Ежелгі Мысыр пирамидалары қалай салынғаны туралы қайдан білеміз

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ежелгі Мысыр пирамидалары қалай салынғаны туралы қайдан білеміз

Материал туралы қысқаша түсінік
оқушыларға және мұғалімдерге
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Сабақ:

Түркістан қ/сы №27 жалпы орта мектеп

Пәні: Дүниежүзі тарихы

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Ахметова Гулзира

Сынып: 5

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы:

Ежелгі Мысыр пирамидалары қалай салынғаны туралы қайдан білеміз?

Сабақ негізделген оқу мақсаты

5.2.1.2. Тотемизм, анимизм, фетишизм, магия сияқты ежелгі діни наным-сенімдерді білу .

5.2.2.2. Ежелгі Мысыр ғибадатханалары мен пирамидаларын сипаттау.

5.1.2.1. Ежелгі қоғамның әлеуметтік ұйымдасуын сипаттау.


Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар:

Ежелгі қоғамның әлеуметтік ұйымдасуын түсіндіреді.

Оқушылардың басым бөлігі:

Ежелгі Мысыр ғибадатханалары мен пирамидаларын тарихин сипаттайды

Кейбір оқушылар:

Тотемизм ,анимизм ,фетишизм ,магия сияқты ежелгі діндердің ерекшеліктерін талдайды.

Бағалау критерийлері

  1. Перғауындар мен құлдардың қоғамдағы орнын түсінеді.

  2. Ежелгі Мысыр ғибадатханалары мен пирамидаларын сипаттай ды.

  3. Тотемизм, анимизм, фетишизм, магия сияқты ежелгі діни наным-сенімдердің анықтамасын біледі.



Тілдік мақсат

Термин сөздер: Перғауын, Пирамида ,Тутанхамон, храм , Жосер, сфинкс,саркофаг, магия

Талдауға арналған сұрақтар

1 Ежелгі Египеттіктер не себебті пирамидаларды салған...

2 Пирамидалар Нілдің қай жағасында орналасқан

  1. Табытқа келетін дәліздер не үшін көп бөлды

4. Мумияларды қалай жасаған

Өқылым: Мәтінді оқыды,пирамида салу себебін түсінеді

Жазылым: Тірек сөздерді анықтайды,дәптерге жазады

Тыңдалым: Бір бірін пікірін тыңдайды

Айтылым: Ежелгі Мысыр пирамидалары мен ғибадаттары туралы айтады

Құндылықтарға баулу

«Мәңгілік Ел» идеясының Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы.

Әлемнің жеті кереметі туралы біледі, тарихи жәдігерлерге құрметпен қарайды.

Пәнаралық байланыс

География

Алдыңғы тақырып

4 сынып. Дүниетану Әлемнің жеті кереметі.



Жоспарлаған

уақыт

Жоспарлаған жаттығулар (төмендегі

жоспарланған жаттығулармен қатар

ескертпелерді жазыңыз)



Ресурстар





Басталуы

3 мин
























Өткенді қайталау

5 минут

















1.Ұйымдастыру кезеңі.

Сәлемдесу.

2.Психологиялық ахуал туғызу. «Күн шуағы». Балалар күннің көзі бізге жылылық сыйлайды.Ал егер күннің көзі болмаса не болатын еді?

  • Дұрыс күннің көзі жоқ болса қараңғы суық,көңліміз жоқ

  • болар еді.

Ал мен сендерге бүгінгі сабағымыз көңілді әрі сәтті өтсін деп жылылық нұрын төгетін күн болсын күннің шапағын ала келдім.Тақтаға шуағын шашып тұрған күн суреті плакат ілінеді.Оқушылар күн шуақтарына бір-бір тілектерін айтып отырады.



-Оқушылар ақ, сары, қөңыр түсті фигуралар арқылы топқа бөлу

І топ –«Пирамида»

ІІ топ-«Сфинкс»

ІІІ топ-«Храм»


Оқушылар өз тобын тауып отыру.

«Мен саған, сен маған» сұрақтар қою арқылы үйге беріл

ген тақырыпты пысықтау сурақтары.

1.Мысыр Африкаңың қай бөлігінде орналасқан?

2.Папирус дегеніміз не мысырлықтар бұл өсимдікті қалай қолданған?

3.Неліктен Египеттер үшін Нілдің тасуы маңызды болды

Дескриптор


1.Мысырдың қай жерде

орналасқанындығын біледі. 1-балл

2.Папирус өсімдігін қалай пайдаланғандығын біледі 1-балл


Мақсаты оқушылардың зейінін шоғырландыру, қызығушылығын ояту

жаңа тақырыптың мазмұнына кіріспе жасаймыз.







Үлестірмелер, оқулық, жұмыс дәптері







фигуралар стикерлер,атлас,


Сөз тіркестер жазылған қағаздар





Ортасы 15 минут


Жаңа сабақ

«Джигсо» әдісі

1-топ: Перғауындар билігі мен жорықтар

2-топ: Мысыр пирамидалары

3-топ:Сфинкс Храмдар.

Мақсад Оқушылар төп болып өрындайды мәтінді ашу үшін төмендегі сұрақтарға жауап береді

  1. Перғауындар не үшін асатаяқ мен қамшы ұстады?

  2. Ең алғашқы пирамида қашан кімге атап салынды?

  3. Пирамиданы салуға қанша уақыт кеткен?

Сфинкс неге «үрей атасы» аталды?

Топтық талқылау.

Қарлы кесек ойыны.Әрбір топ оқушылары басқа топтарға бағыттап параққа сұрақ жазып лақтырады. Сұрақтармен кезек –кезек алмасады.

1 Асатаяқ мен қамшының перғауындар үшін маңызы кандай?

2 Ең алғашқы пирамида қашан кімге атаб салынған

3 Пирамидани салуда құлдардың енбектері қалай бағаланды.








Сабақты қорытындылау

15 мин











































Сабақтың соңы

2 минут

1 тапсырма. Бұл сүреттер арқалы не айта аласыз

Дескриптор

  1. Перғауындардың билігі және қай жерге жорық жасағанын біледі.1-балл

  2. Мысыр пирамидаларының қай кезде салынғандығын біледі 1-балл

  3. Сфинкс туралы біледі 1-балл

2 тапсырма. Жеке жұмыс.
Терминдермен жұмыс оқулықты пайдалана отырып терминдердің анықтамасын беріңіздер


  • Тотемизм–

  • Анимизм –

  • фетишизм –

  • магия –

  • Саркофаг-


Мақсаты: Оқушылардың есте сақтау қабілетін дамытады.

3 тапсырма. «Картамен жұмыс» әдісі арқалы Египеттің қай жерде орналасқандығы, пирамидалардың қай өзен жағалауна салынғанын көрсетеді.


Дескриптор

  1. Египет Африка материгінде орналасқанын біледі 1- балл

  2. Ежелгі Египет Пергоундарының жорықтарын картадан көрсете алады 1-балл



Кері байланыс. «Аялы алақан» Оқушылар сабақ туралы ойларын алақандарына жазады.

Оқушылар өздерінің қаншалықты түсінгенін көрсету .

Бағалау. Критериалды бағалау. Топқа баға беру


Үйге тапсырма: §1–2оқу


Оқулық,

маркерлер,

плакаттар,

стикерлер,

үлестірме қағаздар,

интерактивті тақта





бағалау парағы

Оқулық,

күнделік

Үлестірме қағаздар



























Электрондық оқулық, маркер флипчат

Қосымша ақпарат:


Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?


Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыс. Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс. Құндылықтардағы байланыс

Оқушылардың қажеттілігін ескере отырып, талаптары әр турлі оқушыларды біріктіре отырып «картамен жұмыс» әдісі арқылы картадағы Египеттің орналасқан жерін анықтайды.

Оқуға ынтасы жоғары оқушыларға «суретпен жұмыс» әдісінен ұтымды пайдаланамын.

Үлгерімі нашавр оқушыларды үлгерімі жоғары оқушыларға біріктіре отырып, термин сөздерді меңгерту.





Бағалау дискриптор


  1. Пирамиданың салынуында құлдардың еңбегін бағалай біледі.,

  2. Пергауындар туравлы әңгіме құрастырады.

  3. Діни наным сенімдерді ажырата біледі.

Топ ережесін таныстырылды

Сабақта қауіпсіздік ережесін

сақтау ескертіледі. АКТ дан пайдалану ережесі айтылады.

Топта ынтымақтастықпен жұмыс жасауды, жауапкершілікті сезінуге меңгерту.



Рефлексия

Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарланған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?









Қорытынды бағамдау.

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз?)

1: топтық жұмыс

2: постер қорғау.

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз?)

1: бағалау

2: деңгейлік тапсырмалар

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?

Кері байланыста жазылған ұсыныстар мен сұраныстарға негізделемін.






















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
14.11.2018
721
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі