Ежелгі Қытайдың ойшылдары нені үйретті

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ежелгі Қытайдың ойшылдары нені үйретті

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңартылған бағдарлама
Материалдың қысқаша нұсқасы


56,САБАҚ: 5.3.2.1

Тақырыбы: Ежелгі Қытайдың ойшылдары нені үйретті

Мектеп:

Күні:26. 04.2017 ж.

Мұғалімнің есімі:

СЫНЫП: 5

Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)

5.2.3.1 – ежелгі философтардың көзқарастарына қарапайым түсіндірме беру

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар:

  • Ежелгі Қытай Философтарының көзқарасын түсінінеді

Оқушылардың басым бөлігі:

  • Қытай философтарының тұжырымдамаларын суреттермен сипаттайды

Кейбір оқушылар:

  • Конфуцияндық, даосизм, легизм ілімдеріне сәйкес өз оиларын саралайды, қазақ ойшылдарының көзқарасынмен салыстырады

Бағалау критерилері

  • Ежелгі Қытай философтарының көзқарасына қарапайым түсіндірме жасайды

  • Қытай философтарының көзқарастары мен тұжырымдамаларын суреттен көрсетеді, түсіндіреді

  • Қытай ойшылдарының нақыл сөздерін өз ойларымен аяқтайды, талдайды

Тілдік мақсат

Қытай философтарының тұжырымдамаларын оқиды, Қытай философтарының нақыл сөздерін өз ойларымен ұштастырып жазады, Қытай философтарының ойын қазақ ойшылдарының ойымен салыстырып айтады.


Негізгі сөздер мен тіркестер:


Конфуцияндық, даоцизм, легизм

Құндылықтарға баулу

Қоғамдағы ұлттық бірлік, бейбітшілік пен келісім




  • Discuss the chart that is created. Which is the most popular fruit choice? How do we know?

  • Has every learner’s choice been recorded? How can we check?

  • Ask learners if they can think of other questions that we might have investigated. If ideas are not forthcoming, ‘lead’ the discussion by suggesting – what else could we have put in the basket? What other things could we try, to see if people have favourites? What other questions could we have asked about our fruit basket?

  • Take ideas and ask – What do you think the result might be? What would the pictogram look like?


Пәнаралық байланыс

Қазақ әдебиеті

Алдыңғы білім

Теледидардан , әдеби кітаптардан, суреттерден

Жоспар


Жоспарланған уақыт 45

Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)

Басталуы 2 мин








6 мин



Ортасы

2 мин






7 мин


















40-43 мин

Ұйымдастыру кезеңі

Сәлемдесу

Топқа бөлу (1-4 санау арқылы)

Мақсаты: Окушылардың қарым-қатынас жасау қабілетін қалыптастырамын

Үй тапсырмасын сұрау

«Цифрлы сурақ»- оқушыға сандар жазылған қағаздар таратылады, мұғалім сандарды ретсіз айта отырып, сұрақ қояды

Мақсаты: Оқушыларды шапшаңдыққа, өмір бойы оқуға дайын болуға үйретемін

Жаңа сабақ

Оқушыларға тақырыпты ашу мақсатында сурет шығарып, сұрақтар қойылады (ой қозғау стратегиясы)

Мақсаты: Оқушыларды шығармашылыққа, сын тұрғысынан ойлауға дағдыландыру

Жаңа тақырыппен таныстырып , ресурстар тарқатамын (оқиды, топта талқылайды)

Тікелей радиоэфир - Радио жүргізуші-мұғалім (немесе оқушы) төрт қонақты (оқушыны) және аудиторияны (қалған оқушылар) қарсы алады.

Мақсаты: Проблемаларды шешеу қабілеті мен білімді шығармашылық тұрғыда қолдана білуге дағдыландыру

Бағалау критерилері

Дескриптор

Ежелгі Қытай философтарының көзқарасына қарапайым түсіндірме жасайд

Ежелгі Қытай философтарының көзқарастары жайында түсіндіреді


Конфуцияндық, даосизм, легизм ілімдеріні жайында сұрақтарға жауап береді


Ежелгі Қытай философтарының ілімдерінің ерекшеліктерін түсіндіреді


Сабақты бекіту

Жұптық тапсырма:


Цифрлар жазылған парақшалар

Слайдта қойылған суреттер


Ресурстар




Слайдта қойылған суреттер

Үлестірме материалдары

10 мин











7 мин






6 мин


Сабақты бекіту

Жұптық тапсырма:

Оқушыларға суреттер ұсынылады (төрт топқа төрт сурет), суреттерде қай философтың тұжырымдамысы сай келетінін анықтайды Мақсаты: Білімді шығармашылық тұрғыда қолдана білуге бағытталған

Бағалау критерилері

Дескриптор

Қытай философтарының көзқарастары мен тұжырымдамаларын суреттен көрсетеді, түсіндіреді

Ежелгі Қытай ойшылдарының тұжырымдарын суреттен сипаттайды


Ежелгі Қытай философтарының көзқарастарын суреттен анықтайды


Ежелгі Қытай философтарының тұжырымдамаларын түсіндіреді

«Анықтама бер»

Конфуцияндық, даоцизм, легизм

Жеке тапсырма

Оқушыларға философтардың нақыл сөздерін жалғатыру ұсынылады

  • Ұлы алам барлық ісін шындыққасай орындайды, бірақ.......

  • Егер билеуші ата-анасын құұрметтесе, онда....

  • Заңдар мен бұйрықтар көбейген кезде, ............ арта түседі.

  • Егер сарай салтанатты болса, онда........

  • Қайырымды билік етудің құпиясы: билеуші тек билеуші болса, оның қарамағындағылар......

  • Тәртіп үйллесімділік еткен мемлекетте......болады.

Мақсаты: Сын тұрғысынан ойлауға, жеке, топпен жұмыс істей білуге, болжамдап пікір айта білуге дағдыландыру


Нақыл сөздер жазылған парақтар

Үлестірме материалдары






















3 мин




2 мин

Бағалау критерилері

Дескриптор

Қытай ойшылдарының нақыл сөздерін өз ойларымен аяқтайды

Ежелгі Қытай философтарының нақыл сөздеріне өз пікірлерін қосады


Ежелгі Қытай философтарының нақыл сөздерін талдайды


Өз жауабының дұрыс жауаппен сәйкестігін тексереді


Дұрыс жауабы:

-ешқашан заңға сүйенбейді

-онда қара халықта адамгершілік қасиетке ие болады

-ұрылар мен қарақшылар саны

-егін алқаптары толы және астық қоймалары бос болады

-Өз ісінде және сөзінде батыл

Оқушы ойымен салыстырамын


Кері байланыс

INSЕRT» түртіп алу стратегиясы

ү

-

+

?






Үй тапсырмасы: тақырып бойынша іздену,Қытай ойшылдарының тұжырымына сай қазақ ғұламаларының тұжырымдамасын тауып келу










Қосымша ақпарат

Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыс
Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері
АКТ-мен байланыс
Құндылықтардағы байланыс

  • Жеке тапсырмалар беру арқылы

  • Тікелей радиоэфир- тәсәлі арқылы

«А» деңгейіндегі оқушыға «В, С» деңгейіндегі оқушылар сұрақ қояды

  • Жетістік критериіне сәйкес тапсырманы орындап, мақсатына жетуіне байланысты ұпай жинау арқылы бағаланады

  • География

  • Әдебиет

Рефлексия

Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма?

Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?

Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?

Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?


















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
28.10.2018
1640
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі