Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Е дыбысы және әрпі
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қазақстан Республикасының Оқу-ағарту министрлігі
«------------------------- орта мектебі» КММ
Қысқа мерзімді жоспар
Әліппе 33-сабақ
Бөлім: |
Әліппекезеңі |
|
Мұғалімнің аты-жөні |
|
|
Күні: |
|
|
Сынып: 1 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы |
Е дыбысы және әрпі |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес күтілетін нәтижелер |
|
|
Ұлттық құндылықтар |
|
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Ұйымдас-тыру 5 мин |
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру хормен амандасу, ширату жаттығуларын жасату арқылы өтеді. Амансыңба, Жер ана? Амансыңба, алтын күн? Амансыңба, достарым, Амансыз ба, ұстазым? Ұстазды көре қуана Сабағымды бастадым. Өткен тақырыпқа шолу, жаңа тақырыпқа кіріспе «Жасырын әріп» ойыны. Шарты: Мұғалім шеңберде тұрған оқушылардың бірінің қолына әріп жазылған қағаз қыстырады. Іздеуші оқушы оның кімде екенін табады. Іздеуші дұрыс тапқан болса, онда әріпті алған оқушы жасырылған әріп туралыбілетінінайтыпбереді,айтаалмаса, айыпретінде өзөнерінкөрсетеді. Әр айналым сайын, әріпті ауыстырып отырады. Соңында е әрпі жазылған қағазды жасырады. -Е дыбысы туралы не білесіңдер? -Е дыбысынан басталатын сөздер айтайық. -Олай болса, бүгінгі күні е дыбысы мен әрпі туралы түсінік қалыптастыратын боламыз. |
Жаттығу жасайды. Ойынға қатысады. |
«Ауызша мадақтау» әдісі: Жарайсың! Керемет! Жақсы! |
Әріптер жазылған парақтар
кеспе әріптер |
Жаңа білім 15 мин 2 мин 10 мин Бекіту 10 мин |
(Ұ) 1- тапсырмада «Сұрақ-жауап» әдісі қолданылады. Сабақ тақырыбын таныстыру. Сабақтан күтілетін нәтижені хабарлау. Тыңдалым-айтылым – Балалар, кітапта берілген сюжетті суретбойынша сұрақтарға жауап бере отырып, әңгіме құраңдаршы. - Суреттен кімді көріп тұрсыңдар? -Баланың жанында не тұр? -Елікке не берді? -Елік не қылды? -Енді жаңа өздерің айтқан жауаптарыңды біріктіріп мәтін етіп айтыңдар. - Құрағанәңгімелерің неше сөйлемнен тұрады? -Мәтіндее дыбысынан басталатын сөздер бар ма? Сол сөздерді буынға бөліңдер, сосын дыбыстық талдау жасаңдар. -Елік сөзін буынға бөліңдер. -Еліксөзі неше дыбыстан тұрады? -Еліксөзі қандай дыбыстан басталып тұр? -Бұл сөзде е дыбысы сөздің қай жерінде кездесіп тұр? - «Е» дыбысының сөз алдында және ортасында, соңында келетінін түсіндіру. -Жақсы, енді ойланайықшы. -Елік қандай жануар? -Елікті атуға, сойып етін жеуге бола ма? Неліктен? -Елікті кез келген аңшы атып ала берсе не болады? -Ендеше елікті не істеу керек? - Ал ендіе әріптерін қарындаш пен санағыш таяқшалар көмегімен жасаңдар. (Ұ, Д) Оқылым – Балалар,оқулықта берілген сөздерді,сөйлемдерді барлығымыз бірге дауыстап оқиық. -Берілген суреттердегі заттарды бір сөзбен қалай атайды? (жемістер) Жемістер сөзіне дыбыстық талдау жасаңдар. Сергіту сәтінде «Роботтар биі».
(Д)2-тапсырмада дәптермен жұмыс жүреді. Жазылым 1.Партададұрыс отырғызады. 2. Жазуға даярлауда бала қолының ұсақбұлшықеттеріндамытатын жаттығулар жасатады. 3. Жазу: - дәптербетіндегікеңістіктібағдарлату;
- Әрбеттіңсоңындаберілгендөңгелек- шартты белгілерді тапсырманы орындауларыңа қарай бояңдар. «жасыл»түс– «Жарайсың!», «көк»түс –«Жақсы!» «қызыл»түс–«Талпын!». (Ұ) 3- тапсырма - «Сөзтану» айдары. QR кодта берілгенмақалдың мәнін түсіндіру. Саралаудың «Тапсырма» тәсілі жүзеге асады. Кейбір оқушыға: 1-деңгей: - Е дыбысы бар буын құра. 2-деңгей: - Е дыбысы бар сөз құра. 3-деңгей: Е дыбысы бар сөзді қатыстырып сөйлем құрап айт. |
Сұрақтарға толық сөйлеммен жауап береді.
Мәтін құрап айтады.
Сөздерді буынға бөледі. Дыбыстық талдау жасайды.
Сұрақтарға жауап береді. Тазалық сақтаудыңмаңызын еске түсіреді.
Әріптің сұлбасын жасайды.
Сөздерді, сөйлемді оқиды. Сөз құрастырады. Билеп сергиді. Партада дұрыс отырады. Жаттығу жасайды. Қалам, қарындашты дұрыс ұстайды. Тапсырма орындайды, жұмысын бағалайды. Сөздің мағынасын тыңдайды. Сұрақтарға толық сөйлеммен жауап береді, дәлелдейді. |
Дескриптор: Сурет бойыншаәңгіме құрады, сөздерді оқиды, буынға бөледі, талдайды-«Жарайсың!». Сурет бойыншаәңгіме құрады, сөздерді оқиды, буынға бөледі, талдауда көмек қажет етеді –Жақсы! Сөзді оқиды, буынға бөлуде, талдауда,әңгіме құрауда қиналады-«Талпын!» Дескриптор: Тапсырмаларды дұрыс орындайды -«Жарайсың!». Тапсырмаларды орындауда аздап қателеседі, көмек қажет етеді -«Жақсы!». Тапсырмаларды орындауда қиналады, өрескел қателер жібереді-«Талпын!». Сұрақтарға толық жауап береді, дәлелдейді –«Жарайсың!» Сұрақтарға қысқа жауап береді, дәлелдеуде көмек қажет етеді-«Жақсы!». Сұрақтарға жауап беруде, дәлелдеуде қиналады-«Талпын!» |
«Әліппе» оқулығы 1 сынып 2021ж 42-бет №2жазудәптері Үнтаспа, смартфон |
Қорытын-ды3 мин |
Кері байланысты «Шеринг» әдісі арқылы береді. |
Ой-пікірін айтады. |
|
|