Дескриптор:

Сурет бойыншаәңгіме құрады, сөздерді оқиды, буынға бөледі, талдайды-«Жарайсың!».

Сурет бойыншаәңгіме құрады, сөздерді оқиды, буынға бөледі, талдауда көмек қажет етеді –Жақсы!

Сөзді оқиды, буынға бөлуде, талдауда,әңгіме құрауда қиналады-«Талпын!»





















Дескриптор:

Тапсырмаларды дұрыс орындайды -«Жарайсың!».

Тапсырмаларды орындауда аздап қателеседі, көмек қажет етеді -«Жақсы!».

Тапсырмаларды орындауда қиналады, өрескел қателер жібереді-«Талпын!».

Сұрақтарға толық жауап береді, дәлелдейді –«Жарайсың!»

Сұрақтарға қысқа жауап береді, дәлелдеуде көмек қажет етеді-«Жақсы!».

Сұрақтарға жауап беруде, дәлелдеуде қиналады-«Талпын!»

«Әліппе» оқулығы

1 сынып 2021ж

42-бет








































2жазудәптері


















Үнтаспа, смартфон


Қорытын-ды3 мин

Кері байланысты «Шеринг» әдісі арқылы береді.

Ой-пікірін айтады.





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!