«Ежелгі көшпелілер мәдениеті» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
І нұсқа
|
Оқу мақсаты: |
5.2.1.1 Тақырып бойынша меңгерген жаңа сөздерді олардың синонимдерімен, антоним, омонимдерімен қатар қолдану, ойын жеткізе білу ; 5.2.4.1 Шағын көлемді мәтіндердің мазмұнына жоспар құру, соған сүйеніп баяндау. |
|
Бағалау критерийі: |
Білім алушы • сөздерді антоним, омоним, синонимдерімен қатар қолданады ; • мәтін мазмұнына сай жоспар құрады; • жоспарға сай баяндайды. |
|
Ойлау дағдыларының деңгейі: |
Қолдану |
|
Орындау уақыты: |
15-20 минут |
|
1-тапсырма Бейнебаян мәтінін мұқият тыңдаңыз, төменде берілген сөздердің синонимін, антонимін, омонимін мәтіннен тауып айтыңыз. Сақтар епті, асқан жігерлі болуымен қатар, озық мәдениеті мен де даңқа бөленген. Олардың өз жазуы да болған. Герадот: «Біз білетін халықтардың барлығынан да скиф халқы данышпан... Өздері разылық етпесе, олардың еліне басып кірген ешбір жау сақтарды жаулап ала алмайды. Олардан қашып та құтыла алмайды», - деп жазған. Қазақ жеріндегі бірінші мемлекетті осы сақтар құрған еді. Ол мемлекетті тайпаның ұлы да, дана жауынгерлері билеген. Олардың арасында массагет тайпасының батыл патшайымы – Томиристің орны бөлек болған. Бірде Томиристің еліне жауыз- дұшпан , Парсы елінің патшасы Кир баса көктеп келеді. Әмудария өзенінің жағасында тұрып ол Томириске «Маған тұрмысқа шық!» деп ұсыныс жасайды. Бұнысы сақтарды осылай айламен жаулап, өзіне бағындыру мақсатында айтылған сөз еді. «Еліңе қайт! Елімді жерге қарататын жайым жоқ!» дейді оған Томирис. Сонда Кир патша соғыс ашады. Бірақ ақырында өзі жеңіліп, жазасын алады. (130 сөз) Ержүрек _______________________________________________________ Жауыз _________________________________________________________ Ат _____________________________________________________________ 2-тапсырма. Мазмұн бойынша шағын жоспар құрыңыз. Жоспарға сай мәтінді мазмұндаңыз. Мазмұндау кезінде жоғарыдағы синоним сөздерді баламасымен бірге қолданыңыз. Кіріспе бөлім _________________________________________________________ Негізгі бөлім _________________________________________________________ Қорытынды бөлім _________________________________________________________ 3-тапсырма. Аңызды жоспарға сай баяндаңыз. |
|
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Дескриптор |
Балл |
|
Білім алушы |
|||
|
Сөздердің синоним, антоним, омонимін қатар қолданады |
1 |
Берілген сөздердің синоним, антоним,омонимін табады; 1-синоним 2-антоним 3-омоним |
1 1 1 |
|
сөздерді синонимімен бірге баяндауда қолданады; |
1
|
||
|
Мәтін мазмұнына сай жоспар құрады |
2 |
Мәтін мазмұны бойынша шағын жоспар құрайды; |
1 |
|
Аңызды өз беттерінше аяқтайды |
3 |
Берілген мәтін мазмұнына сай аңызды өз бетінше аяқтайды; |
1
|
|
орфоэпиялық нормаларды дұрыс қолданады. |
1 |
||
|
Барлығы |
7 |
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Ежелгі көшпелілер мәдениеті» бөлімі бойынша жиынтық бағалау БЖБ 6 сынып
«Ежелгі көшпелілер мәдениеті» бөлімі бойынша жиынтық бағалау БЖБ 6 сынып
«Ежелгі көшпелілер мәдениеті» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
І нұсқа
|
Оқу мақсаты: |
5.2.1.1 Тақырып бойынша меңгерген жаңа сөздерді олардың синонимдерімен, антоним, омонимдерімен қатар қолдану, ойын жеткізе білу ; 5.2.4.1 Шағын көлемді мәтіндердің мазмұнына жоспар құру, соған сүйеніп баяндау. |
|
Бағалау критерийі: |
Білім алушы • сөздерді антоним, омоним, синонимдерімен қатар қолданады ; • мәтін мазмұнына сай жоспар құрады; • жоспарға сай баяндайды. |
|
Ойлау дағдыларының деңгейі: |
Қолдану |
|
Орындау уақыты: |
15-20 минут |
|
1-тапсырма Бейнебаян мәтінін мұқият тыңдаңыз, төменде берілген сөздердің синонимін, антонимін, омонимін мәтіннен тауып айтыңыз. Сақтар епті, асқан жігерлі болуымен қатар, озық мәдениеті мен де даңқа бөленген. Олардың өз жазуы да болған. Герадот: «Біз білетін халықтардың барлығынан да скиф халқы данышпан... Өздері разылық етпесе, олардың еліне басып кірген ешбір жау сақтарды жаулап ала алмайды. Олардан қашып та құтыла алмайды», - деп жазған. Қазақ жеріндегі бірінші мемлекетті осы сақтар құрған еді. Ол мемлекетті тайпаның ұлы да, дана жауынгерлері билеген. Олардың арасында массагет тайпасының батыл патшайымы – Томиристің орны бөлек болған. Бірде Томиристің еліне жауыз- дұшпан , Парсы елінің патшасы Кир баса көктеп келеді. Әмудария өзенінің жағасында тұрып ол Томириске «Маған тұрмысқа шық!» деп ұсыныс жасайды. Бұнысы сақтарды осылай айламен жаулап, өзіне бағындыру мақсатында айтылған сөз еді. «Еліңе қайт! Елімді жерге қарататын жайым жоқ!» дейді оған Томирис. Сонда Кир патша соғыс ашады. Бірақ ақырында өзі жеңіліп, жазасын алады. (130 сөз) Ержүрек _______________________________________________________ Жауыз _________________________________________________________ Ат _____________________________________________________________ 2-тапсырма. Мазмұн бойынша шағын жоспар құрыңыз. Жоспарға сай мәтінді мазмұндаңыз. Мазмұндау кезінде жоғарыдағы синоним сөздерді баламасымен бірге қолданыңыз. Кіріспе бөлім _________________________________________________________ Негізгі бөлім _________________________________________________________ Қорытынды бөлім _________________________________________________________ 3-тапсырма. Аңызды жоспарға сай баяндаңыз. |
|
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Дескриптор |
Балл |
|
Білім алушы |
|||
|
Сөздердің синоним, антоним, омонимін қатар қолданады |
1 |
Берілген сөздердің синоним, антоним,омонимін табады; 1-синоним 2-антоним 3-омоним |
1 1 1 |
|
сөздерді синонимімен бірге баяндауда қолданады; |
1
|
||
|
Мәтін мазмұнына сай жоспар құрады |
2 |
Мәтін мазмұны бойынша шағын жоспар құрайды; |
1 |
|
Аңызды өз беттерінше аяқтайды |
3 |
Берілген мәтін мазмұнына сай аңызды өз бетінше аяқтайды; |
1
|
|
орфоэпиялық нормаларды дұрыс қолданады. |
1 |
||
|
Барлығы |
7 |
||
шағым қалдыра аласыз













