|
Бөлім: |
Ежелгі Грекия |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
Абажанова Гульжан Касымбековна |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 5 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Ежелгі Грекия өркениеті бастауын қайдан алады? |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
5.2.2.3 ежелгі дүние өнеріне сипаттама беру |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтар |
Ұлттық мүдде: Қазақстан мүддесіне қызмет етуге ұмтылу: Талап:салауатты өмір салтын ұстану; Ар-ұят:Шешім қабылдай білу және жауапкершілікті сезіну; |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ұйымдастыру Өзін-өзі тексеру Өткен білімді еске түсіру |
Ой қозғау -Құдай, кейіпкер, акрополь, театр, миф глосарийлерін қалай түсінесіңдер? Сабақ тақырыбы, мақсаты, бағалау критерийлерімен таныстыру. ЕБҚ оқушыға сөздерді түсіндіру, тапсырманың нақты бір бөлігін ерекшелеп көрсетіп ұсыныңыз |
Оқушылар өз ойларын ортаға салады. Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу |
ҚБМа дақтау |
Тақырып тық суреттер |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жаңа білім |
Мәтінмен жұмысЗерттеу мен талдау 1-тапсырма Суреттік кескіндеме стратегиясы бойынша әр мүсіндерге сипаттама жасайды.
ЕБҚ оқушыға тапсырманың шешу жолының бастапқы бөлігін ұсыныңыз 2-тапсырма Концептуалды кесте стратегиясы бойынша ғибадатхана мен театр тапсырмалары беріледі.
Жеке жұмысЕжелгі Микенықаласы көрсетілген. Суретке қарап жорамал сұрақтарға сипаттама беріңіз
|
Мәтінмен жұмыс
Мәтіннен негізгі идеяны анықтайды Оқушылар концептуалды кесте стратегиясы бойынша ғибадатхана мен театр тапсырмалары орындайды
Дескриптор: Ежелгі Грекия ғибадатханаларына сипаттама береді; Ежелгі Грекия театр өнеріне сипаттама береді; Ежелгі Грекия сәулет өнеріне сипаттама береді;
Дескриптор: Бақылау сұрақтарына жауап береді; Талдау сұрақтарына жауап береді; Проблеманы шешетін сұрақтарға жауап береді; Айрықша сұрақтарға жауап береді; Қиял-ғажайып сұраққа жауап береді.
ЕБҚ оқушыға мәтіннен тұжырымын растайтын немесе жоққа шығаратын фактілердің астын сызын көрсетуді ұсыныңыз |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
«Ең үздік жауап»
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
«Екі жұлдызбір ұсыныс»
|
Ақпараттық мәтін
Суреттік кескіндеме кестесі
Тақырып тық мәтін
Концептуалды кесте стратегиясы кестесі
Ежелгі Микены қаласы сурет |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бекіту
|
Сабақты қорытындылау Үйге тапсырма Ежелгі Грекия өркениеті бастауын қайдан алады? |
Сабақтың тақырыбын қорытындылау |
«Ең үздік жауап» |
Ақпараттық карточка
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Кері байланыс |
« Білімді стикер». Мына сұрақтар бойынша жауап береді. - Не білдім? - Не білемін? - Не білгім келеді?
|
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады
|
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
А4, конспект
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ежелгі Грекия 5 сынып
Ежелгі Грекия 5 сынып
|
Бөлім: |
Ежелгі Грекия |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
Абажанова Гульжан Касымбековна |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 5 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Ежелгі Грекия өркениеті бастауын қайдан алады? |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
5.2.2.3 ежелгі дүние өнеріне сипаттама беру |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтар |
Ұлттық мүдде: Қазақстан мүддесіне қызмет етуге ұмтылу: Талап:салауатты өмір салтын ұстану; Ар-ұят:Шешім қабылдай білу және жауапкершілікті сезіну; |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ұйымдастыру Өзін-өзі тексеру Өткен білімді еске түсіру |
Ой қозғау -Құдай, кейіпкер, акрополь, театр, миф глосарийлерін қалай түсінесіңдер? Сабақ тақырыбы, мақсаты, бағалау критерийлерімен таныстыру. ЕБҚ оқушыға сөздерді түсіндіру, тапсырманың нақты бір бөлігін ерекшелеп көрсетіп ұсыныңыз |
Оқушылар өз ойларын ортаға салады. Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу |
ҚБМа дақтау |
Тақырып тық суреттер |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жаңа білім |
Мәтінмен жұмысЗерттеу мен талдау 1-тапсырма Суреттік кескіндеме стратегиясы бойынша әр мүсіндерге сипаттама жасайды.
ЕБҚ оқушыға тапсырманың шешу жолының бастапқы бөлігін ұсыныңыз 2-тапсырма Концептуалды кесте стратегиясы бойынша ғибадатхана мен театр тапсырмалары беріледі.
Жеке жұмысЕжелгі Микенықаласы көрсетілген. Суретке қарап жорамал сұрақтарға сипаттама беріңіз
|
Мәтінмен жұмыс
Мәтіннен негізгі идеяны анықтайды Оқушылар концептуалды кесте стратегиясы бойынша ғибадатхана мен театр тапсырмалары орындайды
Дескриптор: Ежелгі Грекия ғибадатханаларына сипаттама береді; Ежелгі Грекия театр өнеріне сипаттама береді; Ежелгі Грекия сәулет өнеріне сипаттама береді;
Дескриптор: Бақылау сұрақтарына жауап береді; Талдау сұрақтарына жауап береді; Проблеманы шешетін сұрақтарға жауап береді; Айрықша сұрақтарға жауап береді; Қиял-ғажайып сұраққа жауап береді.
ЕБҚ оқушыға мәтіннен тұжырымын растайтын немесе жоққа шығаратын фактілердің астын сызын көрсетуді ұсыныңыз |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
«Ең үздік жауап»
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
«Екі жұлдызбір ұсыныс»
|
Ақпараттық мәтін
Суреттік кескіндеме кестесі
Тақырып тық мәтін
Концептуалды кесте стратегиясы кестесі
Ежелгі Микены қаласы сурет |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бекіту
|
Сабақты қорытындылау Үйге тапсырма Ежелгі Грекия өркениеті бастауын қайдан алады? |
Сабақтың тақырыбын қорытындылау |
«Ең үздік жауап» |
Ақпараттық карточка
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Кері байланыс |
« Білімді стикер». Мына сұрақтар бойынша жауап береді. - Не білдім? - Не білемін? - Не білгім келеді?
|
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады
|
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
А4, конспект
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз













