Бастауыш сынып
мұғалімі:
Аязбай Күмісбек
Нөптуллаұлы
3-СЫНЫП АНА
ТІЛІ
Сабақтың
тақырыбы: Егінші мен
қасқыр
Сабақтың мақсаты:
1. Ертегіні
дұрыс mүciніn оқи білуге
үйренеді.
Мазмұнын айта білуге рольге
бөлініп, ойнай
білуге
дағдыланады.
2.Оқушылардың сөздік
қорын, тіл
байлықтарын
артырады.
3.Ұйымшылдыққа,
ұқыптылыққа,
жинақылыққа,
еңбексүйгіштікке
тәрбиеленеді.
Сабақтың
көрнекіліктері: Суреттер,
кітаптар.
Сабақтың түрі:
аралас сабақ
Сабақтың әдісі:
топтастыру
Жаңа технология:
«Тәй – тәй»
бағдарламасы
Сабақтың
барысы:
I. Kipicne бөлім:
І.
Ұйымдастыру.
Оқушылардың назарын сабаққа
аударту. Келісім шартқа отыру.
1.
Сабақта тәртіп
сақтау.
-
Бip-бipінe кедергі
жасамау.
-
Берілген сұрақтарға толық
жауап беру.
Психологиялық
дайындау.
Балалар,
бip
жылда неше мезгіл
бар?
Жыл мезгілдерін атап
беріңдерші.
Қазip жылдың қай
мезгілі?
Күздің қайсыншы айы
?
ІІ. Yй тапсырмасын
сұрау
1)Әдебиет
орталығы.
«Жалғыз дән» әңгімесін оқып
шығу. «Комбайншы» өлеңін кезекпен
айту.

-
Білім орталығы
1
Мазмұнын айту.
2)
Ғылым
орталығы.
Сұрактарға жауап беру.
1.Қарт жолаушы жолда
нені көрдi?
2.Қарт жолаушы дәнді
қайтты?
3.Қарт жолаушы таяғын не үшін шаншып кemmi ?
4.Ол
ертеңіне
келгенде қандай жағдайға maп
болды ?
3)Өнер
орталығы.
Мақал-мәтел
айтқызу.
Ас
атасы — нан,
Нан
атасы – дән.
Арпа бидай ас
екен,
Алтын күміс тас
екен.
Ексең
егін,
Емерсің
тегін.
Жеpi
байдың
елі
бай.
ІІІ. Негізгі
бөлім Жаңа
сабақ:
Сабақты сөзжұмбақ
шешуден бастау.
-
Қазақстан
жалауында ненің cypemi бейнеленген
?
-
Абай Кұнанбаевтың
шын
аты ?
-
Қазақтың
ұлттық
аспабы
?
-
Республика күні қай айда тойланады
?
-
Желтоқсан оқиғасының
құрбаны
?
|
|
Б
|
Ү
|
Р
|
К
|
І
|
Т
|
|
|
|
И
|
Б
|
Р
|
А
|
Г
|
И
|
М
|
|
|
Д
|
О
|
М
|
Б
|
Ы
|
Р
|
А
|
|
Қ
|
А
|
З
|
А
|
Н
|
|
|
|
Қ
|
А
|
Й
|
Р
|
А
|
Т
|
|
|
|
2. Сұрақ – жауап
әдісі
- Балалар күз мезгілінде
қандай астық жиналады
?
- Бидайдан қандай өнім алынады
?
- Бидайды
өcipemin адамды
кім дeймiз ?
- Он да балалар «Егінші мен
Қасқыр» epmeгicін
өтеміз.
1.Ертегіні үнтаспадан
тыңдау.
Оқып
беру.
2.Оқулықпен жұмыс.
-
Әдебиет
орталығы.
Ертегіні кезекпен оқыту.
-
Білім
орталығы.
Tipeк
сызба арқылы жұмыс. «Бидай» сөзін сипаттап беру.

Бидай


-
Өнер орталығы
Мәтіннен сахналап көрініс
ұйымдастырады.
-
Fылым
орталығы
-
Бес жолды өлең
жазу.
Не?
Нан
Қандай? Тәтті,
жұмсақ,
Не істеді? Пісті,
жеді.
Мыс. Ас ,
тағам
Сөйлем мен тәтті нан
жедім
-
Оқушы
шығармашылығы
Нан өмірдің
нәрі,
Тәтті дәмдің
бірі.
Нанды шашпай
жедім,
Сондай дәмді
дедім.
-
Қорытынды
бөлім
-
Балалар 6із
бүгін қандай ертегімен таныстық
?
Біздің
қасиеттi
нанымыз дастарханга қалай
келеді екен ?
Нан
болса ән
де болады.
Ән «Менің
Қазақстаным»
V. Үйге тапсырма
беру:
«Егінші мен
қасқыр» epтeгіcін оқып, мазмұнын
айту.