Егін алқабы 3-сабақ

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Егін алқабы 3-сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімге көмек
Материалдың қысқаша нұсқасы

Тақырыбы: ЕГІН АЛҚАБЫ. СӨЗДЕРДІҢ ТУРА ЖӘНЕ АУЫСПАЛЫ МАҒЫНАСЫ

Мектеп: Тереңкөл орта жалпы білім беретін мектебі

Күні: 13.11.2018

Мұғалімнің аты-жөні: Нагумова Динара Жадигеровна

СЫНЫП: 5

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары.

3-сағат:

5.1.3.1-тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, негізгі және қосымша ақпаратты анықтау

5.3.6.1-мәтіндегі орфографиялық қателерді сөздіктерді сүйене отырып түзету және редакциялау;

Сабақтың мақсаттары

Барлығы: мұғалімнің көмегімен сұрақтарға жауап бере алады.

Көбісі: сөздің тура және ауыспалы мағынасының айырмашылықтарын ажырата біледі.

Кейбірі: өз бетінше ізденіп, мысалдар келтіріп, мәтін құрайды.

Жетістік критерийлері

Сөздің тура және ауыспалы мағынасының ережесімен танысады;

Сөз мағыналарын ажырата алады.

Тілдік мақсаттары:

Оқушылар: егін алқабының түрлері туралы мәлімет алады, сөздің тура және ауыспалы мағынасын ажыратуды үйренеді.

Негізгі сөздер мен тіркестер: егін, егінші, егін алқабы, сөздің тура мағыгасы, сөздің ауыспалы мағынасы

Талқылауға арналған сұрақтар: 1. Егін алқабы деген не? 2.егін алқабының қандай түрлері болады? 3. Сөздің тура мағынада қолданылуы деген? 4. Қандай жағдайларда сөздің ауыспалы мағынасы қолданылады?

Жазылым бойынша ұсыныстар: жеке, топтық, ұжымдық жұмыс арқылы білім алмасып, оқушылар бір-бірінен үйренеді, тыңдау және сөйлеу мәдениетін қалыптастырады. Әріптерді дұрыс дыбыстауға бейімделеді.

Пәнаралық байланыс

Биология

Алдыңғы тақырып

Фонетикадан алған білімдерін пысықтау

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурс

1

2

3

4

5


Үйге берілген тапсырманы сұрау. Оқушыларға өткен тақырып бойынша бірнеше сұрақ қою. Оқушыларды «Көшбасшылық» стратегиясын қолдану арқылы топқа бөлу. Топқа парақшалар таратылып беріледі, топтағы рөлдерді (топтың аты алтын ережесі топ басшысы, баяндамашы, сарапшы, уақыт белгілеуші) жазғызу.

Топтағы әр оқушы табиғат аясына жинаған гүлдерін отырғызу арқылы бағаланатынын және ойын ережесін, шартын түсіндіру. «Ашық сұрақтар» әдісімен өткен тақырыптарды еске түсіреді, білімін жаңартады.

Үйге берілген тапсырманы еске түсіреді. Өткен тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді. Оқушылар «Көшбасшы» таңдайды. Есімдері арқылы топқа бөлінеді.

Топқа парақшалар таратылып беріледі, топтағы рөлдерді (топтың аты алтын ережесі топ басшысы, баяндамашы, сарапшы, уақыт белгілеуші) жазғызу.

Топтағы әр оқушы табиғат аясына жинаған гүлдерін отырғызу арқылы бағаланатынын және ойын ережесін, шартын түсіндіру. «Ашық сұрақтар» әдісімен өткен тақырыптарды еске түсіреді, білімін жаңартады.

Формативті бағалау

Сұрақтар салынған ұяшықтар


5-тапсырма. Қарамен жазылған тіркестерлің мағынасын ашатын қатарды анықтау.

11-тапсырмадағы қызықты мәліметті оқыту.

Үйге: 2,10 -тапсырма

5-тапсырма. Қарамен жазылған тіркестің мағынасын ашатын қатарды анықтайды. 11-тапсырмадағы қызықты мәліметті оқиды.

Үйге: 2-тапсырма бойынша берілген сөздердің мағынасына түсіндірме сөздіктен тауып, жазып келеді.10-тапсырма. Асты сызылған сөздердің ауыспалы мағынада қолданылуын көсетеді.


Флипчарт, маркерлер, тақта, стикерлер

Қосымша материал

  • Берілген жауаптарға қарап сұрақтар құрастырыңдар.

  • Егінші-еңбекқор, қаағатшыл адам.

  • Ақшасының бір бөлігін балаларының біліміне жұмсайды.

  • Патша егіншінің сөзіне риза болып, оған көмектеседі.


  • Мақал мәтелдердегі ауыспалы мағынада тұрған сөздерді тауып, олардың мағынасын түсіндіріңдер.


Жаман сайдың суы тасыса өткел бермес.


Қолымен қоға жұлмаған,

Аузымен орақ орады

Жер-адамның бесігі

Ел-бақыттың бесігі

Берекесі кеткен ауылдың

Айтқаны өсек болар

Берекесі кірген ауылдың

Айналдырғаны шаруа болар,

Еккені тары, жегені жарма болар.

Рефлексия

Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?

Сабақ өз мақсатына жетті ма?

Сыынптағы ахуал қандай болды?

Саралау шаралары тиімді болды ма?

Жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
12.11.2018
1443
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі