Алгебра | Мектеп: И.Журба атындағы жалпы мектеп |
Күні: 06.11.2018ж | Мұғалімнің есімі:Момбекова Айнұр |
Сыныбы: 9 "А,Ә" | Қатысқандар саны: |
|
| Қатыспағандар саны:
| |
|
Сабақтың тақырыбы | Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңсіздіктер жүйесі
|
Сабаққа негізделген оқу мақсаты(мақсаттары) | Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңсіздіктер жүйесі мен танысу.Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңсіздіктер жүйесін шешу тәсілдері мен танысу және есептер шығаруда қолдану. |
Сабақ мақсаттары | Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңсіздіктер жүйесімен танысады. Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңсіздіктер жүйесін шешу тәсілдері мен танысады және есептер шығаруда қолданады. |
Бағалау критерий | Қажеттілікті жүзеге асырады, алған білімдерін қолдануды үйренеді, сауаттылықтары қалыптасады, көшбасшылықты көрсетеді |
Жоспар |
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескерпелерді жазыңыз) | Ресурстар |
Басталуы
(10 минут)
| Ұйымдастыру кезеңі: |
|
| Екі айнымалысы бар теңсіздіктер жүйесінің шешуі деп нені айтамыз? Бір теңсіздігін дұрыс теңсіздікке айналдыратын айнымалының мәнін шешімі деп айталамыз ба? Екі теңсіздіктің шешімі олардың шешімінің ортақ бөлігі бола ма? -Берілген теңсіздіктер жүйесінің шешімін табу үшін шыққан екі шешімін қалай табамыз? | Түрлі – түсті қағаздар
|
Ортасы
(25 минут)
| Сыни ойлау: Екі айнымалысы бар теңсіздіктер деген не? Әр топ тақырып бойынша тапсырмалар беріледі. Сұрақтар беріледі.Тақырып мазмұнын ашу: Екі У≤ХХ2 +У2≤25 Х2+У2≥9Х2+У2≤25 Х2+У≤1У- Х≥ -1Шешу алгоритмі; 1. Теңсіздікке сәйкс функциялардың түрін анықтаймыз2.Ол функциялардың графигін координаталар жазықтығына салып , жазықтықты бөліктерге бөлеміз3.Жазықтықтың қай бөлігі әр теңсіздіктің шешімі болатынын анықтаймыз4.Шыққан екі шешімді біріктіріп , олардың қилысуын табамыз, сол теңсіздіктер жүйесінің шешімі болып табылады.Жаңа тақырыпты бекіту үшін топтарға тапсырма оқулықтан; №116(а,ә,б,в), №117( а,ә,б,в) Дайын парақтағы жауап бойынша топтар дәптерлерін ауыстырып,тексереді ,бағалайды «бағалау парақшасына»Қорытындылау ---------Алгоритмді тағы қайталаймыз.Бағаларын айту.
|
Таза тақта әдісі Жеке жұмыс және жұптық жұмыс |
Аяқталуы
(5 минут)
| Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді:- нені білдім, нені үйрендім- нені толық түсінбедім - немен жұмысты жалғастыру қажет Үй тапсырмасы:№ | Түрлі – түсті стикерлер
Бағалау парағы |
Қосымша ақпараттар: Теңсіздіктер
|
Саралау – Сіз қандай тəсілменкөбірек қолдау көрсетпексіз?Сіз басқаларға қарағандақабілетті оқушыларға қандайтапсырмалар бересіз? | Бағалау – Сізоқушылардыңматериалды игерудеңгейін қалай тексерудіжоспарлап отырсыз? | Денсаулық жəнеқауіпсіздік техникасынсақтау |
Деңгейлік тапсырмалар. Қабілеті жоғары оқушыларға есепті өз бетінше құрастырып, шешу жолын өзі табуға арналған тапсырма беру, бағалау критерийлерін жетілдіру,Оқушыларды терминдерді дұрыс қолдануға үйрету.
|
Стикер арқылы.Жол стратегиясы әдісі бойынша кері байланыс алу.Бағалау парағы. Өзін – өзі бағалау.Критерийлерге тапсырма, дискрипторлар арқылы анықтау. |
АКТ – ны тиімді пайдалану яғни 15 минуттан артық қолданбау.2 минут уақытқа сергіту жасау.
|
Сабақ бойыншарефлексияСабақ мақсаттары немесе оқумақсаттары шынайы,қолжетімді болды ма?Барлық оқушылар оқумақсатына қолжеткізді ме? Егероқушылар оқумақсатына жетпегенболса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақтасаралау дұрыс жүргізілді ме?Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімдіпайдаландыңыз ба?Сабақ жоспарынанауытқулар болды ма жəне неліктен? | Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.
|
|
|
Жалпы бағалауҚандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1: 2:Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуы да, оқуды да ескеріңіз)?1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекеленген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?
|