Егін және оның түрлері. Сөздің тура және ауыспалы мағынасы ҚМЖ

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Егін және оның түрлері. Сөздің тура және ауыспалы мағынасы ҚМЖ

Материал туралы қысқаша түсінік
5-сынып ҚМЖ мектеп баспасы бойынша
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бөлім: Жануарлар әлемі мен өсімдіктер дүниесі

МЕКТЕП: Тарас НОМ

КҮНІ: 11.11.2024ж

Мұғалім: Ереншинова Жазира

СЫНЫП: 5

Қатысқандар : Қатыспағандар:


Сабақтың тақырыбы:

Егін және оның түрлері. Сөздің тура және ауыспалы мағынасы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

5.2.3.1. хабарландырудың құрылымы мен ресімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажырату;

5.3.2.1. жанрлық ерекшеліктеріне сай ресімделуі мен құрылымын сақтап хабарландыру құрастырып жазу;

5.4.3.1. омоним, антоним, синонимдерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолдану;

Сабақ мақсаты

хабарландырудың құрылымы мен ресімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажыратуады. жанрлық ерекшеліктеріне сай ресімделуі мен құрылымын сақтап хабарландыру құрастырып жазады. омоним, антоним, синонимдерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолданады

Жоспар:

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы














Сабақтың ортасы






















Ұйымдастыру кезеңі: Оқушыларды түгендеп, зейінін сабаққа

Сынып оқушылары түгенделеді. Сабақ мақсаты хабарланады.

Жағымды психологиялық ахуал. «Табиғат – адамзатқа аманат» атты бейнефильмді (https://www.youtube.com/watch?v=ptfNTXDvjAg) тамашалаңдар(өз пікірлеріңді білдіріңдер).

ОҚЫЛЫМ АЛДЫ. Көп нүктенің орнына тиісті сөздерді қойып жазыңдар.

Оқушылар жауабы тыңдалады. Бұл тірек сөздердің бүгінгі тақырыппен байланысын анықтайды.

Сабақ тақырыбы мен мақсатын айқындайды.

ОҚЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ.

Мәтінді мұқият оқып, негізгі ой мен қосымша ойды анықтаңыз.

«Т» кестесіне мәтіндегі негізгі ақпаратты анықтап, бірінші бағанға жазыңдар, қосымша ақпаратты екінші бағанға жазыңдар.

Негізгі ақпарат

Қосымша ақпарат




А) Мәтін мазмұнына сәйкес дұрыс және бұрыс ақпаратты табыңдар.

6-тапсырма. Қор сөзінің мағыналарымен танысып, оның кестеде қай мағынада қолданылғанын көрсетіңдер.

Дескриптор:

  • мәтіндегі негізгі ақпаратты анықтайды;

  • қосымша ақпаратты екінші бағанға жазады

  • Мәтін мазмұнына сәйкес дұрыс және бұрыс ақпаратты анықтайды;

  • Қор сөзінің мағыналарымен танысып, оның кестеде қай мағынада қолданылғанын түсіндіреді.

ҚБ

ОҚЫЛЫМНАН КЕЙІН.

7-тапсырма. 18-аудионы тыңдаңдар.

А) Өлең мазмұны бойынша сұрақтардың дұрыс жауабын белгілеңдер.

Топтық жұмыс.

1-топ. 8-тапсырма. Ауыспалы мағынада берілген сөздердің тура мағынасын жазыңдар. Тура мағынасымен сөйлем құраңдар.

2-топ. 9-тапсырма. Тура мағынада тұрған сөздерді теріп жазыңдар.

3-топ. 10-тапсырма. Асты сызылған сөздердің ауыспалы мағынасын көрсетіңдер.

Оқушылар «Ортадағы қаламсап» әдісімен өз жұмыстарын ортада қорғайды.

Дескриптор:

  • Тыңдалым мәтіні бойынша сұрақтардың дұрыс жауабын белгілейді;

  • Ауыспалы мағынада берілген сөздердің тура мағынасын жазады;

  • Тура мағынасымен сөйлем құрады;

  • Тура мағынада тұрған сөздерді теріп жазады;

  • Асты сызылған сөздердің ауыспалы мағынасын көрсетеді.

ҚБ

Оқушылар түгенделіп, сабаққа назары аударылады.





Көп нүктенің орнына тиісті сөздерді қойып жазып, бүгінгі тақырыппен байланысын анықтайды.









Мәтінді оқып, мәтіндегі негізгі ақпаратты анықтайды;













Қосымша ақпаратты екінші бағанға жазады





Мәтін мазмұнына сәйкес дұрыс және бұрыс ақпаратты анықтайды;








Қор сөзінің мағыналарымен танысып, оның кестеде қай мағынада қолданылғанын түсіндіреді.




















Тыңдалым мәтіні бойынша өлең мазмұнынан сұрақтардың дұрыс жауабын белгілейді.










Грамматикалық тапсырманы орындайды.

Оқылым және тыңдалым материалдарын негізге алып, тапсырмаларды орындайды.















Қалыптастырушы бағалау

«5» - 9-10 ұпай;

«4» - 7-8 ұпай;

«3» - 5-6 ұпай.




















Қалыптастырушы бағалау

«5» - 9-10 ұпай;

«4» - 7-8 ұпай;

«3» - 5-6 ұпай.





































Қалыптастырушы бағалау

«5» - 9-10 ұпай;

«4» - 7-8 ұпай;

«3» - 5-6 ұпай.































Қалыптастырушы бағалау

«5» - 9-10 ұпай;

«4» - 7-8 ұпай;

«3» - 5-6 ұпай.






5-сынып «Қазақ тілі» оқулығы

















«Ана тілі» газетінен

















Рефлексия

5 мин





Кері байланыс:

Үй тапсырмасы: 11-тапсырма












































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
08.11.2024
382
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі