Материалдар / Ежелгі Египеттегі әлеуметтік құрылым

Ежелгі Египеттегі әлеуметтік құрылым

Материал туралы қысқаша түсінік
Ежелгі Египеттегі әлеуметтік құрылым жайлы туралы түсініктер қалыптастыды, мемлекеттің әулеметтік құрлымын зерттеу арқылы толығымен түсінеді
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
534
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сыныбы: 6 Күні: Пәні: ежелгі дүние тарихы
Тақырыбы 5Ежелгі Египеттегі әлеуметтік құрылым

МақсатыЕжелгі Египеттегі әлеуметтік құрылым жайлы туралы түсініктер қалыптастыды, мемлекеттің әулеметтік құрлымын зерттеу арқылы толығымен түсінеді

Жалпы мақсатТақырыпты түсініп оқи білуге баулу. Тілін, сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын арттыру
Күтілетін нәтижеЕжелгі Египеттегі әлеуметтік құрылым бойынша тақырыбының ерекшеліктері арқылы ажыратып, қасиеттерін меңгереді оны анықтаудаа тапсырмаларды орындайды, білімдерін практикада көрсетеді

7 модульдің қолданылуыАКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.

Қолданылатын әдіс-тәсілдерЕгер мен ойыны, РАФТ, Академиялық дау –дамай әдісі, Салыстырмалы карта, Кім жылдам

Қолданылатын ресурстармаркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, ноутбук
Ұйымдастыру кезеңі















Ұлы Қытай данышпаны Конфуцийдің сөзін пайдалануСынып оқушыларымен ой-бөлісу
Сабақ кезеңдеріТапсырмаМұғалімнің іс-әрекеті

Білім

Қызығушылықтарын ояту
«Егер мен» ойыныарқылы үй тапсырмасы сұрақтары:1. Ніл алқабының

Үйге берілген тапсырма сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіру. Тақтадағы сұрақтарға жауап беруОқушылар берген тапсырманы орындау. «Егер мен» ойыны бойынша оқушылар өткен тапсырма жайында өз қортындыларын жасайды
ТүсінуРАФТ әдісі бойынша өткен тақырыппен жаңа тақырыпты мағанасын ашу Жаңа тақырыпты меңгеру үшін «РАФТ» әдісін пайдалану әр топтан оқушы шығып тақтаға өткен тақырыппен сәкестендіре отырып жаңа тақырыптың мағанасын ашады, айтып түсіндіредіТақырыптың мазмұнын ортаға шығып талқылайдды , өткен тақырыпты жаңа тақырыппен байланыстыру үшін суреттер мен видероликер ақылы жаңа тақырыптың мағанасын ашады
ҚолдануТоппен жұмыс Академиялық дау –дамай әдісіарқылы жаңа тақырыпты түсініу үшін арнайы тапсырмаларды қолдану Оқушыларға тақырып төңірегінде тапсырма таратылады,тапсырманы топ ішінде отырғызып топпен талқылату Олүшін академиялық дау –дамай әдісін пайдалану Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген тапсырманы өздері талқылап, өз ой-пікірлерімен санаса білуі, топпен жұмыс жасауы.
Сергіту сәті«Балапандар биі» атты жаттығу жасауОқушылармен бірге сергіту сәтін жасауИнтербелсеңді тақтадағы бейнероиктегідей жаттығулар жасайды.
Талдау Салыстырмалы картаны пайдалануАрқылы тақырыпты талдауОқушыларға мәтінді топ ішінде әр қайсысына таратып беру. Топ ішінен топ басшы шығып тапсырманы салыстырадыОқушылардың мұндағы мақсаты берілген тапсырманы өздері талқылап, өз ой-пікірлерімен санаса білуі, топпен жұмыс жасау арқылы тақырыпты талдау, салыстыру
ЖинақтауКім жылдам арқылы сабақты жинақтайдыӘр топтан 2 оқушы ортаға шығып сұрақтарға жауап береді Топтар өзара жарысады, ойларын ортаға салады, тақырыпты жинақтайды
БағалауӨзін-өзі бағалау (2 мин)Бағдарша, бағалау парақшаларыБағалау парақшасы мен бағалау шкаласын таратуӨзін өзі топпн бағалайды
Рефлексия Стикерлерді толтыруЕкі жұлдызбір тілекОқушыларға стикер толтыруды ұсынуҰсынылған стикерді толтыру


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ