Оқу бағдарламасына сәйкес
оқыту мақсаттары
|
5.2.3.1. хабарландырудың
құрылымы мен ресімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін
ажырату;
5.3.2.1. жанрлық
ерекшеліктеріне сай ресімделуі мен құрылымын сақтап хабарландыру
құрастырып жазу;
5.4.3.1. омоним, антоним,
синонимдерді көркемдік ерекшеліктеріне сай
қолдану;
|
Сабақтың
басы
Сабақтың
ортасы
|
Ұйымдастыру кезеңі:
Оқушыларды түгендеп, зейінін
сабаққа
Сынып оқушылары
түгенделеді. Сабақ мақсаты
хабарланады.
Жағымды психологиялық
ахуал. «Табиғат – адамзатқа аманат»
атты бейнефильмді (https://www.youtube.com/watch?v=ptfNTXDvjAg)
тамашалаңдар(өз пікірлеріңді
білдіріңдер).
ОҚЫЛЫМ АЛДЫ. Көп
нүктенің орнына тиісті сөздерді қойып
жазыңдар.
Оқушылар жауабы
тыңдалады. Бұл тірек сөздердің бүгінгі тақырыппен байланысын
анықтайды.
Сабақ тақырыбы мен
мақсатын айқындайды.
ОҚЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ.
Мәтінді мұқият оқып,
негізгі ой мен қосымша ойды анықтаңыз.
«Т» кестесіне
мәтіндегі негізгі ақпаратты анықтап, бірінші бағанға жазыңдар,
қосымша ақпаратты екінші бағанға
жазыңдар.
Негізгі
ақпарат
|
Қосымша
ақпарат
|
|
|
А) Мәтін мазмұнына сәйкес
дұрыс және бұрыс ақпаратты
табыңдар.
6-тапсырма. Қор сөзінің
мағыналарымен танысып, оның кестеде қай мағынада қолданылғанын
көрсетіңдер.
Дескриптор:
-
Мәтін мазмұнына сәйкес дұрыс
және бұрыс ақпаратты анықтайды;
-
Қор сөзінің мағыналарымен
танысып, оның кестеде қай мағынада қолданылғанын
түсіндіреді.
ҚБ
ОҚЫЛЫМНАН
КЕЙІН.
7-тапсырма. 18-аудионы
тыңдаңдар.
А) Өлең мазмұны бойынша
сұрақтардың дұрыс жауабын
белгілеңдер.
Топтық
жұмыс.
1-топ. 8-тапсырма. Ауыспалы
мағынада берілген сөздердің тура мағынасын жазыңдар. Тура
мағынасымен сөйлем құраңдар.
2-топ. 9-тапсырма. Тура
мағынада тұрған сөздерді теріп
жазыңдар.
3-топ. 10-тапсырма. Асты
сызылған сөздердің ауыспалы мағынасын
көрсетіңдер.
Оқушылар «Ортадағы
қаламсап» әдісімен өз жұмыстарын ортада
қорғайды.
Дескриптор:
-
Тыңдалым мәтіні бойынша сұрақтардың дұрыс
жауабын белгілейді;
-
Ауыспалы мағынада берілген сөздердің тура
мағынасын жазады;
-
Тура мағынасымен сөйлем
құрады;
-
Тура мағынада тұрған сөздерді теріп
жазады;
-
Асты сызылған сөздердің ауыспалы мағынасын
көрсетеді.
ҚБ
|
Оқушылар түгенделіп, сабаққа назары
аударылады.
Көп нүктенің орнына тиісті сөздерді қойып
жазып, бүгінгі тақырыппен байланысын
анықтайды.
Мәтінді оқып, мәтіндегі негізгі ақпаратты
анықтайды;
Қосымша ақпаратты екінші бағанға
жазады
Мәтін мазмұнына сәйкес дұрыс және бұрыс
ақпаратты анықтайды;
Қор сөзінің мағыналарымен танысып, оның
кестеде қай мағынада қолданылғанын
түсіндіреді.
Тыңдалым мәтіні бойынша өлең мазмұнынан
сұрақтардың дұрыс жауабын
белгілейді.
Грамматикалық тапсырманы
орындайды.
Оқылым және тыңдалым материалдарын негізге
алып, тапсырмаларды
орындайды.
|
Қалыптастырушы
бағалау
«5» - 9-10
ұпай;
«4» - 7-8
ұпай;
«3» - 5-6
ұпай.
Қалыптастырушы
бағалау
«5» - 9-10
ұпай;
«4» - 7-8
ұпай;
«3» - 5-6
ұпай.
Қалыптастырушы
бағалау
«5» - 9-10
ұпай;
«4» - 7-8
ұпай;
«3» - 5-6
ұпай.
Қалыптастырушы
бағалау
«5» - 9-10
ұпай;
«4» - 7-8
ұпай;
«3» - 5-6
ұпай.
|
5-сынып «Қазақ тілі»
оқулығы
«Ана тілі»
газетінен
|