Ежелгі Мохенджо-Даро қаласы қалай жойылып кетті?

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ежелгі Мохенджо-Даро қаласы қалай жойылып кетті?

Материал туралы қысқаша түсінік
Ежелгі Үнді өркениеті туралы ақпарат. Оның ерекшелігі туралы
Материалдың қысқаша нұсқасы


Бөлім:

Ежелгі Үндістан: буддизмнің гүлденуі мен индуизмнің салтанат құруы

Педагогтің аты-жөні:

Мейрам Т.Т

Күні:

04.12.2024

Сынып: 5 А

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Ежелгі Мохенджо-Даро қаласы қалай жойылып кетті?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

5.4.1.3 ежелгі өркениеттердің шаруашылық жүйесін сипаттау;

5.2.2.3 ежелгі дүние өнеріне сипаттама беру;

Сабақтың мақсаты

Үндістанның ежелгі өркениеттерінің ерекшеліктерін зерттейді

Тарихи деректердің мазмұнын түсінеді

МохенджоДаро қаласының жойылу себептерін анықтайды

Құндылықтар

Бірлік және ынтымақ айы;

Апта дәйексөзі:

Бірлігі күшті ел озады

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//

Уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы



2 минут







3 минут






4 минут


Ұйымдастыру кезеңі

(сәлемдесу, түгендеу)


Qaz MATN платформасы арқылы топқа бөлу


«Миға шабуыл»

Оқушыларға өткен тақырыптар бойынша сұрақтар қойылады:

  • Неліктен ежелгі өркениеттер өзен алқаптарында орналасқан?

  • Қосөзен деп біз қай өзендерді айтамыз?

  • Қандай өзендерді білеміз?

  • Ніл өзенінің бойындағы өркениетті атаңдар?

Тақырыпқа шығу

Puzzle zilla платформасы арқылы жұмыс жасайды

  • Нені көріп тұрсыңдар?

  • Бұл қала қайда орналасқан деп ойлайсыңдар?

Сабақтардың тақырыбы мен мақсаттары анықталады





Оқушылар 3 топқа бөлінеді;



Оқушылар өз ойларын ортаға салады.







Оқушылар пазлды құрып, ойларын ортаға салады. Жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу









«Миға шабуыл» әдісі арқылы сұрақтарға жауап береді;







Qaz MATN платформасы
















Puzzle zilla платформасы

Сабақтың ортасы


8 минут









10 минут





Үндістан өркениетіне шолу жасау

  • Картаны тақтада көрсету

  • Уақыт сызығында өркениеттердің қалыптасу уақытын көрсету.


Тапсырма 1: Мохенджо-Даро қаласындағы қазба жұмыстары туралы деректі талдау


PEST далдау

P (саяси)


E (экономикалық)

S (әлеуметтік)


T (технологиялық)


Оқушылар уақыт сызығына ежелгі өркениетті дәптерлеріне жазады




Әр топ мәтінді оқып, өз жауаптарын қорғайды

-Мохенджо-Даро қаласын картадан көрсетеді;

-Уақыт сызығымен жұмыс жасау барысында тарихи даталарды меңгереді

Дескриптор:

-саяси факторды толық анықтайды;

-экономикалық жағдайлар туралы нақты деректер

келтіреді;

-ғылым мен білімі туралы анықтайды;

-технологияларын анықтайды;

Слайд

Карта;



Уақыт сызығы;








Қосымша №1


Тірек-сызбалар


Me Qr

Платформасы

Рисунок 1


2 минут

«Сергіту сәті»

Дөңгелене тұрайық

Уық болып иіліп

Шаңырақ болып иіліп

Достық үйін құрайық

Оқушылар орындарынан тұрып, құндылыққа байланысты достық үйін құрады



Сабақтың ортасы


10 минут







Қаланың күйреу себептері қандай болуы мүмкін? Бейнебаян көрсету

ПТМС

П ұяшықтарды әр топтан бір оқушы шығып таңдайды

Т (...себебі...)

М (мен мұны мынадай мысалдар арқылы дәлелдей аламын)

С (айтылған мәселе бойынша мынадай қорытынды жасаймын)



Сабақтың мақсаты айтылады

Бейнебаяннан негізгі идеяны анықтайды

Оқушылар бейнебаянды көріп, күйреу себептерін талдау арқылы қорытынды шығарады.






Оқушылар мақсатқа деткен не жетпегендіктерін айтады

Дескриптор:

-ұсынылған позициялар бойынша 1 себеп көрсетеді

-дәлелдеу үшін 1 мысал келтіреді

-бейнефильм бойынша қорытындылап, нәтижесін анықтайды



Дәптермен жұмыс

Сабақтың соңы

2 минут

Рефлексия

«Сөйлемді аяқта...» әдісі

Мен бүгін сабақта________________білдім

Маған___________ақпарат жаңалық болды

Мен енді__________білемін


Сабақтың тақырыбын қорытындылау

Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады


«Ең үздік жауап»

Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды


Үйге тапсырма

1 мин

«Мохенджо – Даро 2016» фильмін отбасымен демалыс уақытында көруге кеңес беремін





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
08.12.2024
225
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі