Материалдар / "Ежелгі діни нанымдар " тақырыбында жаңа ұғымдармен жұмыс істеудің маңызы.

"Ежелгі діни нанымдар " тақырыбында жаңа ұғымдармен жұмыс істеудің маңызы.

Материал туралы қысқаша түсінік
10 сынып оқушыларына дүниежүзі тарихы пәнінде жаңа ұғымдармен жұмыс істеу тәсілдерінің маңызы туралы іс-тәжірибеммен бөлісу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Қараша 2021
1187
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Авторы: Зиядина Салтанат Таттибековна

Алматы қаласы, Бостандық ауданы , № 70 ЖББМ



"Ежелгі діни нанымдар" тақырыбында жаңа ұғымдармен жұмыс істеудің маңызы.



Бұл тақырып материалдарын оқушыларға ең күрделі ұғымдардан бастап ,бөлшектеп дұрыс ұсынылса ,түсінікті әрі нақты білімбекітіледі. Оған қол жеткізу үшін жаңа ұғымдармен жүйелі жұмыс істеу маңызды. 10 сынып оқушылары : әлемдік діндердің даму кезеңдері мен ерекшеліктерін сипаттауда,әлемдік діндердің философиялық негіздерін түсіну барысында,әлемдік діндер ілімдеріндегі жалпы адамгершілік құндылықтарды анықтауда, заманауи өркениет жағдайында әлемдік даму тенденциясын анықтауда адамның танымдық қабілетінің үш сатысында қолданып білім алады.

Оқушылар мәтінді өз беттерімен оқиды,суреттер мен бейнелер көмегімен әр діннің ерекшеліктерін анықтайды және сандар мен сөздердің көмегімен мағынысын аша алады.Бұл тақырыпта синтоизм,индуизм,зорастризм,манихейлік,даосизм діндерінің ерекшеліктерін салыстырып, анықтап,қорытындылайды.Өзгелердің мәдениетіне және көзқарастарына құрметпен қарау құндылықтарын жүзеге асыра отырып ,оқушылар "Дін"сөзінің мәні "Ассоциаграмма"әдісімен ғылыми -зерттеу дағдыларын қолдана отырып ашады.Тақырыптағы кілт сөздер: синто, ками,удзигами,тэнно,микадо,догматика,цуми,ведалық дін, брахманизм, сансар, карма, мокша, дхарма, монотеизм, синагога, раввин, жарық, түнек, дайвтар, жақсылық ,жамандық, мессия, дао, әрекетсіздік, ажалсыздық сөздері арқылы әр діннің ерекшеліктерін анықтайды және арнайы кестені толтырады.Оқушылар сыни ойлау әдісін пайдалана отырып, әрбір ұғымды діни бағытына қарай жіктейді,мысал келтіріп,қорытындылайды.Сабақта жаңа ұғымдардың сұрақ ретінде қойылып бірнеше рет қайталанып,оқушылардың жадында сақталуына,проблемалық жағдаят туындатып "Діндер арасында диалог өткізіп ","Өзара бағалау"арқылы қорытындылаудың маңызы зор.

Оқушылар салыстыру,талдау,сәйкестендіру,жіктеу,бағалау,қорытындылау сияқты ойлау сатыларынан өтіп,білімді жаттанды емес ,шығармашылық жолмен алуға мүмкіндік алады.





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ