Материалдар / екі айнымалысы бар сызықтық емес тңсіздіктер 9
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

екі айнымалысы бар сызықтық емес тңсіздіктер 9

Материал туралы қысқаша түсінік
ұстаздарға көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Қараша 2018
499
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



«Т е к с е р і л д і»Директордың оқу ісі жөніңдегі орынбасары____________________________

АлгебраМектеп: И.Журба атындағы жалпы мектеп
Күні: 06.11.2018жМұғалімнің есімі:Момбекова Айнұр
Сыныбы: 9 "А,Ә"Қатысқандар саны:



Қатыспағандар саны:



Сабақтың тақырыбыЕкі айнымалысы бар сызықтық емес теңсіздіктер жүйесі

Сабаққа негізделген оқу мақсаты(мақсаттары)Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңсіздіктер жүйесі мен танысу.Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңсіздіктер жүйесін шешу тәсілдері мен танысу және есептер шығаруда қолдану.
Сабақ мақсаттарыЕкі айнымалысы бар сызықтық емес теңсіздіктер жүйесімен танысады. Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңсіздіктер жүйесін шешу тәсілдері мен танысады және есептер шығаруда қолданады. 
Бағалау критерийҚажеттілікті жүзеге асырады, алған білімдерін қолдануды үйренеді, сауаттылықтары қалыптасады, көшбасшылықты көрсетеді
Жоспар
Жоспарланған уақытЖоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескерпелерді жазыңыз)Ресурстар
Басталуы

(10 минут)

Ұйымдастыру кезеңі:



Екі айнымалысы бар теңсіздіктер жүйесінің шешуі деп нені айтамыз? Бір теңсіздігін дұрыс теңсіздікке айналдыратын айнымалының мәнін шешімі деп айталамыз ба? Екі теңсіздіктің шешімі олардың шешімінің ортақ бөлігі бола ма? -Берілген теңсіздіктер жүйесінің шешімін табу үшін шыққан екі шешімін қалай табамыз? Түрлі – түсті қағаздар



Ортасы



(25 минут)









  • Сыни ойлау: Екі айнымалысы бар теңсіздіктер деген не? Әр топ тақырып бойынша тапсырмалар беріледі. Сұрақтар беріледі.
  • Тақырып мазмұнын ашу:
  • Екі У≤ХХ2≤25 Х22≥9Х22≤25 Х2+У≤1У- Х≥ -1Шешу алгоритмі; 1. Теңсіздікке сәйкс функциялардың түрін анықтаймыз2.Ол функциялардың графигін координаталар жазықтығына салып , жазықтықты бөліктерге бөлеміз3.Жазықтықтың қай бөлігі әр теңсіздіктің шешімі болатынын анықтаймыз4.Шыққан екі шешімді біріктіріп , олардың қилысуын табамыз, сол теңсіздіктер жүйесінің шешімі болып табылады.Жаңа тақырыпты бекіту үшін топтарға тапсырма оқулықтан;  №116(а,ә,б,в), №117( а,ә,б,в) Дайын парақтағы жауап бойынша топтар дәптерлерін ауыстырып,тексереді ,бағалайды «бағалау парақшасына»Қорытындылау ---------Алгоритмді тағы қайталаймыз.Бағаларын айту.











    Таза тақта әдісі Жеке жұмыс және жұптық жұмыс
    Аяқталуы

    (5 минут)



    Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді:- нені білдім, нені үйрендім- нені толық түсінбедім - немен жұмысты жалғастыру қажет Үй тапсырмасы: Түрлі – түсті стикерлер







    Бағалау парағы
    Қосымша ақпараттар: Теңсіздіктер

    Саралау – Сіз қандай тəсілменкөбірек қолдау көрсетпексіз?Сіз басқаларға қарағандақабілетті оқушыларға қандайтапсырмалар бересіз?Бағалау – Сізоқушылардыңматериалды игерудеңгейін қалай тексерудіжоспарлап отырсыз?Денсаулық жəнеқауіпсіздік техникасынсақтау


    Деңгейлік тапсырмалар. Қабілеті жоғары оқушыларға есепті өз бетінше құрастырып, шешу жолын өзі табуға арналған тапсырма беру, бағалау критерийлерін жетілдіру,Оқушыларды терминдерді дұрыс қолдануға үйрету.



    Стикер арқылы.Жол стратегиясы әдісі бойынша кері байланыс алу.Бағалау парағы. Өзін – өзі бағалау.Критерийлерге тапсырма, дискрипторлар арқылы анықтау.


    АКТ – ны тиімді пайдалану яғни 15 минуттан артық қолданбау.2 минут уақытқа сергіту жасау.



    Сабақ бойыншарефлексияСабақ мақсаттары немесе оқумақсаттары шынайы,қолжетімді болды ма?Барлық оқушылар оқумақсатына қолжеткізді ме? Егероқушылар оқумақсатына жетпегенболса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақтасаралау дұрыс жүргізілді ме?Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімдіпайдаландыңыз ба?Сабақ жоспарынанауытқулар болды ма жəне неліктен?Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.





    Жалпы бағалауҚандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1: 2:Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуы да, оқуды да ескеріңіз)?1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекеленген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?













    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!