Материалдар / Егін алқабы 1-сабақ
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Егін алқабы 1-сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдер пайдалана алады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Қараша 2018
1262
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тақырыбы: ЕГІН АЛҚАБЫ. СӨЗДЕРДІҢ ТУРА ЖӘНЕ АУЫСПАЛЫ МАҒЫНАСЫ

Мектеп: Тереңкөл орта жалпы білім беретін мектебі

Күні: 07.11.2018

Мұғалімнің аты-жөні: Нагумова Динара Жадигеровна

СЫНЫП: 5

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары.

1-сағат:

5.2.6.1-оқылым стратегияларын қолдану; жалпы мазмұнын түсіну үшін оқу нақты ақпаратты табу үшін оқу

Сабақтың мақсаттары

Барлығы: мұғалімнің көмегімен сұрақтарға жауап бере алады.

Көбісі: сөздің тура және ауыспалы мағынасының айырмашылықтарын ажырата біледі.

Кейбірі: өз бетінше ізденіп, мысалдар келтіріп, мәтін құрайды.

Жетістік критерийлері

Сөздің тура және ауыспалы мағынасының ережесімен танысады;

Сөз мағыналарын ажырата алады.

Тілдік мақсаттары:

Оқушылар: егін алқабының түрлері туралы мәлімет алады, сөздің тура және ауыспалы мағынасын ажыратуды үйренеді.

Негізгі сөздер мен тіркестер: егін, егінші, егін алқабы, сөздің тура мағыгасы, сөздің ауыспалы мағынасы

Талқылауға арналған сұрақтар: 1. Егін алқабы деген не? 2.егін алқабының қандай түрлері болады? 3. Сөздің тура мағынада қолданылуы деген? 4. Қандай жағдайларда сөздің ауыспалы мағынасы қолданылады?

Жазылым бойынша ұсыныстар: жеке, топтық, ұжымдық жұмыс арқылы білім алмасып, оқушылар бір-бірінен үйренеді, тыңдау және сөйлеу мәдениетін қалыптастырады. Әріптерді дұрыс дыбыстауға бейімделеді.

Пәнаралық байланыс

Биология

Алдыңғы тақырып

Фонетикадан алған білімдерін пысықтау

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурс

1

2

3

4

5


Үйге берілген тапсырманы сұрау. Оқушыларға өткен тақырып бойынша бірнеше сұрақ қою. Оқушыларды «Көшбасшылық» стратегиясын қолдану арқылы топқа бөлу. Топқа парақшалар таратылып беріледі, топтағы рөлдерді (топтың аты алтын ережесі топ басшысы, баяндамашы, сарапшы, уақыт белгілеуші) жазғызу.

Топтағы әр оқушы табиғат аясына жинаған гүлдерін отырғызу арқылы бағаланатынын және ойын ережесін, шартын түсіндіру. «Ашық сұрақтар» әдісімен өткен тақырыптарды еске түсіреді, білімін жаңартады. 1-тапсырма. Мәтінмен таныстыру. «Кім жылдам?» әдісі бойынша мәтінге байланысты сұрақтар қойып, ережені түсіндіреді. Осы әдіспен топ болып жарысып 1А,1Ә,1Б тапсырмаларын ауызша орындату. 1В тапсырмасын тақтада орындату.

1А: мәтінде жоқ ақпаратты табу (егін жинаудың ерекшеліктері)

1Ә: берілген мақал-мітелдердің мағынасын түсіндіру

1. Екпей егін шықпас,

Үйренбей білім жұқпас.

2. Жабайы шөп егінді аздырар.

Еріншектік ерді аздырар

3. Шегірткеден қорыққан егін екпес

Бейнеттен қорыққан мал жимас

1Б: «ақ егіс» «көк егіс»

Ортақ сипат:б) сөз арасындағы дыбыстар бір-біріне әсер етеді.

1В: тақтаға орындау.

1.Диқаншылар егісті ақ егіс және көк егіс жеп ажыратқан

Көрсеткен/жіктеген

2. көк егіс күтімді көп талап етеді

Қажет/мүмкін

3. астықтың пісу мезгілі оның сұрпына да байланысты болады

Дәніне/түріне

4. піскен астықты жинап алу шарасы егін ору деп аталады

Жұмысы/көлігі


Үйге берілген тапсырманы еске түсіреді. Өткен тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді. Оқушылар «Көшбасшы» таңдайды. Есімдері арқылы топқа бөлінеді.

Топқа парақшалар таратылып беріледі, топтағы рөлдерді (топтың аты алтын ережесі топ басшысы, баяндамашы, сарапшы, уақыт белгілеуші) жазғызу.

Топтағы әр оқушы табиғат аясына жинаған гүлдерін отырғызу арқылы бағаланатынын және ойын ережесін, шартын түсіндіру. «Ашық сұрақтар» әдісімен өткен тақырыптарды еске түсіреді, білімін жаңартады. 1-тапсырма. Мәтінмен таныстыру. «Кім жылдам?» әдісі бойынша мәтінге байланысты сұрақтар қойып, ережені түсіндіреді. Осы әдіспен топ болып жарысып 1А,1Ә,1Б тапсырмаларын ауызша орындату. 1В тапсырмасын тақтада орындату.

1А: мәтінде жоқ ақпаратты табу (егін жинаудың ерекшеліктері)

1Ә: берілген мақал-мітелдердің мағынасын түсіндіру

1. Екпей егін шықпас,

Үйренбей білім жұқпас.

2. Жабайы шөп егінді аздырар.

Еріншектік ерді аздырар

3. Шегірткеден қорыққан егін екпес

Бейнеттен қорыққан мал жимас

1Б: «ақ егіс» «көк егіс»

Ортақ сипат:б) сөз арасындағы дыбыстар бір-біріне әсер етеді.

1В: тақтаға орындау.

1.Диқаншылар егісті ақ егіс және көк егіс жеп ажыратқан

Көрсеткен/жіктеген

2. көк егіс күтімді көп талап етеді

Қажет/мүмкін

3. астықтың пісу мезгілі оның сұрпына да байланысты болады

Дәніне/түріне

4. піскен астықты жинап алу шарасы егін ору деп аталады

Жұмысы/көлігі


Формативті бағалау

Сұрақтар салынған ұяшықтар

Рефлексия

Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?

Сабақ өз мақсатына жетті ма?

Сыынптағы ахуал қандай болды?

Саралау шаралары тиімді болды ма?

Жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?





Тексерілді: ______________ Күні: ______________



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!