Е дыбысы мен әрпі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Е дыбысы мен әрпі

Материал туралы қысқаша түсінік
оқушылар е әріп ажырата алады, е дыбысы кездесетін сөздерге дыбыстық талдау жасай алады, топтық жұмыс жасайды, топтар бір-бірін бағалайды, е ддыбысына байланысты әр түрлі тапсырмалар орындайды.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бекітемін: Ажкеева.К.Т.

Пән: сауат ашу Мектеп: Көктерек орта жалпы білім беретін мектебі

Мұғалімнің аты-жөні: Тлекқабылова.Т.Қ.

Күні: 7.12.17

сынып: 1 сынып Қатысқандар саны: 16

Сабақтың тақырыбы:

Е е дыбысы мен әрпі.

Оқу мақсаттары:


Барлық оқушылар:



Көптеген оқушылар:



Кейбір оқушылар:

1.2.1.2 Оқудың түрлерін (буындап оқу, жиі кездесетін сөздерді тұтас оқу, түсініп оқу) қолдану.

1.3.5.1 Тақырыпқа байланысты керекті сөздер, сызба, сурет, белгілер қолдана отырып, жай сөйлемдер

Әріпті тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіріп, сурет бойынша сөйлем жазады.

Жетекші сұрақтар арқылы әріпті танып, дыбыспен сәйкестендіреді.

Мәтіннің негізгі ойын анықтап, мәтіннен әріп пен дыбысты сәйкестендіріп, талдайды.

Бағалау критерийлері


Әріпті танып, ажыратады

Әріп пен дыбысты сәйкестендіреді

Құндылықтарды дарыту

Мәңгілік Ел ұлттық идеясының 7 құндылықтарының бірі тарихтың ,мәдениет пен тілдің маңыздылығын түсіндіру, оқуға қызығушылығын арттыра отырып, білімділікке тәрбиелеу.

Пәнаралық байланыс

Дүниетану.

Акт қолдану дағдылары

Таныстырылым.

Алдыңғы білім

Е е әрпін мен дыбысын біледі



Сабақтың жоспарланған кезеңі

Сабақта жоспарланған

іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

3-5 минут











Сәлемдесу!

Психологиялық ахуалды орнату.

Қол алысып кәне біз,

Достайық бәріміз.

Айтарым бар сендерге,

Тез тұрыңдар шеңберге.

Қандай жақсы бір тұру,

Достарменен бір жүру.

Қандай жақсы дос болу.

Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш!

Қыс мезгіліне байланысты «Қар бүршіктерін» жинайық ойынын ойнау арқылы 3 топқа бөлу.

«Өрмекші торы» әдісі арқылы өтілген әріптерге сөз, сөйлем құрату.(Оқушылар әріптерді суырып, сол әріпке сөз, сөзге сөйлем құрап айтады)


Дескриптор:

  • Қар бүршіктері арқылы топқа бөлінеді;

  • Өткен әріптер бойынша сөз, сөйлем құрастырады.

ҚБ: «Жұлдызша»


Шеңберге тұру













Топқа бөлуге арналған қима суреттер.

Сабақтың ортасы


20-25мин

































Сергіту сәті


( Ұ.Ж ) №1 Тыңдалым.

«ОБЖ» әдісі арқылы

-Мен атам мен әжеме кім боламын?

Суреттердің алғашқы әріптерінен жауабын табамыз.

Picture 7 «Немере»

Дескриптор:

  • Суреттерде бейнеленген заттарды атайды;

  • Алғашқы әріптерінен сөз құрайды;

ҚБ: «Смайлик»


1 а) Жұмбақ шешу арқылы жаңа сабақтың тақырыбын табу.

Жарға шығып ойнайды,

Ойынға бір тоймайды.

Болсадағы сақалы,

Секеңдеуді қоймайды.

ә) Электронды оқулықпен жұмыс. Е е дыбысын айтқызу.

б) Сөздікпен жұмыс:

Емен немере ел жел бел

Еден немене ер жер бес сөздерінің мағынасын түсіндіру.

в) Оқулықпен жұмыс: «Емен» мәтінін оқушыларға оқыту.

г) Топтық жұмыс: «Сандар сөйлейді» ойынын ойнату арқылы әріптерден сөз, сөздерден сөйлем құрату.

1-топ:

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

й

е

ұ

ш

б

м

ы

н

ғ


а


ж


с

д


2 6 2 8 10 9 10 4 7 8 10 8 5 3 1 7 6 11 10 12 10 1 13 7.

Емен ағашынан бұйым жасайды.

2-топ:

1

2

3

4

5

6

7

8


9

10

11

12

13

т

е

ы

а

қ

ғ

м

б

ш


н


л


д


о


2 7 2 10 4 6 4 9 3 7 3 5 1 3

8 13 11 4 12 3.

Емен ағашы мықты болады.

3-топ:


1


2


3


4


5


6


7


8


9


10


11


ғ


қ


л


ш


е


о


н


ы


а


р


м


5 11 5 7 9 1 9 4 8 7 2 9 11 2 6 10 3 9.

Емен ағашын қамқорла!

Дескриптор.

- әрбір топ сандар арқылы сөйлемдер шығарады.

- емен ағашы туралы біледі:

ҚБ: «Басбармақ»

д) Дәптермен жұмыс: Е е әрпін жазғызып үйрету.


е) Сергіту сәті.

Қатты нөсер басылды (жаймен тырсылдатады)

Күн жарқырай ашылды (қолдарымен күн жасайды)

Көктен төмен  әдемi кемпiрқосақ шашылды (жарты доға жасайды)

ж) «Адасқан буындар» ойыны арқылы буындардан сөз құрату.

Жа лау сыл мал ба та ба ла су сын ық шы рын ны ал ма са та ой на ла қал лық


Дескриптор.

- буындарды дұрыс қоса алады;

- буындардан сөздер шығарады;

ҚБ: «Отшашу»

з) «Кім білгіш?» әдісі бойынша сөздерге дыбыстық талдау жасату.

Е- е-

с- м-

т- е-

а- н-

й-


Оқулықпен,таныстырылым.









Сандар мен әріптер жазылған карточкалар.





















Дәптермен жұмыс

5-мин




(Ұ) Е е әрпін және ә әріптері бар сөздерді көркем жазуын қадағалау.Оқушылардың әріптерді жазу дағдыларын қалыптастыру үшін бастырып жазу әдісін қолданамын.

Е дыбысын ауада жазу

Жазу дәптеріне жазу.Басқа әріптермен қосып жаздыру.

Жазылым.



Сабақтың соңы

10 мин

Қызықты тапсырма

4 Сұрақтың жауабын суреттің көмегімен болжа.


Не


ысыды?

туды?

ҚБ: "Жұлдызша»

Кері байланыс

Оқушылар шана, коньки,шаңғы,аққаланы бояйды.

Сабақ ұнаса –жасыл түспен

Кейбір жерлері түсініксіз болса-сары түспен

Түсінбеген болса қызыл түспен.

Қалыптастырушы бағалау: «Жарайсың!» «Талпын!» «Белсенділік таныт!»







БShape2 Shape1 Shape3 ағдаршам түстері

Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Ізденуге арналған тапсырма беремін.

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?


Сыныптағы қабілетті оқушыларға жеке тапсырма

беру арқылы олардың қабілетін дамытамын.

Оқушыларға берілген тапсырмалар арқылы әр баланың сабақты қаншалықты қабылдағанын бақылаймын.


Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы.

Сергіту сәтінде қауіпсіздік ережесін сақтау.

1.Сандар сөйлейді.

2. Топтық жұмыс «Адасқан буындар»

3.Дыбыстық талдау.

1 тапсырманы «Смайлик» арқылы бағаладым.

2 тапсырманы «Басбармақ» арқылы бағаладым.

3 тапсырманы «Отшашу» арқылы бағаладым.

4 тапсырманы тапсырманы «Жұлдызша»

әдісімен бағаладым.

Қорытынды кезінде ауызша бағаладым.

Оқушылар жалпы сабақтың ұнаған,ұнамағанын бағдаршам әдісімен бағалаттым.


Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары

туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?












Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
21.12.2017
557
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі