"Ежелгі діни нанымдар " тақырыбында жаңа ұғымдармен жұмыс істеудің маңызы.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

"Ежелгі діни нанымдар " тақырыбында жаңа ұғымдармен жұмыс істеудің маңызы.

Материал туралы қысқаша түсінік
10 сынып оқушыларына дүниежүзі тарихы пәнінде жаңа ұғымдармен жұмыс істеу тәсілдерінің маңызы туралы іс-тәжірибеммен бөлісу.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Авторы: Зиядина Салтанат Таттибековна

Алматы қаласы, Бостандық ауданы , № 70 ЖББМ



"Ежелгі діни нанымдар" тақырыбында жаңа ұғымдармен жұмыс істеудің маңызы.



Бұл тақырып материалдарын оқушыларға ең күрделі ұғымдардан бастап ,бөлшектеп дұрыс ұсынылса ,түсінікті әрі нақты білімбекітіледі. Оған қол жеткізу үшін жаңа ұғымдармен жүйелі жұмыс істеу маңызды. 10 сынып оқушылары : әлемдік діндердің даму кезеңдері мен ерекшеліктерін сипаттауда,әлемдік діндердің философиялық негіздерін түсіну барысында,әлемдік діндер ілімдеріндегі жалпы адамгершілік құндылықтарды анықтауда, заманауи өркениет жағдайында әлемдік даму тенденциясын анықтауда адамның танымдық қабілетінің үш сатысында қолданып білім алады.

Оқушылар мәтінді өз беттерімен оқиды,суреттер мен бейнелер көмегімен әр діннің ерекшеліктерін анықтайды және сандар мен сөздердің көмегімен мағынысын аша алады.Бұл тақырыпта синтоизм,индуизм,зорастризм,манихейлік,даосизм діндерінің ерекшеліктерін салыстырып, анықтап,қорытындылайды.Өзгелердің мәдениетіне және көзқарастарына құрметпен қарау құндылықтарын жүзеге асыра отырып ,оқушылар "Дін"сөзінің мәні "Ассоциаграмма"әдісімен ғылыми -зерттеу дағдыларын қолдана отырып ашады.Тақырыптағы кілт сөздер: синто, ками,удзигами,тэнно,микадо,догматика,цуми,ведалық дін, брахманизм, сансар, карма, мокша, дхарма, монотеизм, синагога, раввин, жарық, түнек, дайвтар, жақсылық ,жамандық, мессия, дао, әрекетсіздік, ажалсыздық сөздері арқылы әр діннің ерекшеліктерін анықтайды және арнайы кестені толтырады.Оқушылар сыни ойлау әдісін пайдалана отырып, әрбір ұғымды діни бағытына қарай жіктейді,мысал келтіріп,қорытындылайды.Сабақта жаңа ұғымдардың сұрақ ретінде қойылып бірнеше рет қайталанып,оқушылардың жадында сақталуына,проблемалық жағдаят туындатып "Діндер арасында диалог өткізіп ","Өзара бағалау"арқылы қорытындылаудың маңызы зор.

Оқушылар салыстыру,талдау,сәйкестендіру,жіктеу,бағалау,қорытындылау сияқты ойлау сатыларынан өтіп,білімді жаттанды емес ,шығармашылық жолмен алуға мүмкіндік алады.





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
13.11.2021
1467
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі