|
Үйге берілген тапсырманы сұрау. Оқушыларға өткен
тақырып бойынша бірнеше сұрақ қою. Оқушыларды «Көшбасшылық»
стратегиясын қолдану арқылы топқа бөлу. Топқа парақшалар таратылып
беріледі, топтағы рөлдерді (топтың аты алтын ережесі топ басшысы,
баяндамашы, сарапшы, уақыт белгілеуші) жазғызу.
Топтағы әр оқушы табиғат аясына жинаған гүлдерін
отырғызу арқылы бағаланатынын және ойын ережесін, шартын түсіндіру.
«Ашық сұрақтар» әдісімен өткен тақырыптарды еске түсіреді, білімін
жаңартады. 1-тапсырма. Мәтінмен таныстыру. «Кім жылдам?» әдісі
бойынша мәтінге байланысты сұрақтар қойып, ережені түсіндіреді. Осы
әдіспен топ болып жарысып 1А,1Ә,1Б тапсырмаларын ауызша орындату.
1В тапсырмасын тақтада орындату.
1А:
мәтінде жоқ ақпаратты табу (егін жинаудың
ерекшеліктері)
1Ә:
берілген мақал-мітелдердің мағынасын түсіндіру
1.
Екпей егін шықпас,
Үйренбей білім жұқпас.
2.
Жабайы шөп егінді аздырар.
Еріншектік ерді аздырар
3.
Шегірткеден қорыққан егін екпес
Бейнеттен қорыққан мал жимас
1Б:
«ақ егіс» «көк егіс»
Ортақ сипат:б) сөз арасындағы дыбыстар бір-біріне
әсер етеді.
1В:
тақтаға орындау.
1.Диқаншылар егісті ақ егіс және көк
егіс жеп ажыратқан
|
Көрсеткен/жіктеген
|
2. көк егіс күтімді көп талап
етеді
|
Қажет/мүмкін
|
3. астықтың пісу мезгілі
оның сұрпына да
байланысты болады
|
Дәніне/түріне
|
4. піскен астықты жинап
алу шарасы егін
ору деп аталады
|
Жұмысы/көлігі
|
|
Үйге берілген тапсырманы еске түсіреді. Өткен
тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді. Оқушылар «Көшбасшы»
таңдайды. Есімдері арқылы топқа бөлінеді.
Топқа парақшалар таратылып беріледі, топтағы
рөлдерді (топтың аты алтын ережесі топ басшысы, баяндамашы,
сарапшы, уақыт белгілеуші) жазғызу.
Топтағы әр оқушы табиғат аясына жинаған гүлдерін
отырғызу арқылы бағаланатынын және ойын ережесін, шартын түсіндіру.
«Ашық сұрақтар» әдісімен өткен тақырыптарды еске түсіреді, білімін
жаңартады. 1-тапсырма. Мәтінмен таныстыру. «Кім жылдам?» әдісі
бойынша мәтінге байланысты сұрақтар қойып, ережені түсіндіреді. Осы
әдіспен топ болып жарысып 1А,1Ә,1Б тапсырмаларын ауызша орындату.
1В тапсырмасын тақтада орындату.
1А: мәтінде жоқ ақпаратты табу (егін жинаудың
ерекшеліктері)
1Ә: берілген мақал-мітелдердің мағынасын
түсіндіру
1. Екпей егін шықпас,
Үйренбей білім жұқпас.
2. Жабайы шөп егінді аздырар.
Еріншектік ерді аздырар
3. Шегірткеден қорыққан егін
екпес
Бейнеттен қорыққан мал жимас
1Б: «ақ егіс» «көк егіс»
Ортақ сипат:б) сөз арасындағы дыбыстар бір-біріне
әсер етеді.
1В: тақтаға орындау.
1.Диқаншылар егісті ақ егіс және көк
егіс жеп ажыратқан
|
Көрсеткен/жіктеген
|
2. көк егіс күтімді көп талап
етеді
|
Қажет/мүмкін
|
3. астықтың пісу мезгілі
оның сұрпына да
байланысты болады
|
Дәніне/түріне
|
4. піскен астықты жинап
алу шарасы егін
ору деп аталады
|
Жұмысы/көлігі
|
|
Формативті бағалау
|
Сұрақтар салынған ұяшықтар
|
Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?
|
Сабақ өз мақсатына жетті ма?
|
Сыынптағы ахуал қандай болды?
|
Саралау шаралары тиімді болды
ма?
|
Жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және
неліктен?
|