Материалдар / Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеу 9 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеу 9 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеу ұғымы жайлы толық түснік алады, оны қолданып есептер шығаруға үйренеді.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Қараша 2018
771
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сыныбы 9 а

Күні 21.09.18 ж

Пәні: алгебра

Сабақтың тақырыбы

Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеу

Мақсаты


Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеу ұғымы жайлы толық түснік алады, оны қолданып есептер шығаруға үйренеді.

Күтілетін нәтижелер


Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеу ұғымымен танысады. 
Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеуді шешуді үйренеді. 

Тапсырмалармен жұмыс жасауда алған білмдерін пайдаланады

Керекті жабдықтар

Интер белсенді тақта, оқулық,

Қолданылатын әдіс-тәсілдер

Топтық жұмыс, математикалық эстафета, жұптық жұмыс

Сабақ барысы

Сабақ кезеңдері

Уақыты

Мұғалім әрекеті

Оқушы әрекеті

Кіріспе

4 мин




3 мин





-Оқушылармен амандасады

-Сабаққа қатыстарын тексереді

-Үй тапсырмасын тексереді.


Математикалық және логикалық есептер беру арқылы «Миға шабуыл»

Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеу дегеніміз не?
• Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулердің қасиеттерін айтып беріңдер.
• Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеудің шешімі дегеніміз не?

Бөлменің 4 бұрышында 4 мысық отыр. Әр мысыққа үш мысықтан қарап отыр. Бөлмеде неше мысық бар?

- Оқушыларды қатар бойынша 3 топқа бөледі

-Амандасады

-кезекші оқушылардың сабаққа қатыстары туралы хабарлама жасайды

-жұптарымен дәптерлерін алмастырып үй есептерін тексереді.

- Оқушылар қойылған сұрақтарды тыңдап, жауап береді.

- Оқушылар топтасып отырады.

Тұсаукесер


1 мин


Тақырыпты хабарлайды.

Топ ережелерін естеріне салады.

Топ ережелерін естеріне түсіреді. Табыс критерийлерін құрады.

Негізгі бөлім


10 мин




15 мин





Тақырыпты түсіндіреді, мысалдар көрсетеді. (берілген теңдеуге мәндес теңдеу жазу)


«Кітаппен жұмыс»

30 (ауызша есептер)

31 Берілген А(0;9),В(3;0),С(3;-3) нүктелерінің қайсысы х22=9 шеңберіне тиісті?

32 Центрі О1 нүктесі және радиус R болатын шеңберді салыңдар

33

А) х=0;у=2; ә)х=-1;у=1 сандар жұбы 4х32+4=0 теңдеуінің шешімі болама?

Оқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айту



Әр топтан оқушылар кезекпен шығып, тапсырмаларды орындайды. Орындап болғаннан кейін топ мүшелері тексереді.

Жұптарымен бірге тапсырмаларды орындап, мұғалімге тапсырады.

Қорытынды

3 мин


Сыныпты 2 нұсқаға бөліп формативті тест орындатады.

Жаңа сабақты бекітуге арналған тестті орындап, парақтарын мұғалімге тапсырады.

Бағалау

2 мин

Белсенді оқушыларды сай бағалайды.

Топ мүшелері сабаққа белсенді қатысқан оқушыларды айтады.

Үйге тапсырма

1 мин

34


Рефлексия

1 мин

Қызыл - өзіне сенімді, алдына мақсат қоя білетін жандар

Жасыл – ақ көңіл, табиғатты сүйетін жандар

Сары – ниеті таза, пейілі кең жомарт жандар

Көк – мейірімді, сенімді, биік армандарды көздейтін жандар

Айтылған түстердің біреуін таңдайды.
























Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!