Материалдар / ЭЕМ даму тарихы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

ЭЕМ даму тарихы

Материал туралы қысқаша түсінік
Дербес пайдаланылатын компьютердің архитектурасымен, оның құрылғыларының міндеттерімен таныстыру. Топпен бірлесе отырып жұмыс істеуге тәрбиелеу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Қараша 2018
778
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пәні: Информатика Сыныбы: 7 Пән мұғалімі: Мухамбетова Гулнур

Сабақтың тақырыбы:

ЭЕМ даму тарихы

Мақсаты:

Дербес пайдаланылатын компьютердің архитектурасымен, оның құрылғыларының міндеттерімен таныстыру. Топпен бірлесе отырып жұмыс істеуге тәрбиелеу.

Табыс критерийі

1.ЭЕМ даму кезеңдерін біледі

2.Сұрақты дұрыс қоя біледі.

3.Сөз қорын көбейтеді.

4.Қорытынды жасауға үйренеді

Қолданылатын көрнекіліктер:

Интербелсенді тақта,плакат,маркер, стикер, бағалау парағы, тапсырмалар

Сабақтын түрі:

Жаңа тақырыпты түсіндіру


Әдіс-тәсілдер

«Шаттық шеңбері»ойыны, «Өзімді өзім сынаймын» ойыны, Не? Қайда? Қашан? компьютерде тапсырма, «Ой қозғау» әдісі, рефлексия


уақыты

Мұғалімнің іс әрекеті

Оқушының іс әекеті

Көрнекіліктер

1.Ұйымдастыру

кезеңі

2 мин

Ынтымақтастық атмосферасы: «Шаттық шеңбері»ойыны арқылы сынып ішіне мейірім шуағын шаштыру.

Оқушылар сабаққа көңіл аударады,тыныштықты сақтайды. Бір-біріне ізгі тілектерін білдіреді.










2 мин

Топқа бөлу: Молекула 1 атом ойыны арқылы оқушыларды 2 топқа бөлемін


Оқушылар 2 топқа бөлінеді.

Осы бөлінген топ бойынша бірігіп жұмыс жасайды.



1 мин

Бағалау әдісі:Тақтаға бағалау парағын ілемін.

Әр оқушы өздерінің жауаптарына қарай белгілерін алып,бағалау парағына іледі.


Стикерлер

Үй тапсырмасын сұрау

2 мин

«Өзімді өзім сынаймын» әдісімен әр топқа өткен тақырып бойынша кубик лақтыру арқылы не білетіндерін сұраймын. .

Әр топ өздеріне қойылған сұраққа жауап беріп не білетіндерін айтып шығады

Оқулық, дәптер.


«Ой қозғау» әдісі

8 мин

ЭЕМ даму тарихы жайлы не білетіндерін сұраймын.

Әр топ өз ойларын

постерге жазып қорғап шығады.

Плакат,маркер


4 мин

Нәтижесінде «ЭЕМ даму тарихы»слайд арқылы түсіндіремін

Оқушылар өздерінің жұмыстарын слайдпен тексеріп түзейді.

Интербелсенді тақта

Сергіту сәті

2 мин

Ритмикалық би қойып беремін

Ритмикалық биге қарай оқушылар іс қимыл жасайды.

Флипчарт

Жаңа сабақты пысықтау

10 мин

Не? Қайда? Қашан? компьютерде тапсырма беремін

Әр топ мүшелері сұраққа жауап береді және тақтаға келіп жазады.

Кеспе қағаз


8 мин

Дәптермен жұмыс: Дәптерлеріне әр буын жетістіктерін кластерге бөліп жазып шығады

Әр буында ЭЕМ дамуын біледі, есте сақтайды

Оқулық

Дәптер.

Бағалау:

2 мин

Өздерінің бағалау критерийлері бойынша жинаған ұпайларын есептеу,бағасын қою

Өз бағаларын өздері шығарады

Бағалау парағы

Рефлексия кезеңі

2 мин

-Бүгінгі сабақ маған қалай әсер етті?

- Нені үйрендіңдер?

-Шағын топта жұмыс жасау ұнады ма?

Оқушылар сабақтан алған әсерлерін,ұсыныстарын стикерге жазып береді.


Стикер

Үйге тапсырма

2 мин

ЭЕМ даму тарихына реферат жазып келу

Берілген тапсырма бойынша түсінбегенідерін сұрайды.

Оқулық,күнделік.


Рефлексифтік есеп.

Сабақта не сәтсіз болды? Оқушылар қысқа жауап берді. Өз ойларын толық айтпауы.

Сабақта не сәтті өтті? Тақырыпқа тиісті өз идеяларын ұсына алды. Кедергіні жою жолдары: Диалогтік оқыту арқылы. Нәтижесінде сөз қоры көбейеді.Сұрақты дұрыс қоя біледі.






Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!