Қысқа мерзімді жоспар
|
Ұзақ мерзімді
жоспардың тарауы: 2В бөлімі
– Мектеп: №47 орта мектеп
МКМ Сынып: 5 Қатысқандар: Қатыспағандар: |
||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Ежелгі Үндістанда ғылыми
білімдер қаншалықты
дамыды? |
|||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
5.2.4.2 ғылымдардың (арифметика, геометрия, астрономия, медицина) пайда болып, дамуына шаруашылық іс-әрекет пен әлеуметтік өзгерістердің ықпалын сипаттау |
|||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты оқушылардың қажеттіліктерін ескере отырып, SMART форматында құрастырылған |
1. Арифметика, астрономия,
медицина ғылымдарынның дамуына ежелгі Үндістан шаруашылық
іс-әрекеттері мен әлеуметтік өзгерістерінің әсерін түсіндіреді |
|||||||||||||||||||
|
Ойлау дағдылары |
Білу-түсіну |
|||||||||||||||||||
|
|
-Ғылымдардың дамуына
шаруашылық іс-әрекет пен әлеуметтік өзгерістердің ықпалын анықтай
алады. |
|||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Мәтін мазмұнын талдау барысында айтылым, тыңдалым, оқылым, жазылым дағдылары жүзеге асады |
|||||||||||||||||||
|
Пәнге қатысты лексика және
терминология: |
||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
«Мәңгілік ел» жалпы ұлттық идеясының құндылығын: индустрияландыру мен иновацияларға негізделген экономикалық өсу. Оқушылардың өзара әрекеттесу мәдениетін қалыптастыру, бәсекелестікке тәрбиелеу |
|||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
География, жаратылыстану, математика |
|||||||||||||||||||
|
Алдыңғы білім |
Ежелгі Египет 5.2.4.2 ғылымдардың (арифметика, геометрия, астрономия, медицина) пайда болып, дамуына шаруашылық іс-әрекет пен әлеуметтік өзгерістердің ықпалын сипаттау;
|
|||||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы
|
І. Ұйымдастыру
кезеңі
Ой
қозғау.
«Болжау әдісі» Жетелеуші сұрақтар арқылы сабақ тақырыбы мен мақсатын анықтауға бағыт беремін
1.Балалар суреттен
не байқадыңыздар? |
Оқулық, дәптер, стикерлер |
||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы |
ІІ. Жаңа
сабақ: 1-топ Арифметика ғылымның пайда болуы шаруашылықтың дамуына әсерін сипаттаңыз.
2-топ Ежелгі
үнділердің кәсібі мен шаруашлығын зерттейді
ҚБ
: «Шапалақ» әдісі бойынша
бағалаймын.
Тапсырма
2 «Кім жылдам» әдісі
Дескриптор
ҚБ : Оқушыларды «Жұлдызша » әдісі арқылы бағалаймын
Тапсырма
3 «Венн
диаграммасы»
Ұқсастықтары
Үнді елінің ерекшелігі
Мысыр елінің ерекшелігі
Дескриптор
ҚБ : Оқушыларды «Жұлдызша » әдісі арқылы бағалаймын.
|
Суреттер, оқулық, дәптер, қаламсап : file:///C/Users/UserPH/AppData/Local/Temp/G5_Дүниежүзі%20тарихы_LB_KZ.pdf
5 сынып Ежелгі Дүниежүзі тарихы
Үндістандағы және Мысырдағы шаруашылық пен ғылым туралы таратпа материалдар
|
||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы
|
Кері байланыс Жеке жұмыс: «Құнды, Қызық, Қиын» әдісі бойынша бүгінгі сабақта тақырыпқа байланысты Не құнды болды? Не қызық болды? Неден қиналдым? сұрақтары бойынша кері байланыс орнатып, кестені толтырады.
Үйге тапсырма: Ежелгі Үндістанда ғылыми білімдер қаншалықты дамыды. Эссежазу.
|
|
||||||||||||||||||
|
Сабақты саралау
барысында оқушылардың қажеттілігін ескере отырып сараланған
тапсырмаларды ұсынамын. Оқушыларды тоқа бөлуде
«Жіктеу
тәсілі» бойынша саралау жүргіземін.
Сыныптағы мүдделері әр түрлі оқушыларды топтастырамын, себебі
тапсырманы орындау барысында кейбір оқушыларға жан-жақты және нақты
көмек қажет. Ойлау деңгейі баяу оқушы мен деңгейі жоғары оқушы
топта біріктіре отырып, оқушылардың сабақ мақсатына бірдей қол
жеткізуін қадағалаймын.
|
Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз
Бұл оқушының оқуын
үздіксіз бақылау үдерісі болғандықтан сабақтың басынан аяғына дейін
жүретін процес . |
Денсаулық және
қауіпсіздік техникасын
сақтау |
||||||||||||||||||
|
Жалпы бағалау
Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)? 1:
2:
Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1:
2:
Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?
|
||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ежелгі Үндістанда ғылыми білімдер қаншалықты дамыды?
Ежелгі Үндістанда ғылыми білімдер қаншалықты дамыды?
Қысқа мерзімді жоспар
|
Ұзақ мерзімді
жоспардың тарауы: 2В бөлімі
– Мектеп: №47 орта мектеп
МКМ Сынып: 5 Қатысқандар: Қатыспағандар: |
||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Ежелгі Үндістанда ғылыми
білімдер қаншалықты
дамыды? |
|||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
5.2.4.2 ғылымдардың (арифметика, геометрия, астрономия, медицина) пайда болып, дамуына шаруашылық іс-әрекет пен әлеуметтік өзгерістердің ықпалын сипаттау |
|||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты оқушылардың қажеттіліктерін ескере отырып, SMART форматында құрастырылған |
1. Арифметика, астрономия,
медицина ғылымдарынның дамуына ежелгі Үндістан шаруашылық
іс-әрекеттері мен әлеуметтік өзгерістерінің әсерін түсіндіреді |
|||||||||||||||||||
|
Ойлау дағдылары |
Білу-түсіну |
|||||||||||||||||||
|
|
-Ғылымдардың дамуына
шаруашылық іс-әрекет пен әлеуметтік өзгерістердің ықпалын анықтай
алады. |
|||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Мәтін мазмұнын талдау барысында айтылым, тыңдалым, оқылым, жазылым дағдылары жүзеге асады |
|||||||||||||||||||
|
Пәнге қатысты лексика және
терминология: |
||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
«Мәңгілік ел» жалпы ұлттық идеясының құндылығын: индустрияландыру мен иновацияларға негізделген экономикалық өсу. Оқушылардың өзара әрекеттесу мәдениетін қалыптастыру, бәсекелестікке тәрбиелеу |
|||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
География, жаратылыстану, математика |
|||||||||||||||||||
|
Алдыңғы білім |
Ежелгі Египет 5.2.4.2 ғылымдардың (арифметика, геометрия, астрономия, медицина) пайда болып, дамуына шаруашылық іс-әрекет пен әлеуметтік өзгерістердің ықпалын сипаттау;
|
|||||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы
|
І. Ұйымдастыру
кезеңі
Ой
қозғау.
«Болжау әдісі» Жетелеуші сұрақтар арқылы сабақ тақырыбы мен мақсатын анықтауға бағыт беремін
1.Балалар суреттен
не байқадыңыздар? |
Оқулық, дәптер, стикерлер |
||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы |
ІІ. Жаңа
сабақ: 1-топ Арифметика ғылымның пайда болуы шаруашылықтың дамуына әсерін сипаттаңыз.
2-топ Ежелгі
үнділердің кәсібі мен шаруашлығын зерттейді
ҚБ
: «Шапалақ» әдісі бойынша
бағалаймын.
Тапсырма
2 «Кім жылдам» әдісі
Дескриптор
ҚБ : Оқушыларды «Жұлдызша » әдісі арқылы бағалаймын
Тапсырма
3 «Венн
диаграммасы»
Ұқсастықтары
Үнді елінің ерекшелігі
Мысыр елінің ерекшелігі
Дескриптор
ҚБ : Оқушыларды «Жұлдызша » әдісі арқылы бағалаймын.
|
Суреттер, оқулық, дәптер, қаламсап : file:///C/Users/UserPH/AppData/Local/Temp/G5_Дүниежүзі%20тарихы_LB_KZ.pdf
5 сынып Ежелгі Дүниежүзі тарихы
Үндістандағы және Мысырдағы шаруашылық пен ғылым туралы таратпа материалдар
|
||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы
|
Кері байланыс Жеке жұмыс: «Құнды, Қызық, Қиын» әдісі бойынша бүгінгі сабақта тақырыпқа байланысты Не құнды болды? Не қызық болды? Неден қиналдым? сұрақтары бойынша кері байланыс орнатып, кестені толтырады.
Үйге тапсырма: Ежелгі Үндістанда ғылыми білімдер қаншалықты дамыды. Эссежазу.
|
|
||||||||||||||||||
|
Сабақты саралау
барысында оқушылардың қажеттілігін ескере отырып сараланған
тапсырмаларды ұсынамын. Оқушыларды тоқа бөлуде
«Жіктеу
тәсілі» бойынша саралау жүргіземін.
Сыныптағы мүдделері әр түрлі оқушыларды топтастырамын, себебі
тапсырманы орындау барысында кейбір оқушыларға жан-жақты және нақты
көмек қажет. Ойлау деңгейі баяу оқушы мен деңгейі жоғары оқушы
топта біріктіре отырып, оқушылардың сабақ мақсатына бірдей қол
жеткізуін қадағалаймын.
|
Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз
Бұл оқушының оқуын
үздіксіз бақылау үдерісі болғандықтан сабақтың басынан аяғына дейін
жүретін процес . |
Денсаулық және
қауіпсіздік техникасын
сақтау |
||||||||||||||||||
|
Жалпы бағалау
Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)? 1:
2:
Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1:
2:
Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?
|
||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз
















