Ежелгі Үндістанмәдениеті мен ғылыми білімдердің дамуы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ежелгі Үндістанмәдениеті мен ғылыми білімдердің дамуы

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңартылған сабақтар
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақ: Дүние жұзі тарихы

Мектеп:

Күні: 03.05.2017ж

Мұғалімнің есімі:

Сынып: 5 «Г»

Қатысқандар саны: 25 Қатыспағандар саны:

Тақырыбы:

Ежелгі Үндістанмәдениеті мен ғылыми білімдердің дамуы

Сабаққа негізделген оқу мақсаты(мақсаттары)

5.2,4.2. ғалымдардың арифметика, геометрия, астрономия, медицина өзгерістерін, ықпалын анықтау

Сабақ мақсаттары:

Барлық оқушылар: Ғылымдардың (арифметика, геометрия, астрономия, медицина) пайда болып, даму себептерін түсінеді, оларға шаруашылық іс-әрекет пен әлеуметтік өзгерістердің ықпалын сипаттайды.

Оқушылардың басым бөлігі: Ежелгі өркениеттердің шаруашылық жүйесін сипаттайды.

Кейбір оқушылар: Шаруашылықтың діннің дамуына әсерін нықтап сипаттайды.

Бағалау критерилері:

  1. Оқушылар ғылымдардың (арифметика, геометрия, астрономия, медицина) қалай пайда болып, дамығанын түсіндіреді.

  2. Шаруашылық іс-әрекет пен әлеуметтік өзгерістердің ғылым мен өркениеттің дамуына қандай ықпалы болғанын анықтайды:

  3. Ежелгі өркениеттердің шаруашылық жүйесін құрлымын сипаттайды.

Тілдік мақсат

Оқушылардың оқылым, айтылым және тыңдалым дағдыларын дамытуды қамтамасыз етуде мәтінмен жұмыс, рөлдік ойын жүргізе отырып шағын топта талқылату.

Оқулықтан тірек сөздерді анықтайды, дәптерге жазады

(жазылым дағдысы).

Құндылықтарға баулу

Өзгелердің мәденитіне құрметпен қарауға, білім мен ғылымды игеруге тәрбиелеу.

Пән аралық байланыс

География, биология, әдебиет, математика.

Алдыңғы білім

Математика, астрономия пәндері туралы өткен сыныптарда қайталанады.

Жоспар

Жоспарланған уақыт 45 минут

Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)

Ресурстар

Басталуы

4 мин ұйымдастыру кезеңі, қызығушылығын ояту




7 минут











7 минут

Ұйымдастыру кезеңі.

Сәлемдесу.

Топтық жұмыс.

Оқушыларды геометрик фигура арқылы қарай «Алғырлар», «Зерек», «Тапқырлар» тобына біріктіріледі. Мұнда үшбұрыштың артында алғыр, тапқыр, білгір сөздері жасырынған. Мысалы алғыр сөзі бар оқушы сол топқа бірігеді және «алғыр болсаңалып көр», «Зерек болсаң шешіп көр» мергендіктерін айтады. Әр бір топқа спикер сайланады.

Әр топқа бағалау парағын таратып беру.

Үй тапсырмасын сұрау. «Қарлы кесек» әдісі

  1. Ежелгі Үнді мемелекеті шаруашылығының дамуына не әсер етті?

  2. Қол өнердің және сауданың өркендеуіне патша неліктен бақылау орнатты?

  3. Брахмандар мен жауынгерлер деген кімдер?

Сәйкесін тап. Термин сөздермен жұмыс.

5-сынып оқулық Алматы «Атамұра»-2011ж

Түрлі-түсті парақтар, үшбұрыш формалары АКТ

Ортасы 20 мин мағынаны тану

«Ойлап, жұптас, бөліс» әдісі




Топтағы оқушылар тақырыпты әуелі жеке оқиды соан соң жұбымен талқылап болған соң топта бірлесе отырып талқылауға тапсырма беріледі. Оқулықтағы 100-104 беттерді оқу және топтар өз тақырыптағы бойынша постер қорғайды.

Уақыт үнемдей отырып тақырыпты тез менгерді



Смайликтер

Плакат

Маркер

Аяқталуы 3 мин

Кері байланыс.

Өрмешек торы

  1. Тор ежелгі Үндістан мәдениеті мен ғылыми білімдері бізге керекпе?


Оқулық


  1. Тор Ежелгі Үндістан мәдениетімен ғылыми білімдерінің артықшылығы.

  2. Тор Ежелгі Ұндістан мәдениетімен ғылыми білімдері бойынша қорытынды жасау.


Үйге тапсырма: 2 минут

19-п, 100-104 беттерді мазмұндау


Саралау-Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделеніруді қалай жоспарлайсыз? 3 минут

Бағалау-Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

  1. «Бас бармақ» әдісі

  2. Смайликтер арқылы бағалау.

  3. Бірін-бірі бағалау

Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс. Құндылықтардағы байланыс

Бағалау критерийлері

Дескрипторлар

Балдар

  1. Оқушылар ғылымдардың (арифметика, геометрия, астрономия, медицина) қалай пайда болып, дамығанын түсіндіреді:


1. Үнді мемлекетінің мәдениеті мен ғылыми білімдердің дамуы тұралы талдайды.


  1. Шаруашылық іс-әрекет пен әлеуметтік өзгерістердің ғылым мен өркениеттің дамуына қандай ықпалы болғанын сипаттайды.

2. Ежелгі Үндістандың шаруашылығы тұралы сипаттады.



  1. Ежелгі өркениеттердің шаруашылық жүйесінің құрылымын сипаттайды.


3. Ежелгі Үндістандағы әлеуметтік құрылым тұралы сипаттайды.



Жүптық, топтық жұмыста оқушылар үйренгендерін бірі-біріне үйретеді, пысықтайды.


АКТ дан дұрыс пайдалану, техника қауіпсіздігін сақтау, математика пәнімен байланыс

Рефлексия:

Сабақ оқу мақсаттары шынайыма?

Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болдыма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердімбе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер еңгіздім және неліктен?



Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болды / оқытуды да, оқуды да ескеріңіз?

  1. «Топтық жұмыс» арқылы оқушыларда көтерінкі эмоциялық көңіл күй қалыптасты.

  2. «Ойлан, жүптас, бөліс» әдісі арқылы оқушылар бірлесе отырып тақырыпты талдауды үйренді.

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды / оқытуды да, оқуды да ескеріңіз?

  1. Сәйкестендіру арқылы оқушыларды таңылдық қасиеті жақсарды.

  2. «Өрмекші торы» әдісі арқылы уақыт үнемді пайдаланылды.






Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
28.10.2018
568
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі