Материалдар / Екі -екіден санау.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Екі -екіден санау.

Материал туралы қысқаша түсінік
балаларға екі-екіден санауды үйрете отырып түсіндіру.Балалар санапды және кері санауды үйренеді.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Қараша 2018
1776
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


САБАҚ: математика

Мектеп: № 6

Күні: 25.10.18ж.

Мұғалімнің есімі: Хнабаева Нуркия Алламбергеновна

СЫНЫП: 1 «В»

Қатысқандар саны:25

Қатыспағандар саны:0

Бөлім

1.Сандар мен цифрлар

Бөлімше

1.1 Натурал сандар және 0 саны

Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)

1.1.1.5. 20-ға дейінгі сандарды жұппен ,яғни екі-екіден топтап тура және кері санау; тәжірибе арқылы 2,4,6,8,10 заттың жартысын табу

Ортақ тақырыбы

Өзім туралы

Сабақтың тақырыбы

Екі-екіден сана

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар:

  • - 20-ға дейінгі сандарды 2-ден топтап тура және кері санай алу.

Оқушылардың басым бөлігі:

  • - Жұп сандарды білу және екі-екіден санай отырып жұптың санын анықтау.

Кейбір оқушылар:

  • Тақырыпқа байланысты мысалдар келтіріп, тәжірибе арқылы 2,4,6,8,10 заттың жартысын табу.

Күтілетін нәтиже

  • 20-ға дейінгі сандарды екі-екіден топтап тура және кері санайды.

  • Жұп сандарды біледі және екі-екіден санай отырып жұптың санын анықтайды.

  • Тәжірибелер арқылы 2,4,6,8,10 заттардың жартысын табады.

Бағалау критерилері

  • 20 көлемінде 2-ден топтап тура және кері санайды

  • 2, 4, 6, 8, 10 затты тең бөліп, жартысын табады

Тілдік мақсат

Оқушылар:

  • Заттарды тез санау үшін жұппен яғни екі-екіден санауды біледі.

  • Екі-екіден топтап тура және кері санайды.

Негізгі сөздер мен тіркестер:

  • Жұп – пара – couple

Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер

  • Косылғыш, қосындының мәні, жұп, екі-екіден сана.

Талқылауға арналған тармақтар:

  • Заттарды тез санаудың қандай тиімділігін білесің?

-Дәлелдеп айта аласыз ба?

Жазылым бойынша ұсыныстар

  • Жұп сандарды кері ретпен жаз.

Пәнаралық байланыс

Орыс тілі, ағылшын тілі, жаратылыстану, сауат ашу,бейнелеу

Ұлттық құндылықтар

Құрмет: Оқушыларды бір-бірін құрметтеуге тәрбиелеу

Ресурс

Интербелсенді тақта, көрнекіліктер, топтық тапсырмалар, түр-түсті қарындаштар, сынып ішіндегі парта, орындықтар, гүлдер, дәптерлермен оқулықтар, санағыштар т.б

Алдыңғы оқу

Санды өрнек

Сабақ барысы


Сабақтың жоспарланған кезеңдері


Ресурстар

Басталуы

5мин

Психологиялық ахуал

Дөңгелене тұрайық,

Достық үйін құрайық.

Математикамен дос болып,

Біз көңілді болайық.

Топқа бөлу: 4топқа бөлінеді. Мен сыныптың жан жағына қосу мен азайту амалына берілген санды өрнектер, теңдіктер мен теңсіздіктерді іліп тастадым. Енді сіздерге тапсырма:

  1. Әр оқушы бір тапсырмадан алып тиісті тобының жанына барады.

  2. Тапсырмаңызды алдымен жеке орындап мәнін табасыңыздар.

  3. Кейін топпен ақылдасып яғни бір-біріңді тексеріп, салыстыра отырып топпен шешім қабылдаңыз.

1-топ « + »

2-топ « - »

3-топ « = » (теңдік)

4-топ « ‹,› » (теңсіздік)










Топты қорғайды. (математикалық тілде әр топ өздеріне берілген тапсырмаларды оқиды)

Сабақтың ортасы







































































Shape1


Сергіту сәті


Білу. Түсіну

Кітаппен жұмыс

1-тапсырма

1-топ. Екі-екіден сана. Барлық қатысушылар саны қанша? Сайысқа неше биші жұп қатысты?


2-топ. Барлығы неше дөңгелек? Барлық велосипед дөңгелектерін қалай тез санауға болады?


3-топ. «Шығарып көр»

Суретте неше қоңыз, неше көбелек бар? Екі-екіден сана неше жұп болады?


4-топ. «Ойлан»

Аяқ-киімдеріне қарап , қанша баланың суға түсуге келгенін сана.


Дескрипторлар

  1. Оқушылар екі-екіден берілген бишілер жұбын анықтайды.

  2. Велосипед дөңгелектерін тез санауға үйренеді

  3. Қоңыз бен көбелектердің саны мен жұбын біледі.

  4. Аяқ-киімдеріне қарап суға түсуге келген балалар санын анықтайды.

ҚБ: Топтық бағалау


2-тапсырма «Шығармашылық тапсырма» (Интербелсенді әдіс)

  • Жұп сандарды қорша (жеке жұмыс)

  • Жұп сандарды сандық сәулеге орналастыр (Жұппен)

  • Жұп сандарды кері ретпен жаз (топтық)

3,6,11,13,2,16,7,8,4,15,20,1,10,12,9,5,1,14,18,

Дескриптор

  • Сандар қатарындағы жұп сандарды анықтайды. 2

  • Жұп сандарды қоршайды. 1

  • Жұп сандарды сандық сәулеге орналастырады. 2

  • Жұп сандарды кері ретпен жазады. 2

ҚБ: Балл


Қолдану

3 - тапсырма

Тәжірибелік жұмыс : Парталас оқушымен жұп құрап , сапқа тұрыңдар. Екі- екіден топтап саналыңдар. Қатардағы оқушылардың санын жаз. Екі-екіден топтап кері санап көр.

Дескриптор

- Екі-екіден топтап тура санайды.

- Қатардағы оқушылар санын жазады

- Екі-екіден топтап кері санайды.

ҚБ:

Егер саған ұнаса,

Саусағыңды тарсылдат.

Егер саған ұнаса,

Аяғыңды тарсылдат.

Егер саған ұнаса,

Шапалақта балапан.

Егер саған ұнаса,

Айтайықшы ТАМАША.





Топтық жұмыс

(оқылым, айтылым,тыңдалым)


Ж: Барлық саны-14, биші жұп - 7





Ж: В.дөңгелектер-10







Ж: 5-қоңыз,

5-көбелек

5 жұп болады.


















Суға түсуге 6бала келген.

12 аяқ-киім бар

















Жеке, жұптық , топтық жұмыстар

(жазылым)

20,18,16,14,12,10,8,6,4,2
























Сабақтың соңы

5 мин

Оқушылар сабақтың соңында :

Заттарды екі-екіден санауды меңгереді. Оқушылардың сабақ тақырыбын түсінгенін тексеру үшін төмендегі сұрақтарды қоямын:



Ашық сұрақтар

  • Бүгін сабақта санаудың қандай түрімен таныстыңдар?

  • 4-тен бастап 20-ға дейін екі-екіден сана.

  • 10-нан екі сан аттап кері сана.

  • Адам денесіндегі жұп мүшелерді ата.

  • Өзіңізде бар жұп заттарыңызды ата.









*Екі-екіден санауды, тез санаудың түрін

*4,6,8,10,12,14,16,18.

*10,8,6,4,2.(3тілде айту)

*(көз, құлақ, қас,қол, аяқ).

Мыс: 4қарындашым бар, 2велосипетім бар, 6 маш.ойыншығым бар.т.б





қосымша мәліметтер

Саралау – оқушы

ға мейлінше

қолдау көрсетуді қалай жоспарлай

сыз? Қабілетті

оқушыға тапсырма

ны қалай түрлендіресіз?

Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Қабелетті оқушыларға тапсырманы күрделендірдім.

Пəнаралық байланыс

Көркем еңбек, жаратылыс тану, музыка.

Рефлексия

Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз.

Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз.

Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма?

Сабақта өз мақсатыма жеттім

Бүгін оқушылар не үйренді?

Екі-екіден санауды, тез санаудың түрін үйренді.


Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті?

Жақсы деңгейде өтті

Жоспарланған саралау жақсы іске астыма

Жоспарлаған сабағым іске асты

Уақытты қалай

пайдаландым?

Уақытты үнемдеп пайдаландым

Жоспарыма қандай өзгерістер

енгіздім жəне

неге?

Сабақты жоспарлауды. Қысқа мерзімді жоспар құрмас бұрын орта мерзімді жоспарға сүйене отырып жаздым.

Оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттырамын.

Оқушының жеке тұлға ретінде өзіне деген сенімділігінің күшеюіне ықпал етуді жоспарладым.

Өзімнің көшбасшылық қабілетімді көп іздену арқылы дамытамын.

Қорытынды
бағалау

Смайликпен

Ең жақсы өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз(оқыту мен оқуға байланысты)

1. Ашық сұрақтар .

2.Балалар ойынға қызыға қатысты.

Қандай жақсы екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді?

1.Оқушылардың бірлесе топпен жұмыс істеуі.


1.Ойлау қабілеттері дамыса.

2.Өзара көмек жүзеге асса.

Барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде

Оқушылар топта жұмыс жасай отырып, өз бетімен жұмыс жасау дағдысының қалыптасатынын білдім







































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!