Сабақтың
басы
|
Оқушылармен амандасу,
түгелдеу
«Ойлан, тап!»
(алдыңғы білім бойынша сұрақтар
қою).
1. Афиныдағы шағын
қала-мемлекеттерді қалай
атады?
2. Ареопаг дегеніміз
не?
3. Аристократтардың құқықтары
мен міндеттері қандай болды?
4. Перикл деген
кім?
5. Демократия дегеніміз
не?
6. Борышқорлық құлдықты жойған
реформатор?
7. Солон құлдықты қалай
жойды?
8. Б.з.д. Ү-ІҮ ғғ. Афиныдағы
жоғары өкімет қандай өзгеріске
ұшырады?
9. Метекилер дегеніміз
кімдер?
10. Афиныдағы құқығы жоқ
адамдар?
Ой
қозғау.
Сабақ тақырыбын анықтау үшін
суреттер көрсетіп, ол суреттерді не біріктіретінін сұрап, тақырыпқа
болжам жасатамын.
Сабақ тақырыбы
анықталғаннан кейін оқушыларды оқу мақсаты, бағалау критерийлерімен
таныстырамын.
|
Оқушылар өз ойларын ортаға
салады.
Оқушылар жауаптары арқылы жаңа
тақырыпқа көшу
|
Мадақтау
|
Wordwall
платформасы
https://wordwall.net/ru/resource/47890686
Сұрақтар
Презентация
|
Жаңа
білім
|
Сабақ презентация арқылы
қысқаша түсіндіріледі.
2 – тапсырма.
Сәйкестендіру
Суреттер мен Спарта
тұрғындарының үндеулерін
сәйкестендіріңіз.
ЕББҚ оқушы (көру және есту қабілеті төмен) сұрақтарға жауапты
жазбаша ұсынады.
3-тапсырма. Сөз иесін
тап
Афины мен Спарта мемлекетіне
қатысты сөздерді
жіктеңіздер.
Леонид, Солон,
олигархия, бесжүздік кеңес, Перикл, демократия, геруссия, метеки,
периэк, Ликург.
4-тапсырма. Венн
диаграммасы
Афины мен Спартаның
басқару жүйесі, қоғамдық құрылысы мен ерекшеліктерінің ұқсастықтары
мен айырмашылықтарын
анықтаңыздар.
ЕББҚ: оқушыға жеке
жұмыс кезінде қасындағы сыныптастары және мұғалім диалог арқылы
қолдау жасайды
|
Суреттері пайдаланып, Спартаның басқару жүйесін
анықтайды.
Дескриптор:
Суреттерге қарап әлеуметтік топтарын
ажыратады;
Суреттер мен Спарта тұрғындарының үндеулерін
сәйкестендіреді
Афины мен Спарта мемлекеттеріне қатысты сөздерді анықтайды,
дұрыс бағанға қояды
Дескриптор:
Афины мен Спартаның басқару жүйесіндегі ұқсастық пен
айырмашылықты анықтайды;
Афинылықтар мен спарталықтардың өмірінің ерекшеліктерін
анықтайды.
|
Өзара
бағалау
Бағалау
парағы
Мадақтау қатар
жүреді
Өзін өзі
бағалау
Бағалау
парағы
Өзара
бағалау
Бағалау
парағы
Мұғалім оқушылар
жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
Ьағалау
парағы
|
Слайд
Үлестірме
қағаз
Сәйкестендіру
кестесі
Слайд
Үлестірме
қағаз
Learningapps
платформасы
https://learningapps.org/watch?v=prr7hkawa23
Слайд
Венн
диаграммасы
Оқулық
|
Бекіту
|
Сабақты
қорытындылау
Learningapps
платформасындағы тест арқылы
Оқушылар өздерінің
бүгінгі сабақта алған білімдерін Padlet платформасында
бөліседі.
Үйге
тапсырма
Тақырыпты оқу.
Спарталықтардың әскери өнері туралы қосымша материал қарап
келу
|
Сабақтың тақырыбын
қорытындылайды, тест тапсырмасын ауызша
орындайды.
Кері байланыс
әрекетін орындайды.
|
Мадақтау
|
Learningapps Learningapps
формасы
https://learningapps.org/watch?v=p1e3b3o9523
Padlet
платформасы
https://padlet.com/liuka996/padlet-ba5f93crup8vtlty
|