Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ежелгі көшпелілер өмірі
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
ДОІЖО _________________
Р.О.Юсупов
Қазақстан тарихы 5-сынып
5.2А Ежелгі көшпелілер өмірі
(8 сағат) |
Мектеп: 10 мектеп |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Уақыты: 2 сағат |
Мұғалімнің аты-жөні: М.М.Джанаева |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сыныбы: 5 «В,Г,Ғ» |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспағандар: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Осы сабақ арқылы жүзеге асырылатын оқу мақсаттары |
5.4.2.2 – металл өндірісі жетілуінің шаруашылық салаларына тигізген ықпалын түсіндіреді |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Мақсаттары |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийлері |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс |
География, дүние тарихы, экономика. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтарды дарыту |
- патриотизм - ұлттық сана-сезім - тәуелсіздік - ар-ождан бостандығы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
АКТ дағдылары |
Интернет арқылы бейнебаян көру, презентация, бейне таспаны тыңдау. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тілдік міндеттер |
Пәндік лексика мен терминология: «Аспан тасы», «жұлдыз тасы», пеш – көрік, саз балшық, метеорит, темір қоры, ТМД елдері, кең байыту комбинаты, Соколов-Сарыбай, Лисаков, Қаражол, тайпалық одақ, ат әбзелдері, полихромдық стиль Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер: Мен келесі өзгерістерді байқадым.... Темір өңдіру адам өмірін өзгертті/өзгертпеді себебі.... Темір дәуірі мына кезеңдерге бөлінеді..... Біздің топтың ойынша.... |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Алдыңғы білім |
Алғашқы адамдардың тұрмыс – тіршілігін, діни наным - сенімдерін біледі. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жоспар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Уақытты жоспарлау |
Жоспар бойынша орындалуы тиіс тапсырмалар |
Дерек көздері |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Басы |
Б Амандасу. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Оқушыларды 4 топқа қағаз қиындылары арқылы бөлу. Яғни, 1 топ – сәулетшілер, 2 топ – кеңшілер, 3 топ – археологтар, 4 топ – тарихшылар. «Кім жылдам» ойыны арқылы сұрақтар қоя отырып, өткен сабақтарда игерген білімдерін тексеру (сұрақ - жауап).
Тапсырма Оқушыларға бір сөздер жасырынған анаграмма беріледі (тастан жасалынған еңбек құралының, бір қола дәуірі ескерткішінің, бір анықтама, бір ыдыс жасау түрі). Оқушылар анаграммада берілген әріптердің бір-бірімен орындарын ауыстыру арқылы көлденең жасырынған сөздерді тауып, оларға анықтама береді.
|
Ежелгі Қазақстан тарихы: Жалпы білім беретін мектептің 6-сыныбына арналған оқулық Т.Тұрлығұл, Ә.Төлеубаев, Қ.Құнапина. –Алматы: Атамұра, 2002. – 144 бет. Ежелгі Қазақстан тарихы: Жалпы білім беретін мектептің 6-сыныбына арналған оқулық Т.С. Садықов, Ә.Т. Төлеубаев, Ғ. Халидуллин, Б. Сәрсекеев. – алматы: Атамұра, 2006. – 160 бет. Ежелгі Қазақстан тарихы: Жалпы білім беретін мектептің 6-сыныбына арналған оқулық Т.Тұрлығұл, Ә.Төлеубаев, Қ.Құнапина. –Алматы: Атамұра, 2002. – 144 бет. Ежелгі Қазақстан тарихы: Жалпы білім беретін мектептің 6-сыныбына арналған оқулық Т.С. Садықов, Ә.Т. Төлеубаев, Ғ. Халидуллин, Б. Сәрсекеев. – алматы: Атамұра, 2011. – 176 бет. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ортасы
|
М Ал енді бүгінгі сабағымызға көшу үшін тақтаға назар аударайық. Тақтада берілген суреттерге назар аударындар. Балалар мына суреттерден нені көруге болады? Балалар бұл суреттердің арасында қандай байланыс болуы мүмкін? Сұрақ қойып, оқушылардың жауаптары арқылы сабақ тақырыбына шығу. Ой қозғау: «Темір» дегенде ойымызға не келеді, көз алдымызға не елестейді? Әрқайсымыз жеке ойланып, одан соң жұпта талқылап дәптерімізге «Білемін. Білгім келеді. Білдім.» кестесін толтырайық. БББ кестесі
Ал енді дәптерімізге жазғанымызды топпен ақылдасып, «Жүзім шоғын» жасаймыз және әр топ оқып, тақтаға ілеміз. М Сабақтың тақырыбымен, оқу мақсаттарымен, бағалау критерийлерімен таныстырады. М Балалар қалай ойлайсыздар:
Оқушылар төменде берілген сұрақтарға жауап береді. М Бүгінгі сабағымыздың зерттеу сұрағы: Темір өңдіру адам өмірін қалай өзгертті? Ж Презентацияны пайдалана отырып, темір дәуірі туралы қысқаша мағлұмат беріледі. Мәтінмен жұмыс Тапсырма (топтық жұмыс). Орындауға 10 мин, қорғауға 5 мин. 1 топ Сәулетшілер – темірді балқытқан пеш – көрікпеннің суретін не макетін салады, темір өңдіру әдісін түсіндіреді. 2 топ Кеңшілер - темір металына сипаттама береді, басқа металдармен салыстырады (қасиеті, сапасы және т.б.), қазіргі кездегі Қазақстан кен орындарын атап, картадан көрсетеді. 3 топ Археологтар – темірден жасалған қару – жарақ, әшекей бұйымдарды сипаттайды, жасалу жолдарын түсіндіреді. 4 топ Тарихшылар – темір дәуірі кезеңдерін және осы кезеңде Қазақстан территориясында өмір сүрген көшпелі тайпаларды атайды, орналасу аймақтарын картадан көрсетеді Топ басшыларына берілетін бағалау парағы:
Тапсырма Темірдің адам өміріне маңыздылығын анықтау үшін, маңыздылығына сәйкес төменнен жоғарыға дейін өсу ретімен орналастырыңыздар. Тапсырма Әр топқа бір мақал – мәтелден беріледі. Оқушылар осы мақал – мәтелдерді оқып, мағынасын түсіндірулері қажет 1 топ: «Темірді қызған кезде соқ» 2 топ: «Темірсіз адам, тұзсыз тағам болмайды» 3 топ: «Тепсе темір үзердей» 4 топ: «Темір сырын отта танытады» |
Ежелгі Қазақстан тарихы: Жалпы білім беретін мектептің 6-сыныбына арналған оқулық Т.Тұрлығұл, Ә.Төлеубаев, Қ.Құнапина. –Алматы: Атамұра, 2002. – 144 бет. Ежелгі Қазақстан тарихы: Жалпы білім беретін мектептің 6-сыныбына арналған оқулық Т.С. Садықов, Ә.Т. Төлеубаев, Ғ. Халидуллин, Б. Сәрсекеев. – алматы: Атамұра, 2011. – 176 бет. https://yandex.kz/images/search?text=темір%20дәуірі%20тайпалары%20карта&img_url
Ежелгі Қазақстан тарихы: Жалпы білім беретін мектептің 6-сыныбына арналған оқулық Т.Тұрлығұл, Ә.Төлеубаев, Қ.Құнапина. -–Алматы: Атамұра, 2002. – 144 бет.
https://yandex.kz/images/search?text=темір%20дәуірі%20тайпалары%20карта&img_url |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Соңы |
Оқушылар БББ кестесін аяқтайды.
Бекіту сұрақтары:
Қорытынды Үйге тапсырма: темірге қатысты қосымша мәлімет қарап келу |
Ежелгі Қазақстан тарихы: Жалпы білім беретін мектептің 6-сыныбына арналған оқулық Т.С. Садықов, Ә.Т. Төлеубаев, Ғ. Халидуллин, Б. Сәрсекеев. – алматы: Атамұра, 2011. – 176 бет. https://yandex.kz/images/search?text=темір%20дәуірі%20тайпалары%20карта&img_url |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|