Ежелгі Үндістан мәдениеті мен ғылыми білімдердің дамуы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ежелгі Үндістан мәдениеті мен ғылыми білімдердің дамуы

Материал туралы қысқаша түсінік
оқушыларға
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақ: Дүние жүзі тарихы

Түркістан қаласы №27 ЖОМ

Күні:

Мұғалімнің есімі: Ахметова Гулзира

Сынып: 5

Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

Тақырыбы:

Ежелгі Үндістан мәдениеті мен ғылыми білімдердің дамуы

Сабаққа негізделген оқу мақсаты

5.2.4.2. ғалымдардың арифметика, геометрия, астрономия, медицина өзгерістерін, ықпалын анықтау.( түсіну)

Сабақ мақсаттары:

Барлық оқушылар: Ғылымдардың (арифметика, геометрия, астрономия, медицина) пайда болып, дамуына шаруашылық іс-әрекет пен әлеуметтік өзгерістердің ықпалын анықтау

Оқушылардың басым бөлігі: Ежелгі өркениеттердің шаруашылық жүйесін талдайды.

Кейбір оқушылар:Білімдердің шаруашылыққа дамуын әсерін дәлелдейді.

Бағалау критерилері:

  1. Оқушылар ғылымдардың (арифметика, геометрия, астрономия, медицина) қалай пайда болып, дамығанын сипаттайды.

  2. Гупта империясының империялық даму себептерін анықтайды.

  3. Білімдердің шаруашылыққа дамуын әсерін дәлелдейді.

Тілдік мақсат

Термин сөздер:Әулет, болт, аюрведа.

Оқылым- мәтінді өз бетінше оқиды, оқулықтан тірек сөздерді анықтайды, дәптерге жазады.

(жазылым дағдысы).

Айтылым –талқылауда бір-бірінің қорытындыларына уәж айтады,тыңдалым-шағын топта талқылап бір-бірін тыңдайды.

Талқылауға арналған сұрақтар:

- Неліктен ІІ Чандрагупта бүкіл солтүстік Үндістанды жаулап алуға талпынды ?

-Не себепті Гупта әулетінің билігі кезінде Үндістанда экономикалық даму қарқынды болды?

-Үнділіктерде жыл санауы бойынша жыл қанша күнге бөлінді?

Құндылықтарға баулу

Тарихтың мәдениет пен тілдің біртұтастығы ( 6-құндылық)

Пән аралық байланыс

География, Қазақстан тарихы, математика.

Алдыңғы білім

Қазақстан тарихы 5-сынып Тақырыбы: Қазақстандағы ғылым мен білімнің дамуы.

Жоспар

Жоспарланған уақыт 40 минут

Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)

Ресурстар

Басталуы 3мин









4 мин









Ұйымдастыру кезеңі.

Сәлемдесу.

Атмосфералық ахуал қалыптастыру.

Оқушыларды парақшалар арқылы «Ақылдылар», «Зерделілер», «Тапқырлар » тобына біріктіріледі. Әр бір топта топбасшысы сайланады.

Әр топқа бағалау парағын таратып беріледі.

Үй тапсырмасын сұрау. «Миға шабуыл» әдісі

  1. Каста деген не?

  2. Үндістанда егіншілік қалай дамыды?

  3. Чандрагупта деген кім?

  4. Үнді қоғамы қаншаға бөлінді?

  5. Кшатрийлер деген кімдер?

  6. Ману заңында не туралы жазылды?

  7. Үндістанда егіншілік дамуы туралы не айтасыңдар?


5-сынып оқулық Алматы «Атамұра»-2011ж

Түрлі-түсті парақшалар,

Топ аты жазылған қағаздар






Ортасы 3-4 мин мағынаны тану




15мин




































5мин

Жаңа сабақ бойынша тақырыпты ашу үшін видеоролик көрсетіледі. Көргені талқыланады.



Топтық жұмыс.Топтағы оқушылар тақырыпты әуелі жеке оқиды сонан соң жұбымен талқылап болған соң топта бірлесе отырып талқылауға тапсырма беріледі. Топтар өз тақырыптағы бойынша постер қорғайды.

1-топ Гупта әулеті кезіндегі Үндістан қандай дәрежеде болды ?

2-топ Гупта мемлекетінің шаруашылығы қалай дамыды?

3-топ Ежелгі үнділіктер қандай білімдерді игерді?

Дескрипторлар:

1-топ

  • Чандрагупта Гупта әулетінен шыққанын анықтайды -1балл

  • ІІ Чандрагупта солтүстік аймақтарды жаулап алуға тырысқанын түсіндіреді-1балл

  • Гупта империясының экономикалық өрлеу себептерін көрсетеді-1 балл

2топ

  • Үнді егіншілері алқапты жерлерді таңдап алғанын талдайды-1балл

  • Өңдеушілер пияз т.б. дәмдеуіштерді өсіргенін анықтайды-1балл

  • Ұсталары сақ елінің үлгісін алғанын көрсетеді-1балл

3топ

  • Ғылым мен білімнің дамуына патшалар қолдау көрсеткенін талқылайды-1балл

  • Астрономдардың жерді шар тәріздес дегенін зерделейді-1балл

  • Үнділіктерде емдеу ісі шөп дәрілермен жүргізілгенін түсіндіреді-1балл

Жұптық жұмыс

«Графикалық кесте» әдісі

Дескрипторлар

  • Тоқымашылар жібек мата өндіргенінкөрсетеді-1балл

  • Математиктер нөл сан енгізгенін ерекшелейді-1 балл

  • Үнділер қияр еккенінанықтайды-1балл




  • екен

  • храм екенін табады.


Қорытынды «Үнді еліне саяхат» эссе.



Видеоролик

Плакат

Маркер






































4мин



Аяқталуы 3 мин

Қорытынды: Жеке жұмыс «Үнді еліне саяхат» эссе.

Бағалау: «Екі жұлдыз, бір тілек»әдісі арқылы топты бағалайды


Кері байланыс «Рефлексия пирамидасы»

Оқушылар стикерге жазып жапсырады.



Оқулық

Дүниежүзі тарихы кітабы

Үйге тапсырма: 2 минут

тақырыпты оқу, храмның суретін салу.


Саралау-Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделеніруді қалай жоспарлайсыз?

Бағалау-Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?


Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс. Құндылықтардағы байланыс

  1. «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі

Постермен жұмысбарысында қабілеті жоғары оқушы қабілеті төмен оқушыға ықпал жасайды.

Кейбір оқушылар күрделі дереккөздермен жұмыс істей алады.

Оқушылар Гупта мемлекетінің шаруашылығы қалай дамығанын түсіндіреді.

Рефлексия:

Сабақ оқу мақсаттары шынайыма?

Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болдыма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердімбе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер еңгіздім және неліктен?



Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болды / оқытуды да, оқуды да ескеріңіз?

1.

2.

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды / оқытуды да, оқуды да ескеріңіз?

2.




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
14.11.2018
1341
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі