Ұйымдастыру
Топқа
бөлу
Өзін-өзі
тексеру
Алдыңғы білімді еске
түсіру
|
Амандасу;
Оқушылар мұғалім
ұсынған жасырын атауларды таңдай отырып, топқа
бөлінеді:
1-топ: Жертөле
үй
2-топ: Киіз
үй
3-топ: Жолым
үй
«Wordwall» бағдарламасы
арқылы еске түсіру сұрақтары
қойылады:
1."Жайлау" ұғымына
анықтама беріңіз?
2.Аязды, суық қысты
көшпелілер қайда өткізген?
3.Қой мен түйе жүні
қырқылатын мерзім?
4."Қыстауға" тән
өзіндік ерекшеліктерін атаңыз?
5.Қазақстанда
шаруашылық қалай бөлінді?
6.Көшпелі мал
шаруашылығы басым болған Қазақстанның қай аумағы
?
7.Оңтүстік Қазақстан
аумағында шаруашылықтың қандай түрі басым
болған?
8.Мал жайылымына да, егіншілікпен айналысуға да қолайлы
болған Қазақстан аумағы қандай?
|
Оқушылар топтарға
бөлінеді.
Сұрақтарға жауап
береді.
|
«Ең үздік жауап» әдісі
арқылы бағалана-ды.
|
Қима
қағаздар
Призентация
|
Жаңа
білім
|
Оқушыларға жаңа
тақырыпты анықтау мақсатында бейнебаян
көрсетіледі:
https://youtu.be/gwgkx1yWgzk?si=j6zxadmIlRlozCTj
сілтемесі арқылы
көрсетіледі.
Бейнебаян мазмұны
туралы сұрақтар қойылады:
-Бейнебаян мазмұны
қандай?
-Қандай ерекше
оқиғаларды ойға түйдіңіздер?
-Бейнебаянға қарап,
бүгінгі сабақтың тақырыбы қандай деп
ойлайсыздар?
Оқушыларды сабақта
қолданылуы мүмкін жаңа ұғымдармен
таныстырамын:
Ұғымдар
|
Анықтамасы
|
Кепе
|
жартылай жерден
қазылған, қабырғалары, көбінесе, балшық не шымнан қаланып, төбесі
қамыс немесе шөппен жабылған шағын лашық,
жеркепе.
|
Жертөле
|
жерді қазып, үстін
жауып жасайтын жер үй. Жертөленің төбесіне шатыр салмайды.
Ертеректе жертөлені тұрғын үй, мал қамайтын қора орнына
пайдаланған.
|
Киіз
үй
|
көшпенділердің тез
жығып, шапшаң тігуге, яғни көшіп-қонуға ыңғайлы
үйі.
|
1-тапсырма: топтық жұмыс:
1-топ: Тұрғын үйдің дамуын
тұжырымдамалық картада сипаттаңыз.

2-топқа: Киіз үйдің пайда болуын
сызбаға түсіріңіз:

3-топқа: Қазақ халқының ежелгі
баспанасы мен қазіргі баспанасын салыстырмалы кестеде
сипаттау.
Ежелгі
баспана
|
Ұқсастығы
|
Қазіргі
баспана
|
|
|
|
2-тапсырма: Жұптық
жұмыс:
1-жұп: «Стикердегі диалог» әдісі арқылы жұптаса
отырып, тақырып аясында көршіңізге сұрақ
дайындайсыз.
2-жұп: «Екі жақты күнделік»
сызбасын
толтыра отырып, күнделіктің бірінші бағанына оқулықтан ұнаған
абзацты таңдайсыз, екінші бағанына өз пікіріңізді
жазасыз.
3-жұп: «Бес жолды өлең құрастыру»
арқылы
көшпелілер үйінің ерекшеліктері туралы қорытынды
жасаңыз:
1-жол: зат есім (тақырып);
2-жол: екі сын есім (тақырыпқа
анықтама);
3-жол: үш етістік (тақырып
бойынша);
4-жол: төрт сөзден тұратын сөз тіркесі (тақырыпқа
қатысты);
5-жол: бір сөз (тақырыпқа
ассоциация)
3-тапсырма: «quizizz.com.» платформасы арқылы тест
тапсырмасы орындалады.
|
Бейнебаян
мен таныса отырып, жаңа тақырыпты
анықтайды.
Жаңа ұғымдармен танысып, сабақ барысында
қолданады.
Дескрипторы:
-Ежелгі тұрғын
үйлердің атауларын
анықтайды;
-олар мекендеген
аумақтарды анықтайды;
-дәуірін
анықтайды;
-негізгі
ерекшелік
терін
сипаттайды.
-киіз үйдің пайда
болуын сызбаға түсіреді;
-«күрке үйдің»
анықтамасын анықтайды;
-«қос үйдің»
анықтамасын анықтайды;
-«жолым үйдің»
анықтамасын анықтайды;
-«киіз үйдің»
анықтамасын сипаттайды.
-ежелгі баспананың
анықтамасын сипаттайды;
-қазіргі баспананың
ерекшеліктерін сипаттайды;
-ұқсастықтарын
анықтайды.
-жұптасқан көршісіне
стикер арқылы тақырып аясында сұрақ
қояды.
-мәтіннен өзіне
ұнаған тармақты таңдайды;
-таңдалған тармаққа
қатысты өз пікірін
білдіреді.
-зат есімді
анықтайды;
-екі сын есімді
мысалға келтіреді;
-үш етістікті
анықтайды;
-төрт сөзден тұратын
сөз тіркесін құрады:
-тақырыпқа
ассоциациялық бір сөз
табады.
-оқушылар тест
тапсырмаларын орындайды.
|
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс
беріп отырады.
«Екі жұлдыз, бір
тілек» арқылы бағаланады.
|
Бейнебаян



|
Кері байланыс
|
«Желкенді кеме»
Егер саған сабақ ұнаса және тап- сырманың барлығы сәтті
орындаған болсан, желкенді жасыл
түскебоя:
Егер сен сабақта белгілі
бірқиын-
дықты кездестірген болсаң, желкенді сары түске
боя;
Егер сабақ барысында тапсырмаларды орындау
қиынболып,мұғалімніңкӛмегіқажетболса,жел- кенді қызыл
түске боя.

|
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не
білгенін жазады
|
Оқушылар бағалай
критерийлерімен өз деңгейлерін
бағалайды
|
А4, конспект
|