|
########################################### мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі |
|||||||
|
География пәнінен ББЖМ-ге дайындық бойынша тапсырмаларды талдау. |
|||||||
|
Сынып: 9 |
|||||||
|
Оқушылар саны: 31 |
|||||||
|
Мұғалім: |
|||||||
|
Мақсаты: ББЖМ -ге дайындық |
|||||||
|
|
|||||||
|
ББЖМ №1 сынамалық тест нәтижесіне талдау |
|||||||
|
ҰБТ |
Оқушы |
Максималды ұпай |
ББЖМ бағалау ұпайларының пайыздық мәні |
Сапа % |
Үлгерім % |
||
|
төмен |
орташа |
жоғары |
|||||
|
0-39% |
40-84% |
85-100% |
|||||
|
Оқушының аты - жөні |
31 |
30 |
Оқушылар саны |
|
|
||
|
|
|
17/ |
|
|
|
57% |
100]% |
|
|
|
10/ |
|
|
|
34% |
|
|
|
|
12/ |
|
|
- |
40% |
|
|
|
|||||||
|
1. ББЖМ нәтижелерін талдау оқушылардың келесі білім деңгейін көрсетті: |
|||||||
|
|
Төмен (Т): 0-39% |
Орташа (О): 40-84% |
Жоғары (Ж): 85-100% |
||||
|
ББЖМ |
|
|
|
||||
|
|
|||||||
|
2.Тапсырмаларды орындау кезінде оқушыларда туындаған қиындықтардың тізімі: |
|||||||
|
Оқушы тапсырмада Шоқан Уәлихановтың Орыс география қоғамына мүше болған жылын қате белгілеген. Шын мәнінде, ол 1857 жылы мүше болып қабылданған сонымен қоса оқушылар Сәтбаевтың көпқырлы қызметін бір жүйеге келтіріп, негізгі нәтижелерін бөліп көрсетуде , Қ.И. Сәтбаевтың зерттеу қызметінің кең ауқымдылығынан негізгі нәтижелерді жүйелеу және дұрыс ажыратуда қиындық тудырады. Берілген тапсырмада негізгі деректерді (мысалы, Жезқазған кен орны, Ертіс-Қарағанды каналы) бөліп алып, тапсырмаға сәйкес қолдану қиындық туғызған. |
|||||||
|
3. Тапсырмаларды орындау кезінде туындаған жоғарыда көрсетілген қиындықтарының себептері: |
|||||||
|
Оқушы оқулықтағы немесе берілген мәтіндегі мәліметтерге толық назар аудармаған. Тақырыпты үстіртін оқыған немесе даталарды шатастырған. Оқушы деректерді дұрыс салыстырып, талдау жасамаған. Геология және минералогия саласындағы терминдерді түсіну кейбір оқушылар үшін күрделі болуы ықтимал. Мәтінді толық түсінбей, үстірт оқу нәтижесінде маңызды мәліметтер назардан тыс қалуы мүмкін. Тақырыпқа деген қызығушылықтың болмауы ақпаратты меңгеруге кедергі келтіруі мүмкін. Ақпаратты талдау, жүйелеу және есте сақтау дағдыларының дамымауы қиындықтарға әкелуі мүмкін. |
|||||||
|
4. ББЖМ нәтижелерін талдау қорытындылары бойынша жоспарланған жұмыс |
|||||||
|
1. Мәтінді мұқият оқуға дағдыландыру,.Конспект жасау: Негізгі оқиғалар мен нәтижелерді қысқаша жазып алу есте сақтауды жеңілдету үшін. Хронологиялық кесте құру: Сәтбаевтың өмірі мен қызметіне қатысты маңызды оқиғаларды уақыт тәртібімен орналастыру оқиғалардың бірізділігін түсінуге көмектесу үшін. Шоқан Уәлихановтың өмірі мен еңбектеріне қатысты басты деректерді (туған жылы, негізгі еңбектері, маңызды оқиғалары) бөлек жазып шығуға тапсырма беру. |
|||||||
|
|
|||||||
|
|
|||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
ЕДУ ТЕСТ- ББЖМ талдауы
ЕДУ ТЕСТ- ББЖМ талдауы
|
########################################### мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі |
|||||||
|
География пәнінен ББЖМ-ге дайындық бойынша тапсырмаларды талдау. |
|||||||
|
Сынып: 9 |
|||||||
|
Оқушылар саны: 31 |
|||||||
|
Мұғалім: |
|||||||
|
Мақсаты: ББЖМ -ге дайындық |
|||||||
|
|
|||||||
|
ББЖМ №1 сынамалық тест нәтижесіне талдау |
|||||||
|
ҰБТ |
Оқушы |
Максималды ұпай |
ББЖМ бағалау ұпайларының пайыздық мәні |
Сапа % |
Үлгерім % |
||
|
төмен |
орташа |
жоғары |
|||||
|
0-39% |
40-84% |
85-100% |
|||||
|
Оқушының аты - жөні |
31 |
30 |
Оқушылар саны |
|
|
||
|
|
|
17/ |
|
|
|
57% |
100]% |
|
|
|
10/ |
|
|
|
34% |
|
|
|
|
12/ |
|
|
- |
40% |
|
|
|
|||||||
|
1. ББЖМ нәтижелерін талдау оқушылардың келесі білім деңгейін көрсетті: |
|||||||
|
|
Төмен (Т): 0-39% |
Орташа (О): 40-84% |
Жоғары (Ж): 85-100% |
||||
|
ББЖМ |
|
|
|
||||
|
|
|||||||
|
2.Тапсырмаларды орындау кезінде оқушыларда туындаған қиындықтардың тізімі: |
|||||||
|
Оқушы тапсырмада Шоқан Уәлихановтың Орыс география қоғамына мүше болған жылын қате белгілеген. Шын мәнінде, ол 1857 жылы мүше болып қабылданған сонымен қоса оқушылар Сәтбаевтың көпқырлы қызметін бір жүйеге келтіріп, негізгі нәтижелерін бөліп көрсетуде , Қ.И. Сәтбаевтың зерттеу қызметінің кең ауқымдылығынан негізгі нәтижелерді жүйелеу және дұрыс ажыратуда қиындық тудырады. Берілген тапсырмада негізгі деректерді (мысалы, Жезқазған кен орны, Ертіс-Қарағанды каналы) бөліп алып, тапсырмаға сәйкес қолдану қиындық туғызған. |
|||||||
|
3. Тапсырмаларды орындау кезінде туындаған жоғарыда көрсетілген қиындықтарының себептері: |
|||||||
|
Оқушы оқулықтағы немесе берілген мәтіндегі мәліметтерге толық назар аудармаған. Тақырыпты үстіртін оқыған немесе даталарды шатастырған. Оқушы деректерді дұрыс салыстырып, талдау жасамаған. Геология және минералогия саласындағы терминдерді түсіну кейбір оқушылар үшін күрделі болуы ықтимал. Мәтінді толық түсінбей, үстірт оқу нәтижесінде маңызды мәліметтер назардан тыс қалуы мүмкін. Тақырыпқа деген қызығушылықтың болмауы ақпаратты меңгеруге кедергі келтіруі мүмкін. Ақпаратты талдау, жүйелеу және есте сақтау дағдыларының дамымауы қиындықтарға әкелуі мүмкін. |
|||||||
|
4. ББЖМ нәтижелерін талдау қорытындылары бойынша жоспарланған жұмыс |
|||||||
|
1. Мәтінді мұқият оқуға дағдыландыру,.Конспект жасау: Негізгі оқиғалар мен нәтижелерді қысқаша жазып алу есте сақтауды жеңілдету үшін. Хронологиялық кесте құру: Сәтбаевтың өмірі мен қызметіне қатысты маңызды оқиғаларды уақыт тәртібімен орналастыру оқиғалардың бірізділігін түсінуге көмектесу үшін. Шоқан Уәлихановтың өмірі мен еңбектеріне қатысты басты деректерді (туған жылы, негізгі еңбектері, маңызды оқиғалары) бөлек жазып шығуға тапсырма беру. |
|||||||
|
|
|||||||
|
|
|||||||
шағым қалдыра аласыз













