Қысқа мерзімді сабақ жоспары
|
Сабақ: №1 |
Мектеп: |
|||||
|
Пәні: Дүние жүзі тарихы |
||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
|||||
|
Сынып: 5 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақ тақырыбы: |
Ежелгі Грекияның гимназия, лицей, академиялары нені үйретті |
|||||
|
Сабақ негізделген оқу Мақсаты |
5.2.4.2. –ғылымдардың пайда болып дамуына шаруашылық іс-әрекет пен әлеуметтік өзгерістердің ықпалын сипаттау; 5.2.4.1.- ежелгі қоғамның дамуындағы жазудың рөлін сипаттау. |
|||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: |
|||||
|
Ежелгі Грекия мектептерінің қоғамның дамуына шаруашылық пен әлеуметтік өзгерістерге тигізген ықпалын біледі. |
||||||
|
Оқушылардың басым бөлігі: |
||||||
|
Ежелгі қоғамның дамуындағы жазудың рөлін тусінеді. |
||||||
|
Кейбір оқушылар: |
||||||
|
Ежелгі ғылым мен қазіргі уақыттағы ғылымның дамуын саралайды. |
||||||
|
Бағалау критерийлері |
Ежелгі Грек жеріндегі білім мен ғылымның дамуын айтады Ежелгі Грек ғылымы және қазіргі уақыттағы ғылымның дамуын салыстырды |
|||||
|
Тілдік мақсат |
Жазылым: Оқушылар Ежелгі Грекияда гимназия, академия, лицейлерде не үйретілгенін жазады; |
|||||
|
Тыңдалым:Оқушылар Ежелгі Грекиядағы ғылымның дамуы туралы тыңдайды; |
||||||
|
Айтылым: Оқушылар Ежелгі Грекияда академия, лицейлердегі үйретілген ғылым туралы талдайды: Жаңа терминдер: Палестра, гимназия, лицей, академия, стиль |
||||||
|
Құндылықтарға баулу |
Өзгелердің мәдениетіне және көзқарастарына құрметпен қарау және сын тұрғысынан ойлауға баулу |
|||||
|
Пәнаралық байланыс |
Қазақстан тарихы, әдебиет. |
|||||
|
Алдыңғы тақырып |
Ежелгі Грекия өнерін біледі. |
|||||
|
Жоспар |
||||||
|
Жоспарлаған уақыт |
Жоспарлаған жаттығулар (төмендегі жоспарланған жаттығулармен қатар ескертпелерді жазыңыз) |
Ресурстар |
||||
|
Басталуы 1-кезең 5 мин 2 кезең 5мин |
Кіріспе. Ұйымдастыру кезеңі: Сәлемдесу Сабаққа дайындығын анықтау. Топқа бөлу Оқушылар қоржындағы асықтарды алу арқылы 3 топқа бөлінеді. -Оқушылар ақ, сары, қөңыр түсті асықтар арқылы топқа бөлу І топ –«Бірлік» ІІ топ-«Ынтымақ» ІІІ топ-«Татулық» Оқушылар өз тобын тауып отыру. «Мен саған, сен маған» сұрақтар қою арқылы үйге берілген тақырыпты пысықтайды. Мақсаты оқушылардың зейінін шоғырландыру, қызығушылығын ояту жаңа тақырыптың мазмұнына кіріспе жасаймыз. Жаңа сабақты интерактив тақта пайдалана отырып тақырыпты ашу үшін видеоролик көрсету. Грекияның ғылымы туралы. «Миға шабуыл» стратегиясын пайдалана отырып, жаңа сабаққа сұрақтар қоямын. Мақсаты: Оқушылардың зейінін шоғырландыру, қызығушылығын ояту, шапшаңдық дағдысын дамыту. -Ежелгі Грекияда қоғамның дамуындағы әсер еткен факторлар ? -Ежелгі Грекия мектептерінің түрлері? |
Үлестірмелер, Үлестірмелер НИШ 5 сынып Асықтар, АКТ, стикерлер,
|
||||
|
Ортасы 2-кезең 15мин Аяқталуы 4-кезең 10 минут |
Ө Мақсаты: Белсенді тыңдау, қауым алдында сөйлеу және анық баяндау, тәжірибе алмасу және өзара байланысты болу. Жаттығудың сипаттамасы: Топтар тапсырмаларды орындап болғаннан кейін топтың бір адамы «елші» болып сайланады да, зерделенген материалды түсіндіру және жинақтау, бұл туралы жаңа топтың ойын, бір шешімге келгенін немесе жетістікке жеткенін білу үшін басқа топқа барады. Бұдан кейін елші өз тобына қайтып оралып, білгендерін айтып береді. 1-топ: Ежелгі Грекиядағы ғылыммен жазудың дамуы. 2-топ:Ежелгі Грекиядағы ғылымның дамуына не әсер етті? 3-топ:Философиялық мектептер. «Венн диаграммасы» Ежелгі Грекия ғылымдарымен қазіргі заманауи ғылымның ұқсастықтарын, айырмашылығын, ортақ белгілерін табады.(топтық) «Венн диаграммасы» Айырмашылығы Ұқсастықтары
Ортақ белгілері |
Оқулық, маркерлер, плакаттар, стикерлер, үлестірме қағаздар,
интерактивті тақта
|
||||
|
Бағалау критерийлері |
Дескрипторлар |
Балдар |
||||
|
Ежелгі Грек ғылымы және қазіргі уақыттағы ғылымның дамуын салыстырды |
. - Ежелгі Грекияда мектеп түрлерін салыстырады. -Ғылымның көне және қазіргі түрлерін салыстарады. -Философиялық мектепте қандай ғылым салаларын оқығанын талдайды. |
1балл 1 балл 1балл |
||||
|
Аяқталуы 7 мин |
«Суреттер сөйлейді» әдісі Мақсаты: Көптеген оқушылардың ойлау және сөйлеу, есте сақтау қабілетін дамытуға бағытталған. Жаттығудың сипаттамасы: жасырын сұрақтарға жауап беру барсында суреттерді ашады және суреттерге мағұлмат береді |
|
||||
|
Ежелгі Грек жеріндегі білім мен ғылымның дамуын айтады |
Дискрипторлар -Ежелгі Грекияда ғылымның қалыптасуын білді. - Ежелгі Грекиядағы жазу құралын түсінді. - Ежелгі Грекиядағы ғылымға әсер еткен факторларды көрсетеді - Ежелгі Грекиядағы мәдениет пен тәрбиенің маңыздылығын талқылайды. |
1балл балл балл балл |
||||
|
|
Саралау. 1.Барлық оқушылар суреттерге қарап ажырата біледі 2.Басым бөлігі: гиназиялардың оқыту барысын түсіндіре алады 3.Кейбір оқушылар грекияның білім саласының барысын саралайды. |
|
||||
|
2 мин |
Кері байланыс
|
|
||||
|
Бағалау |
Оқушылар смайликтер және жұлдызшалар арқылы бағаланады. |
|
||||
|
1 мин Үйге тапсырма |
Тақырыпты оқу. ‘Қазіргі білімнің дамуна Ежелгі Грекия ғылымының әсері болдыма.эссе жазу |
|
||||
|
Қосымша ақпарат:
|
||||||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Критерийаллды бағалау:смайликтер тарату арқылы бағалау |
Пәнаралық байланыс. Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс. Құндылықтардағы байланыс |
||||
|
«Суреттер сөйлейді» әдісінде қабілеті жоғары оқушылар кез келген сұраққа жауап бере алады. |
|
|
||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ежелгі Грекияның гимназия, лицей, академиялары нені үйретті
Ежелгі Грекияның гимназия, лицей, академиялары нені үйретті
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
|
Сабақ: №1 |
Мектеп: |
|||||
|
Пәні: Дүние жүзі тарихы |
||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
|||||
|
Сынып: 5 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақ тақырыбы: |
Ежелгі Грекияның гимназия, лицей, академиялары нені үйретті |
|||||
|
Сабақ негізделген оқу Мақсаты |
5.2.4.2. –ғылымдардың пайда болып дамуына шаруашылық іс-әрекет пен әлеуметтік өзгерістердің ықпалын сипаттау; 5.2.4.1.- ежелгі қоғамның дамуындағы жазудың рөлін сипаттау. |
|||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: |
|||||
|
Ежелгі Грекия мектептерінің қоғамның дамуына шаруашылық пен әлеуметтік өзгерістерге тигізген ықпалын біледі. |
||||||
|
Оқушылардың басым бөлігі: |
||||||
|
Ежелгі қоғамның дамуындағы жазудың рөлін тусінеді. |
||||||
|
Кейбір оқушылар: |
||||||
|
Ежелгі ғылым мен қазіргі уақыттағы ғылымның дамуын саралайды. |
||||||
|
Бағалау критерийлері |
Ежелгі Грек жеріндегі білім мен ғылымның дамуын айтады Ежелгі Грек ғылымы және қазіргі уақыттағы ғылымның дамуын салыстырды |
|||||
|
Тілдік мақсат |
Жазылым: Оқушылар Ежелгі Грекияда гимназия, академия, лицейлерде не үйретілгенін жазады; |
|||||
|
Тыңдалым:Оқушылар Ежелгі Грекиядағы ғылымның дамуы туралы тыңдайды; |
||||||
|
Айтылым: Оқушылар Ежелгі Грекияда академия, лицейлердегі үйретілген ғылым туралы талдайды: Жаңа терминдер: Палестра, гимназия, лицей, академия, стиль |
||||||
|
Құндылықтарға баулу |
Өзгелердің мәдениетіне және көзқарастарына құрметпен қарау және сын тұрғысынан ойлауға баулу |
|||||
|
Пәнаралық байланыс |
Қазақстан тарихы, әдебиет. |
|||||
|
Алдыңғы тақырып |
Ежелгі Грекия өнерін біледі. |
|||||
|
Жоспар |
||||||
|
Жоспарлаған уақыт |
Жоспарлаған жаттығулар (төмендегі жоспарланған жаттығулармен қатар ескертпелерді жазыңыз) |
Ресурстар |
||||
|
Басталуы 1-кезең 5 мин 2 кезең 5мин |
Кіріспе. Ұйымдастыру кезеңі: Сәлемдесу Сабаққа дайындығын анықтау. Топқа бөлу Оқушылар қоржындағы асықтарды алу арқылы 3 топқа бөлінеді. -Оқушылар ақ, сары, қөңыр түсті асықтар арқылы топқа бөлу І топ –«Бірлік» ІІ топ-«Ынтымақ» ІІІ топ-«Татулық» Оқушылар өз тобын тауып отыру. «Мен саған, сен маған» сұрақтар қою арқылы үйге берілген тақырыпты пысықтайды. Мақсаты оқушылардың зейінін шоғырландыру, қызығушылығын ояту жаңа тақырыптың мазмұнына кіріспе жасаймыз. Жаңа сабақты интерактив тақта пайдалана отырып тақырыпты ашу үшін видеоролик көрсету. Грекияның ғылымы туралы. «Миға шабуыл» стратегиясын пайдалана отырып, жаңа сабаққа сұрақтар қоямын. Мақсаты: Оқушылардың зейінін шоғырландыру, қызығушылығын ояту, шапшаңдық дағдысын дамыту. -Ежелгі Грекияда қоғамның дамуындағы әсер еткен факторлар ? -Ежелгі Грекия мектептерінің түрлері? |
Үлестірмелер, Үлестірмелер НИШ 5 сынып Асықтар, АКТ, стикерлер,
|
||||
|
Ортасы 2-кезең 15мин Аяқталуы 4-кезең 10 минут |
Ө Мақсаты: Белсенді тыңдау, қауым алдында сөйлеу және анық баяндау, тәжірибе алмасу және өзара байланысты болу. Жаттығудың сипаттамасы: Топтар тапсырмаларды орындап болғаннан кейін топтың бір адамы «елші» болып сайланады да, зерделенген материалды түсіндіру және жинақтау, бұл туралы жаңа топтың ойын, бір шешімге келгенін немесе жетістікке жеткенін білу үшін басқа топқа барады. Бұдан кейін елші өз тобына қайтып оралып, білгендерін айтып береді. 1-топ: Ежелгі Грекиядағы ғылыммен жазудың дамуы. 2-топ:Ежелгі Грекиядағы ғылымның дамуына не әсер етті? 3-топ:Философиялық мектептер. «Венн диаграммасы» Ежелгі Грекия ғылымдарымен қазіргі заманауи ғылымның ұқсастықтарын, айырмашылығын, ортақ белгілерін табады.(топтық) «Венн диаграммасы» Айырмашылығы Ұқсастықтары
Ортақ белгілері |
Оқулық, маркерлер, плакаттар, стикерлер, үлестірме қағаздар,
интерактивті тақта
|
||||
|
Бағалау критерийлері |
Дескрипторлар |
Балдар |
||||
|
Ежелгі Грек ғылымы және қазіргі уақыттағы ғылымның дамуын салыстырды |
. - Ежелгі Грекияда мектеп түрлерін салыстырады. -Ғылымның көне және қазіргі түрлерін салыстарады. -Философиялық мектепте қандай ғылым салаларын оқығанын талдайды. |
1балл 1 балл 1балл |
||||
|
Аяқталуы 7 мин |
«Суреттер сөйлейді» әдісі Мақсаты: Көптеген оқушылардың ойлау және сөйлеу, есте сақтау қабілетін дамытуға бағытталған. Жаттығудың сипаттамасы: жасырын сұрақтарға жауап беру барсында суреттерді ашады және суреттерге мағұлмат береді |
|
||||
|
Ежелгі Грек жеріндегі білім мен ғылымның дамуын айтады |
Дискрипторлар -Ежелгі Грекияда ғылымның қалыптасуын білді. - Ежелгі Грекиядағы жазу құралын түсінді. - Ежелгі Грекиядағы ғылымға әсер еткен факторларды көрсетеді - Ежелгі Грекиядағы мәдениет пен тәрбиенің маңыздылығын талқылайды. |
1балл балл балл балл |
||||
|
|
Саралау. 1.Барлық оқушылар суреттерге қарап ажырата біледі 2.Басым бөлігі: гиназиялардың оқыту барысын түсіндіре алады 3.Кейбір оқушылар грекияның білім саласының барысын саралайды. |
|
||||
|
2 мин |
Кері байланыс
|
|
||||
|
Бағалау |
Оқушылар смайликтер және жұлдызшалар арқылы бағаланады. |
|
||||
|
1 мин Үйге тапсырма |
Тақырыпты оқу. ‘Қазіргі білімнің дамуна Ежелгі Грекия ғылымының әсері болдыма.эссе жазу |
|
||||
|
Қосымша ақпарат:
|
||||||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Критерийаллды бағалау:смайликтер тарату арқылы бағалау |
Пәнаралық байланыс. Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс. Құндылықтардағы байланыс |
||||
|
«Суреттер сөйлейді» әдісінде қабілеті жоғары оқушылар кез келген сұраққа жауап бере алады. |
|
|
||||
шағым қалдыра аласыз





















