САБАҚТАР
ТОПТАМАСЫНЫҢ ОРТАҚ ТАҚЫРЫБЫ:Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер және олардың
жүйелері
|
Бұл сабақтар
аясында не туралы сөз болады:
Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйелерін
қосу
және алмастыру тәсілдері,
графиктік
тәсіл
|
Пән бойынша оқу
мақсаты:
Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйелерін шығаруды
үйренеді
|
Пән
бойынша лексика мен терминология.
|
Қысқаша
шолу:
Балалармен бірге топ ережесі
құрылады. Тақырыпқа теориялық талдау жасалады. Оқушылар
жекелеме,жұппен,топпен жұмыс істей отырып идея бөліседі, өнім
жасалады, талдайды, жинақтайды, қортындылайды,
бағалайды.
|
№
|
Сабақтың
тақырыбы
|
Сабақтың
мақсат(тар)ы
|
Мұғалімнің
әрекеті
(Мен нақты не істеуім
керек, қандай көмек
көрсетемін)
|
Оқушылардың
әрекеттері
(Тапсырма барысында олардың
не істегенін қалаймын)
|
Оқушылардың жұмысқа
қатысуын қамтамасыз ету (нақты: жекелеген
(проблемалы, нашар немесе дарынды) оқушыларды жұмысқа қалай
тартамын?)
|
Бағалау
(Оқушыларға қалай
қолдау көрсетіп (ҚБ), жетістігін қалай бағалаймын
(ЖБ)?)
Бағалау,оқыту
үшін
бағалау
|
Ресурстар
(Бұл үшін маған
қандай материал қажет?)
|
1
|
Екіайнымалысы
бар
сызықтықтеңдеулержүйесі.
|
1)Екіайнымалысы
бар сызықтықтеңдеудіңанықтамасын
біледі
2) Екіайнымалысы
бар
сызықтықтеңдеулержүйесіншығарутәсілдерінүйренеді
|
1.Ж.Ж
«Көршіңе әңгімелеп
бер» стратегиясы.
Мақсаты: барлық оқушыларды екі
айнымалысы бар сызықтық теңдеудің анықтамасын өзара айта алуға,
жазуға бағыттау.
2.Ж.К..Ж.
«Сиқырлы
сандықша»
Мақсаты: Үйренгенін пайдалана
отырып, есеп шығаруға үйрету
3.Т.Ж.
«Мағынаны ажырыт»
стратегиясы.
Мақсаты: Тақырып бойынша есеп
шығару дағдыларын дамыту
|
1.
Ж.Ж. Барлық оқушылар
жұптасып, екі айнымалысы бар сызықтық теңдеудің анықтамасын өзара
айтады, жазады.(өзара үйретеді).
Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесін шығару
тәсілдерін танып
біледі.
2.Ж.К.Ж.
Тақырыпқа сәйкес тест
есептерін шығарады
3. Т.Ж.Әр түрлі тәсілдерді
қолданады. Тақырып бойынша есеп
шығарады
|
С деңгей. Ережені жаттап айт,
есепті көшір.
А деңгей.
Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесіне есеп
құрастыр.
|
Ф. «Қол
шапалақтау»
Ф. «Екі жұлдыз бір
тілек»
Ф.Жауап парақ арқылы
бағалау
|
Оқулық
математика
6-сынып
Тест
тапсырмасы
Жауап
парақ.
|
|
|
|
Сын тұрғысынан ойлауға
үйрету
|
Оқушылардың жас
ерекшелігіне сәйкес оқуы
|
Дарынды және талантты
балаларды оқыту
|
Оқу үшін бағалау және оқуды
бағалау
|
|
2
|
Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеу және оның
графигі.
|
Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеудің графигін салуды
біледі
|
1.Т.Ж.
«Ереуіл»
стратегиясы
Мақсаты:Тақырыптан тірек сөздерді
табуға,қажетті сызбаларды жазуға,танып білуге
бағыттау
2.
Ж.Ж.
«Ең қызық
мысал»
стратегиясы
Мақсаты:Ережеге сай мысалды әр оқушы
өзі іздеп табуға
дағдыландыру
3.Т.Ж.
«Ақылды доп»
стратегиясы
Мақсаты: Оқушылардың сұрақ қою
дағдыларын дамытуға және сыни ойлау дағдыларын жетілдіруге
бағытталған
4.
ЖКЖ.
«Ұшқыр
ойлаймын
стратегиясы
Мақсаты:
Тақырып бойынша есеп
құрастыруға дағдыландыру
|
Т.Ж.Тірек
сөздер,сызбалар
арқылы сызықтық теңдеудің графигін
салады.
2. Ж. Ж. Графикті салудың
қызықты мысалдарын тауып, түсінік бере
алады
3. Т.Ж.Тақырып негізіндегі
сұрақтарға жауап береді.
Қолына доп келгенде тақырып бойынша сұрақ қойып, ары
лақтырады.Оқушылар сын тұрғысынан ойланып жауап
береді.
4.
ЖКЖ.Тақырыптың ерекшелігіне
қарай өзі жаңа есеп құрастырады.
|
С деңгейі.
Есепті оқу, шығару.
А деңгейі.
Ситуациядан шығу:
Берілген теңдеудің графигін салудың ең оңтайлы
тәсілі
Сенің
ойыңша...
|
Ф.
Ф.«Бағдаршам» әдісі арқылы
бағалау.
Ф.«Иа»,«Жоқ»
әдісімен бағалау.
Ф.
«Табыс
ағашы» арқылы
бағалау.
|
1.Оқулық
математика
6-сынып.
2.Бағдаршам
ның
түсті көздері.
3.Доп
|
|
|
|
Сын тұрғысынан ойлауға
үйрету
|
Оқушылардың жас
ерекшелігіне сәйкес оқуы
|
Дарынды және талантты
балаларды оқыту
|
Оқу үшін бағалау және оқуды
бағалау
|
|
3
|
Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесін қосу
шығару.
|
Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйелерін қосу арқылы
шығаруды
біледі
|
1.Т.Ж. «Негізгіні
тап»
стратегиясы
Мақсаты:
Тақырыптың негізгі
түйінін табу дағдысын дамытуға
бағытталған
2.Ж.Ж.
«Соңғы бес
минут»
стратегиясы.
Мақсаты:Берілген сұрақтарға жауап
беруге бағыттау
|
1. Т.Ж.Тақырыптан негізгі
ережені айқындайды , есептерді ерекшелігіне қарай ажыратып жаза
ала-
ды.
2.
Ж.Ж.
Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесін қосуға
арналғансұраққа жауап
табаалады.
|
С деңгей.
5 сұраққа жауап дайында
А деңгей.
«Менің мақтанышым»
тақырыбында есеп әңгіме жаз
|
Ф.
Ф.
.«Ең,ең...»
әдісімен
бағалау.
|
1.Оқулық
Математика
6-сынып.
Смайликтер.
|
|
|
|
Сын тұрғысынан ойлауға
үйрету
|
Оқушылардың жас
ерекшелігіне сәйкес оқуы
|
Дарынды және талантты
балаларды оқыту
|
Оқу үшін бағалау және оқуды
бағалау
|
|
4
|
Мәтінді есептерді екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер
жүйесі арқылы
шешу
|
Мәтінді есептерді екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер
жүйелері арқылы шешуді
біледі
|
1.Ж.Ж.
«Негізгіні тап»
стратегиясы
Мақсаты: Жаңа тақырыпты
түсінеді.
2.
Т.Ж.
«Ажыратып жаз»
стратегиясы
Мақсаты: есептерді
ерек шелігіне қарай жазуға
дағдыландыру
3.
ЖКЖ.
«Соңғы бес
минут»
стратегиясы.
Мақсаты:Берілген сұрақтарға жауап
беруге қалыптастыру
|
1.
Ж.Ж. Екі айнымалысы бар
сызықтық теңдеулер жүйесі арқылы шешу ережені
айқындайды.
2. Т.Ж.Есептерді ерекшелігіне
қарай топтап
ажыратып жаза алады.
3. ЖКЖ.
Екі айнымалысы бар сызықтық
теңдеулер жүйесі арқылы шешу
туралы
сұраққа жауап таба
алады.
|
С
деңгей.
Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесі арқылы
шешудің ережесін
баяндайды
А
деңгей.
АКТ арқылы тақырыпқа
сай есепіздеу
|
Ф.Символды стикерлер арқы лы
бағалау.
/түсіндім-күн,
түсіне баста дым-бұлт ара сындағы күн, әлі қарау керек -ала
бұлт/.
Ф.Смайликтер
Ф.Өзін-өзі бағалау.
/Белгіленген критерийлер
бойынша/
|
1.Оқулық
6-сынып метематика
2.Смайликтер
3.АКТ арқылы
хаттармен танысу
|
|
|
|
Сын тұрғысынан ойлауға
үйрету
|
Оқушылардың жас
ерекшелігіне сәйкес оқуы
|
Дарынды және
талантты балаларды оқыту
АКТ
|
Оқу үшін бағалау және оқуды
бағалау
|
АКТ
|