Ежелгі Үндістанда ғылыми білімдер қаншалықты дамыды?

Тақырып бойынша 22 материал табылды

Ежелгі Үндістанда ғылыми білімдер қаншалықты дамыды?

Материал туралы қысқаша түсінік
Ежелгі Үндістандағы ғылыми білімдер тақырыбы бойынша ашық сабақ өткізу – оқушылардың тарихи-мәдени және ғылыми танымдарын кеңейтуге мүмкіндік береді. Оқушылар ежелгі Үндістанның мәдениеті мен ғылымындағы маңызды жетістіктерді зерттеп, оларды қазіргі ғылыммен байланыстыра алады. Сыни ойлау дамыту: Ғылыми жаңалықтардың пайда болу себептері мен олардың қоғамға әсерін талдауға мүмкіндік береді. Бұл формат оқушылардың ғылыми қызығушылығын арттырып, білімдерін кеңейтуге ықпал етеді.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспар

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 2В бөлімі – Мектеп: №47 орта мектеп МКМ
Ежелгі Үндістан: буддизмнің гүлденуі мен
индуизмнің триумфі


Күні: Мұғалімнің аты-жөні:
Дауренбаева А.У


Сынып: 5 Қатысқандар: Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Ежелгі Үндістанда ғылыми білімдер қаншалықты дамыды?

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

5.2.4.2 ғылымдардың (арифметика, геометрия, астрономия, медицина) пайда болып, дамуына шаруашылық іс-әрекет пен әлеуметтік өзгерістердің ықпалын сипаттау


Сабақтың мақсаты

оқушылардың қажеттіліктерін ескере отырып, SMART форматында құрастырылған

1. Арифметика, астрономия, медицина ғылымдарынның дамуына ежелгі Үндістан шаруашылық іс-әрекеттері мен әлеуметтік өзгерістерінің әсерін түсіндіреді
2.
Ежелгі өркениеттердің қазіргі қоғамның дамуына тигізген үлесін салыстыру арқылы, нақты дәлелдер келтіреді.

Ойлау дағдылары

Білу-түсіну



Бағалау критерийі

-Ғылымдардың дамуына шаруашылық іс-әрекет пен әлеуметтік өзгерістердің ықпалын анықтай алады.
Ежелгі өркениеттердің қазіргі қоғамның дамуына тигізген үлесін салыстыру арқылы, нақты дәлелдер келтіре алады

Тілдік мақсаттар

Мәтін мазмұнын талдау барысында айтылым, тыңдалым, оқылым, жазылым дағдылары жүзеге асады

Пәнге қатысты лексика және терминология:
Арифметика, геометрия, астрономия, медицина

Құндылықтарға баулу

«Мәңгілік ел» жалпы ұлттық идеясының құндылығын: индустрияландыру мен иновацияларға негізделген экономикалық өсу. Оқушылардың өзара әрекеттесу мәдениетін қалыптастыру, бәсекелестікке тәрбиелеу


Пәнаралық байланыс

География, жаратылыстану, математика

Алдыңғы білім

Ежелгі Египет 5.2.4.2 ғылымдардың (арифметика, геометрия, астрономия, медицина) пайда болып, дамуына шаруашылық іс-әрекет пен әлеуметтік өзгерістердің ықпалын сипаттау;


Сабақтың барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


Ресурстар

Сабақтың басы









І. Ұйымдастыру кезеңі
1.Сәлемдесу
2.Психологиялық ахуал қалыптастыру
Топтастыру: стикерлер арқылы 3 топқа бөлу:
1-топ: «Арифметика»
2-топ: «
Астрономия»
3топ: «
Медицина»

Ой қозғау.
«Суреттер сөйлейді» әдісін пайдалана отырып. арифметика, астрономия, медицина бейнеленген суреттерді көрсету арқылы оқушылар жаңа сабақтың тақырыбын анықтауға болжам жасайды.

1-сурет 2- сурет 3-сурет

«Болжау әдісі» Жетелеуші сұрақтар арқылы сабақ тақырыбы мен мақсатын анықтауға бағыт беремін

1.Балалар суреттен не байқадыңыздар?
2. Берілген суреттерге ат қойыңыздар
3. Бұл құрал не үшін жасалған?



Оқулық, дәптер, стикерлер

Сабақтың ортасы




ІІ. Жаңа сабақ:
Тапсырма 1. «Ақпараттық органайзер» әдісі. Мәтінмен жұмыс
Оқушыларға мәтінді бөліп беремін
.Оқушылар тақырыптың мазмұнын бірлесе игеру арқылы қиын жерлерін талқылап, бір-біріне түсіндіреді.Әр топ өздеріне берілген мәтінді белгіленген уақыттан соң түсіндіріп қорытындылайды

1-топ Арифметика ғылымның пайда болуы шаруашылықтың дамуына әсерін сипаттаңыз.

2-топ Ежелгі үнділердің кәсібі мен шаруашлығын зерттейді
3-топ
Медицинада ашқан жаңалықтарын айтады

Дескриптор
1.
Арифметика ғылымның пайда болуы шаруашылықтың дамуына әсерін сипаттай алады
2.
Ежелгі үнділердің кәсібі мен шаруашылығын зерттей алады
3.
Медицинада ашқан жаңалықтарын айта алады

ҚБ : «Шапалақ» әдісі бойынша бағалаймын.
Тапсырманы орындау кезінде Саралаудың «Дереккөздер» тәсілін қолдана отырып, оқушыларға қосымша мәліметті электронды оқулық арқылы іздеу тапсырылады.

Тапсырма 2 «Кім жылдам» әдісі
Кестені толтыру
Кесте бойынша ғылым түрлерін және естігенін, ғылым түрлеріне анықтама беріп, мысал келтіреді

Ғылым түрлері

.......
туралы естідім (иә/жоқ)

Анықтама беріңіз

Мысал келтіріңіз













Дескриптор

  1. Ғылым түрлерін атайды

  2. Ғылым түрлерін біледі

  3. Ғылым түрлеріне анықтама береді

  4. Мысал келтіреді

ҚБ : Оқушыларды «Жұлдызша » әдісі арқылы бағалаймын

Тапсырма 3 «Венн диаграммасы»
Ежелгі Үнді елі мен Мысыр өркениеттердің қазіргі қоғамның дамуына тигізген үлестерінің ерекшеліктері мен ұқсастығын салыстыру арқылы, нақты дәлелдер келтіреді

Oval 1



Ұқсастықтары



Үнді елінің ерекшелігі



Мысыр елінің ерекшелігі











Дескриптор

  1. Үнді елінің қазіргі қоғамның дамуына тигізген үлестерінің ерекшеліктеріне кем дегенде 2 дәлел келтіреді

  2. Мысыр елінің қазіргі қоғамның дамуына тигізген үлестерінің ерекшеліктеріне кем дегенде 2 дәлел келтіреді

  3. Екі елдің қазіргі қоғамның дамуына тигізген үлестерінің ұқсастығына кем дегенде 2 дәлел келтіреді
    Венн диаграммасы арқылы берілген тапсырманы басқа оқушыларға қарағанда уақытынан жылдам орындаған оқушыларға саралаудың «Қарқын» тәсілін қолдана отырып, қосымша терминдердің анықтамасын табыңыз деген тапсырма беремін. 1.Арифметика – 2. Геометрия- 3.Астрономия - 4.Медицина -

ҚБ : Оқушыларды «Жұлдызша » әдісі арқылы бағалаймын.

5-конечная звезда 1








Суреттер,

оқулық,

дәптер,

қаламсап

: file:///C/Users/UserPH/AppData/Local/Temp/G5_Дүниежүзі%20тарихы_LB_KZ.pdf













5 сынып Ежелгі Дүниежүзі тарихы






















Үндістандағы және Мысырдағы шаруашылық пен ғылым туралы

таратпа материалдар


Сабақтың соңы









Кері байланыс

Жеке жұмыс: «Құнды, Қызық, Қиын» әдісі бойынша бүгінгі сабақта тақырыпқа байланысты Не құнды болды? Не қызық болды? Неден қиналдым? сұрақтары бойынша кері байланыс орнатып, кестені толтырады.


Құнды


Қызық


Қиын










Үйге тапсырма: Ежелгі Үндістанда ғылыми білімдер қаншалықты дамыды. Эссежазу.



Сабақты саралау барысында оқушылардың қажеттілігін ескере отырып сараланған тапсырмаларды ұсынамын. Оқушыларды тоқа бөлуде «Жіктеу тәсілі» бойынша саралау жүргіземін. Сыныптағы мүдделері әр түрлі оқушыларды топтастырамын, себебі тапсырманы орындау барысында кейбір оқушыларға жан-жақты және нақты көмек қажет. Ойлау деңгейі баяу оқушы мен деңгейі жоғары оқушы топта біріктіре отырып, оқушылардың сабақ мақсатына бірдей қол жеткізуін қадағалаймын.
Саралаудың
«Диалог және қолдау көрсету» тәсілі арқылы оқушының өз ойын тиянақтап жазуына ықпал етемін. «Кім жылдам» әдісі арқылы деңгейлері әртүрлі оқушыларға кесте орындату арқылы қолдау көрсетемін. Үлгерімі баяу оқушыларға: Сыныптасыңның жауабы туралы не ойлайсың? Осы жауапқа сенің қосар ойың бар ма? деген жетелеуші сұрақтар қоямын.
«Қарқын» Венн диаграммасы арқылы берілген тапсырманы басқа оқушыларға қарағанда уақытынан жылдам орындаған оқушыларға саралаудың «Қарқын» тәсілін қолдана отырып, қосымша терминдердің анықтамасын табыңыз деген тапсырма беремін. 1.Арифметика – 2. Геометрия- 3.Астрономия - 4.Медицина - .


Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз


Бұл оқушының оқуын үздіксіз бақылау үдерісі болғандықтан сабақтың басынан аяғына дейін жүретін процес .
«Жұлдызша» әдісі арқылы қалыптастырушы бағалаулар жүргізіледі

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

Жалпы бағалау


Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:



2:


Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:


2:



Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?














Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
08.01.2025
204
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі