Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы

    Мектеп: №148 орта мектеп

    Күні:

    Мұғалімніңаты-жөні: Құлтаева Ақмарал Мадиярқызы

    Сынып

    Қатысқандар Қатыспағандар


    Сабақтың тақырыбы:


    Ежелгі Түрік жазуы

    Оқу мақсаты


    6.2.3.1. Көне түркі жазуының маңызын түсіндіру


    Сабақтың мақсаттары

    Оқушылардың басым көпшілігі

    1.Көне Түркі жазуының шығу тарихын біледі.

    2.Көне түркі жазуының тарихи маңыздылығын анықтайды

    Барлық оқушылар

    1. Көне заманның танымал ескерткіштері мен жәдігерлері туралы әңгімелеу

    Кейбір оқушылар

    1.Түркі жазуының таралу аймақтарын картадан көрсетеді.

    Бағалау критерийі

    1. Көне Түркі жазуы туралы біледі

    2.Түркі жазуының тарихтағы маңызын сипаттайды

    Тілдік мақсаттар

    Оқушылар:

    1.Көне Түркі жазуының шығу тарихы туралы сұрақтарға жауап береді.

    2. Көне Түркі жазуы тақырыбы бойынша топтық талдау жасайды.

    3.Түркі жазуының таралу аймақтарын картадан көрсетеді.

    4.Деректермен танысып әңгіме құрайды.


    Негізгі сөздер мен тіркестер.

    Пәнге қатысты лексика мен терминология: Орхон-Енисей, « тарақ таңбалар» «жебе таңбалар», «ай таңбалар».


    Сыныптағы диалог/ жазылым үшін тілдік бірліктер

    1.Қазіргі қазақтардың ата-бабалары пайдаланған жазудың ежелгі үлгілері қалай аталады?

    2.Түркі жазуын ашып,зерттеген кім?

    3.Құлпытас орнатылды қай жылы?

    Құндылықтарға баулу

    Азаматтық жауапкершілік.Құрмет.Ынтымақтастық.

    Пәнаралық байланыс

    Дүние жүзі тарихы. Әдебиет.

    Алдыңғы білім

    Түрік қағанаты

    Сабақ барысы


    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрі

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    4минут

    Ұжымдық жұмыс-«Сұрақты қағып ал» әдісі

    Шарты: Көне Түркі жазуының шығу тарихын атайды

    1. «Руна жазулары ұғымы қандай мағына береді?

    2. Орхон-Енисей ескерткіштерінен қандай мәліметтер алдыңыз?

    3. Неліктен зерттеушілерді түркі жазулары қызықтырады?

    Бағалау. Mадақтау арқылы



    Сабақтың ортасы


    32

    Тапсырма 1. Жеке жұмыс.« Бұрыштар» тәсілі:

    Шарты:Көне түркі жазуының тарихи маңыздылығын анықтайды

    1.Қазіргі қазақтардың ата-бабалары пайдаланған жазудың ежелгі үлгілері қалай аталады?

    2.Түркі жазуын ашып,зерттеген кім?

    3.Құлпытас орнатылды қай жылы? т.б


    Бағалау. «Стикер» арқылы бағалау


    Тапсырма 2. Топтық жұмыс - . «Джигсо» әдісі.

    1-қадам: мәтінмен жұмыс

    2-қадам: «Сарапшы топ»

    3-қадам: «Бастапқы топ»

    Шарты: 1. Көне заманның танымал ескерткіштері мен жәдігерлері туралы әңгімелейді

    Мәтінмен жұмыс

    1.Түрік Елінің жиһангер қолбасшысы Күлтегін — көшпелілер тарихында ең көрнекті көсем, баһадүр тұлғалардың бірі. Ол атақты Мөде, Аттила, Шыңғыс қағандармен парапар, тіпті өзі қаған аталмағанымен күллі көшпелі этностарды көк байрақтың астына біріктіруші, Ұлы Түрік қағанатының сабақтастығын, əскер жорығын, дəстүрлі заңын жалғастыра білген кемеңгер ер, дара тұлға. Оның қолбасшылық дарыны мен əскери қабілетіне, жеке басының ерлігіне төтеп берген адам баласы ол заманда болған емес.Күлтегін жырының басты идеясы — түркі халқын ауызбірлікте болуға, салт-дəстүрін берік ұстауға, сыртқы жауға қарсы тұруға шақырады. Елге тірік болған даңқты қолбасшы Күлтегін түркі халқының жауынгерлік рухын асқақтатты. Тастағы жазуда Күлтегін бейнесі теңдесі жоқ батыр, əйгілі қолбасшы есебінде көрсетіледі.Түріктер тəуелсіз мемлекетін сақтап қалу жəне оны дамыту үшін атадан жеткен асыл мұра — жерді көзінің қарашығындай сақтады. Отанға деген сүйіспеншілік Күлтегін жазба ескерткішінде де анық сипатталған. Сондықтан орталық Өтүкен түріктер ұғымында қасиетті деп саналған .

    2.Бз.д. ІІІ ғасырда ғұн мемлекетінің басшысы Мөде Тəңірқұт: «Жер — мемлекеттің негізі», — деп келер ұрпаққа Мəңгілік өсиет қалдырды . Жер мəселесі бүгінгі ХХІ ғасырда да ең өткір проблема болып саналады. Түріктер үшін ең асыл мұра ол — жер болып саналып, олар халқына пана болатын қасиеттіЖерұйық іздеген. Күлтегін жазуларын оқи отырып, байырғы түркі өркениетінің экономикалық, геосаяси, əлеуметтік, дүниетанымдық құндылықтарын, мемлекеттің ішкі жəне сыртқы саясатында қастерленген ұстанымдарын қаз-қалпында тануға болады .731 жылы Күлтегін қайтыс болады .

    3.Батырдың қайтыс болғанын естіп, оның қазасына дүниенің төрт бұрышынан көңіл айтуға елдер мен мемлекеттерден елшілер келеді.Білге қаған Күлтегіннің қайтыс болғанын хабарлап, арнайы киелі орын құрылысын тұрғызатын шеберлер мен бəдізшілерді жіберуін өтініп, Тан империясынан көмек сұрайды. Ол туралы Күлтегін ескерткішінің мəтінінде Білге қағанның атынан «Менің сөзімді қайтармады (сындырмады). Табғач қаған (император) Орда бедерлеушісін (шеберін) жіберді», — деген мəлімет қалған .Қытай империясының тарапынан жіберілген елшілердің құрамында Орхон өзені жағалауынан тамаша монумент тұрғызған шеберлер болды. Бітік тастағы жазуларда Күлтегінді жерлеу рəсімі ежгей-тегжейлі сипаталды. Бұдан біз VIII ғасырдағы халықаралық қарым-қатынастар деңгейінің қаншалықты жоғары болғандығын көреміз.

    4.Түрік тайпаларының біріктіріп, мемлекетке айналдырудағы ұлы жорықтарда қаһармандық істерімен атағы жайылған Күлтегін батырдың зор жетістіктерін туған ағасы Білге қаған інісін мəңгі есте қалдыру үшін арнайы өзі дайындатқан зəулім қабырға тасқа көне түрік бітіктің таңба-əрпімен жазу жазып, тарихи дерек ретінде, баласы Иоллығ-тегінге жаздырып, келер ұрпаққа өсиет етіп қалдырды. Күлтегін бітік тасына мəңгі жазуды қашап жазған адам əрбір сөзге, сөйлемге көп мағынаны сыйғызып жіберіп отырған. Барлық оқиғалар шындық тұрғысынан табиғи таза қалпында айтылған. Бұл адамгершілікке негізделген дала өркениетінің жəне байырғы түріктердің философиялық дүниетаным жүйесінің ерекшелігі болып табылады.Осының бəрінен бүгінгі күнде біз сол заманда Ұлы Далада түріктердің бейбітшілік орнатып, сана-сезімдеріндегі асқақ мемлекетшілдік идеологиясының қалыптасқандығына көзімізді жеткіземіз.Күлтегіннің құрметіне қойылған Мəңгі тас тек түрік халықтарының ғана емес, бүкіл адамзаттың баға жетпес тарихи мұрасы болып табылады


    Бағалау. Өзін- өзі бағалау- «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» арқылы


    Тапсырма 3. Жұптық жұмыс–«Картамен жұмыс»


    Шарты: 1Түркі жазуының таралу аймақтарын картадан көрсетеді


    Бағалау.Өзін-өзі бағалау - дайын үлгі арқылы


    Тапсырма 4. Жеке жұмыс

    «Еркін әңгіме» Әңгіме құрау








    Бағалау. Мұғалімнің мадақтауы





    Бағалау парақтары




    Үлестірме қағаздар


    Стикер











    Оқулық








    Электронды кітапша



































































    Электрондық тақта


    Карта








    Бағалау парақтары







    суреттер



    Электрондық тақта

    Сабақтың соңы

    4 минут



    Бағалау

    Рефлексия «Бағдаршам» әдісі

    Бағдаршам

    Саралау- cіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз. Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?


    Бағалау- Cіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

    Бағалау.



    «Джигсо» әдісі. Топтық жұмыс.

    Бұл бойынша оқушылар өмірлік маңызы бар ақпаратты игеріп, оларды пазлдың бөлшек

    тері сияқты бірге жинауға тартылады. Әр оқушы өз білімінің терең түсініп, басқаларға оны үйрету керек. Яғни әр оқушы «сарапшы» рөлінде болады деген сөз. Сонымен қатар, оқушылар құн

    ды ресурс ретінде бір-бірін тыңдауды үйренеді.

    Белсенді оқуды ұйымдастыру үшін жұптық жұмыс тиімді деп есептедім.


    Бірлескен оқуды ұйымдастыруда топтық жұмыс сәтті шығады.


    Оқушылардың қажеттілігін анықтау үшін жеке жұмыс жасау жақсы нәтиже береді.

    Өзін- өзі бағалау-бағдаршам арқылы

    Өзара бағалау-сыртқы бақылаушылар арқылы

    Өзара бағалау- стикер арқылы





    Өзара бағалау-сыртқы бақылаушылар арқылы



    Мадақтау арқылы

    Өзін-өзі бағалау - дайын үлгі арқылы

    Cергіту жаттығуын қимылмен көрсету:


    -дене қимылын жасайды


    -аяқ, қолды қозғау


    -жұптасады

    Сабақ бойынша рефлексия

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Құлтаева Ақмарал
    22 Ақпан 2022
    537
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ежелгі Түрік жазуы 6 сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ежелгі Түрік жазуы 6 сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Түрік Елінің жиһангер қолбасшысы Күлтегін — көшпелілер тарихында ең көрнекті көсем, баһадүр тұлғалардың бірі. Ол атақты Мөде, Аттила, Шыңғыс қағандармен парапар, тіпті өзі қаған аталмағанымен күллі көшпелі этностарды көк байрақтың астына біріктіруші, Ұлы Түрік қағанатының сабақтастығын, əскер жорығын, дəстүрлі заңын жалғастыра білген кемеңгер ер, дара тұлға
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы

    Мектеп: №148 орта мектеп

    Күні:

    Мұғалімніңаты-жөні: Құлтаева Ақмарал Мадиярқызы

    Сынып

    Қатысқандар Қатыспағандар


    Сабақтың тақырыбы:


    Ежелгі Түрік жазуы

    Оқу мақсаты


    6.2.3.1. Көне түркі жазуының маңызын түсіндіру


    Сабақтың мақсаттары

    Оқушылардың басым көпшілігі

    1.Көне Түркі жазуының шығу тарихын біледі.

    2.Көне түркі жазуының тарихи маңыздылығын анықтайды

    Барлық оқушылар

    1. Көне заманның танымал ескерткіштері мен жәдігерлері туралы әңгімелеу

    Кейбір оқушылар

    1.Түркі жазуының таралу аймақтарын картадан көрсетеді.

    Бағалау критерийі

    1. Көне Түркі жазуы туралы біледі

    2.Түркі жазуының тарихтағы маңызын сипаттайды

    Тілдік мақсаттар

    Оқушылар:

    1.Көне Түркі жазуының шығу тарихы туралы сұрақтарға жауап береді.

    2. Көне Түркі жазуы тақырыбы бойынша топтық талдау жасайды.

    3.Түркі жазуының таралу аймақтарын картадан көрсетеді.

    4.Деректермен танысып әңгіме құрайды.


    Негізгі сөздер мен тіркестер.

    Пәнге қатысты лексика мен терминология: Орхон-Енисей, « тарақ таңбалар» «жебе таңбалар», «ай таңбалар».


    Сыныптағы диалог/ жазылым үшін тілдік бірліктер

    1.Қазіргі қазақтардың ата-бабалары пайдаланған жазудың ежелгі үлгілері қалай аталады?

    2.Түркі жазуын ашып,зерттеген кім?

    3.Құлпытас орнатылды қай жылы?

    Құндылықтарға баулу

    Азаматтық жауапкершілік.Құрмет.Ынтымақтастық.

    Пәнаралық байланыс

    Дүние жүзі тарихы. Әдебиет.

    Алдыңғы білім

    Түрік қағанаты

    Сабақ барысы


    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрі

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    4минут

    Ұжымдық жұмыс-«Сұрақты қағып ал» әдісі

    Шарты: Көне Түркі жазуының шығу тарихын атайды

    1. «Руна жазулары ұғымы қандай мағына береді?

    2. Орхон-Енисей ескерткіштерінен қандай мәліметтер алдыңыз?

    3. Неліктен зерттеушілерді түркі жазулары қызықтырады?

    Бағалау. Mадақтау арқылы



    Сабақтың ортасы


    32

    Тапсырма 1. Жеке жұмыс.« Бұрыштар» тәсілі:

    Шарты:Көне түркі жазуының тарихи маңыздылығын анықтайды

    1.Қазіргі қазақтардың ата-бабалары пайдаланған жазудың ежелгі үлгілері қалай аталады?

    2.Түркі жазуын ашып,зерттеген кім?

    3.Құлпытас орнатылды қай жылы? т.б


    Бағалау. «Стикер» арқылы бағалау


    Тапсырма 2. Топтық жұмыс - . «Джигсо» әдісі.

    1-қадам: мәтінмен жұмыс

    2-қадам: «Сарапшы топ»

    3-қадам: «Бастапқы топ»

    Шарты: 1. Көне заманның танымал ескерткіштері мен жәдігерлері туралы әңгімелейді

    Мәтінмен жұмыс

    1.Түрік Елінің жиһангер қолбасшысы Күлтегін — көшпелілер тарихында ең көрнекті көсем, баһадүр тұлғалардың бірі. Ол атақты Мөде, Аттила, Шыңғыс қағандармен парапар, тіпті өзі қаған аталмағанымен күллі көшпелі этностарды көк байрақтың астына біріктіруші, Ұлы Түрік қағанатының сабақтастығын, əскер жорығын, дəстүрлі заңын жалғастыра білген кемеңгер ер, дара тұлға. Оның қолбасшылық дарыны мен əскери қабілетіне, жеке басының ерлігіне төтеп берген адам баласы ол заманда болған емес.Күлтегін жырының басты идеясы — түркі халқын ауызбірлікте болуға, салт-дəстүрін берік ұстауға, сыртқы жауға қарсы тұруға шақырады. Елге тірік болған даңқты қолбасшы Күлтегін түркі халқының жауынгерлік рухын асқақтатты. Тастағы жазуда Күлтегін бейнесі теңдесі жоқ батыр, əйгілі қолбасшы есебінде көрсетіледі.Түріктер тəуелсіз мемлекетін сақтап қалу жəне оны дамыту үшін атадан жеткен асыл мұра — жерді көзінің қарашығындай сақтады. Отанға деген сүйіспеншілік Күлтегін жазба ескерткішінде де анық сипатталған. Сондықтан орталық Өтүкен түріктер ұғымында қасиетті деп саналған .

    2.Бз.д. ІІІ ғасырда ғұн мемлекетінің басшысы Мөде Тəңірқұт: «Жер — мемлекеттің негізі», — деп келер ұрпаққа Мəңгілік өсиет қалдырды . Жер мəселесі бүгінгі ХХІ ғасырда да ең өткір проблема болып саналады. Түріктер үшін ең асыл мұра ол — жер болып саналып, олар халқына пана болатын қасиеттіЖерұйық іздеген. Күлтегін жазуларын оқи отырып, байырғы түркі өркениетінің экономикалық, геосаяси, əлеуметтік, дүниетанымдық құндылықтарын, мемлекеттің ішкі жəне сыртқы саясатында қастерленген ұстанымдарын қаз-қалпында тануға болады .731 жылы Күлтегін қайтыс болады .

    3.Батырдың қайтыс болғанын естіп, оның қазасына дүниенің төрт бұрышынан көңіл айтуға елдер мен мемлекеттерден елшілер келеді.Білге қаған Күлтегіннің қайтыс болғанын хабарлап, арнайы киелі орын құрылысын тұрғызатын шеберлер мен бəдізшілерді жіберуін өтініп, Тан империясынан көмек сұрайды. Ол туралы Күлтегін ескерткішінің мəтінінде Білге қағанның атынан «Менің сөзімді қайтармады (сындырмады). Табғач қаған (император) Орда бедерлеушісін (шеберін) жіберді», — деген мəлімет қалған .Қытай империясының тарапынан жіберілген елшілердің құрамында Орхон өзені жағалауынан тамаша монумент тұрғызған шеберлер болды. Бітік тастағы жазуларда Күлтегінді жерлеу рəсімі ежгей-тегжейлі сипаталды. Бұдан біз VIII ғасырдағы халықаралық қарым-қатынастар деңгейінің қаншалықты жоғары болғандығын көреміз.

    4.Түрік тайпаларының біріктіріп, мемлекетке айналдырудағы ұлы жорықтарда қаһармандық істерімен атағы жайылған Күлтегін батырдың зор жетістіктерін туған ағасы Білге қаған інісін мəңгі есте қалдыру үшін арнайы өзі дайындатқан зəулім қабырға тасқа көне түрік бітіктің таңба-əрпімен жазу жазып, тарихи дерек ретінде, баласы Иоллығ-тегінге жаздырып, келер ұрпаққа өсиет етіп қалдырды. Күлтегін бітік тасына мəңгі жазуды қашап жазған адам əрбір сөзге, сөйлемге көп мағынаны сыйғызып жіберіп отырған. Барлық оқиғалар шындық тұрғысынан табиғи таза қалпында айтылған. Бұл адамгершілікке негізделген дала өркениетінің жəне байырғы түріктердің философиялық дүниетаным жүйесінің ерекшелігі болып табылады.Осының бəрінен бүгінгі күнде біз сол заманда Ұлы Далада түріктердің бейбітшілік орнатып, сана-сезімдеріндегі асқақ мемлекетшілдік идеологиясының қалыптасқандығына көзімізді жеткіземіз.Күлтегіннің құрметіне қойылған Мəңгі тас тек түрік халықтарының ғана емес, бүкіл адамзаттың баға жетпес тарихи мұрасы болып табылады


    Бағалау. Өзін- өзі бағалау- «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» арқылы


    Тапсырма 3. Жұптық жұмыс–«Картамен жұмыс»


    Шарты: 1Түркі жазуының таралу аймақтарын картадан көрсетеді


    Бағалау.Өзін-өзі бағалау - дайын үлгі арқылы


    Тапсырма 4. Жеке жұмыс

    «Еркін әңгіме» Әңгіме құрау








    Бағалау. Мұғалімнің мадақтауы





    Бағалау парақтары




    Үлестірме қағаздар


    Стикер











    Оқулық








    Электронды кітапша



































































    Электрондық тақта


    Карта








    Бағалау парақтары







    суреттер



    Электрондық тақта

    Сабақтың соңы

    4 минут



    Бағалау

    Рефлексия «Бағдаршам» әдісі

    Бағдаршам

    Саралау- cіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз. Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?


    Бағалау- Cіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

    Бағалау.



    «Джигсо» әдісі. Топтық жұмыс.

    Бұл бойынша оқушылар өмірлік маңызы бар ақпаратты игеріп, оларды пазлдың бөлшек

    тері сияқты бірге жинауға тартылады. Әр оқушы өз білімінің терең түсініп, басқаларға оны үйрету керек. Яғни әр оқушы «сарапшы» рөлінде болады деген сөз. Сонымен қатар, оқушылар құн

    ды ресурс ретінде бір-бірін тыңдауды үйренеді.

    Белсенді оқуды ұйымдастыру үшін жұптық жұмыс тиімді деп есептедім.


    Бірлескен оқуды ұйымдастыруда топтық жұмыс сәтті шығады.


    Оқушылардың қажеттілігін анықтау үшін жеке жұмыс жасау жақсы нәтиже береді.

    Өзін- өзі бағалау-бағдаршам арқылы

    Өзара бағалау-сыртқы бақылаушылар арқылы

    Өзара бағалау- стикер арқылы





    Өзара бағалау-сыртқы бақылаушылар арқылы



    Мадақтау арқылы

    Өзін-өзі бағалау - дайын үлгі арқылы

    Cергіту жаттығуын қимылмен көрсету:


    -дене қимылын жасайды


    -аяқ, қолды қозғау


    -жұптасады

    Сабақ бойынша рефлексия

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақстан тарихы Ашық сабақ 6 сынып
    22.02.2022
    537
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Құлтаева Ақмарал
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации