Қысқа мерзімді жоспар
|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 9.2B бөлім: Екі айнымалысы бар теңдеулер, теңсіздіктер және олардың жүйелері |
Мектеп: «№9 жалпы білім беретін мектебі» КММ |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: 30.09.2022ж |
Мұғалімнің аты-жөні: Найман М.Б |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 9 |
Қатысқандар саны: 5 |
Қатыспағандар саны: 1 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы |
Екі айнымалысы бар теңсіздіктер. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
9.2.2.3 екі айнымалысы бар теңсіздіктерді шешеді; |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Екі айнымалысы бар теңсіздіктерді шешуді ұйымдастыру. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жетістік критерийлері |
Білу және түсіну: функциялардың графиктері арқылы теңсіздікті анықтай алады, теңсіздіктерді графиктік тәсілмен шешеді. Қолдану: деңгейлік есептерді шығарады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Оқытудың тілдік мақсаты
- теңсіздіктер шешімдерін түсіндіреді - есепті шешудің жолдарына түсініктеме береді. Пәндік лексика мен терминология
Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер
Теңдеудің түбірлері … қиылысу нүктелері болып табылады; |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарды дарыту
|
Өмір бойы оқу: тақырып бойынша ақпаратты іріктеу, мысалдар мен түсініктерді сәйкестендіре алу; Ынтымақтастық: жұппен жұмыс, интерактивті лекция Ашықтық: мұғалімнің кері байланысымен орындалған жұмыстарды тексеру арқылы жұмыс қорытындысы ашық талқыланады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Ағылшын тілі, сызу |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Презентация «Екі айнымалысы бар теңсіздіктер» http://xn--i1abbnckbmcl9fb.xn--p1ai/%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%8C%D0%B8/650075/ https://www.kontrolnaya-rabota.ru/s/neravenstva/system/ http://online.anyflip.com/qmwb/xkrz/mobile/index.html#p=34 https://www.ck12.org/algebra/linear-programming/lesson/Linear-Programming-ALG-I/ |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бастапқы білім
|
Теңдеулер мен теңсіздіктерді және олардың жүйелерін шешудің тәсілдерін біледі; графиктерді салу дағдыларын меңгерген. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
|
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 2 минут |
1. Ұйымдастыру кезеңі. (Амандасу, сыныпты түгендеу, сынып оқушыларының сабаққа дайындығын тексеру) Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. Сабақтың мақсатын оқушылармен бірлесіп қою. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 4 минут 6 минут 16 минут 10 минут |
2. Өткен материалды қайталау.
3. Стартер. Мақсаты: Бастапқы білімді еске түсіру.
4. Топтық жұмыс. Мақсаты: Анықтамаларды, бастапқы білімді есеп шығаруда қолдану.
Тақтадағы дұрыс жауаптарымен өзін-өзі тексеру. Топта бірігіп қатемен жұмыс жасау. Оқушылардың жұмысына мұғалімнің кері байланысы. 5. Өздік жұмыс. Мақсаты: Екі айнымалысы бар теңсіздіктерге есептер шығару.
|
Презентация
Презентация
Қосымша 1
Қосымша 2
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы
2 минут |
Сабаққа қорытынды. Рефлексия. АЛАҚАН
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау
іріктелген тапсырмалар, нақты
бір
оқушыдан
күтілетін
нәтижелер Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Ұзақ мерзімді жоспар
бөлімі: 9.2B
бөлім: Екі айнымалысы бар
теңдеулер, теңсіздіктер және олардың
жүйелері Мектеп: «№9 жалпы білім
беретін мектебі» КММ Күні: 30.09.2022ж Мұғалімнің аты-жөні: Найман
М.Б Сынып: 9 Қатысқандар
саны: 5 Қатыспағандар саны:
1 Сабақ
тақырыбы Екі айнымалысы бар
теңсіздіктер.
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
9.2.2.3
екі айнымалысы бар
теңсіздіктерді шешеді; Сабақ
мақсаттары Екі
айнымалысы бар
теңсіздіктерді шешуді
ұйымдастыру. Жетістік
критерийлері
Білу және
түсіну: функциялардың графиктері
арқылы теңсіздікті анықтай алады, теңсіздіктерді графиктік тәсілмен
шешеді. Қолдану: деңгейлік есептерді
шығарады. Тілдік
мақсаттар
Оқытудың
тілдік мақсаты бөлімнің пәндік лексикасы мен
терминологиясын есеп шешуде
қолданады; -
теңсіздіктер шешімдерін түсіндіреді - есепті шешудің жолдарына
түсініктеме береді.
Пәндік лексика мен
терминология сызықтық/квадраттық/бөлшек
теңдеулер; айнымалы/ось(тер)/масштаб/қисық; қиылысу/қиылысу
нүктесі; мәндер
кестесі/нүктелер
жиыны; алмастыру/түрлендіру; түзу/қисық/ график
салады; нүктелерді
графикте кескіндеу; қисықты
салады; шеңбердің
теңдеуі; қисықтың
теңдеуі; штрихталған аймақ
(аудан).
Түзу
Прямая
Line
Кесінді
Отрезок
Segment
Шеңбер
Окружность
Circle
Айнымалы
Переменная
Variable Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер
Оx және Оy осьтері …
болып келеді;
Түзудегі / қисықтағы
нүктелер…
Осылайша түзу … болып
келеді;
х және у осьтерінің координаталары оң немесе
теріс;
Координаталар реттелген жұп түрінде …
жазылады; Теңдеудің түбірлері … қиылысу
нүктелері болып табылады;
Құндылықтарды
дарыту
Өмір бойы оқу: тақырып бойынша
ақпаратты іріктеу, мысалдар мен түсініктерді сәйкестендіре
алу; Ынтымақтастық: жұппен жұмыс,
интерактивті лекция Ашықтық: мұғалімнің кері
байланысымен орындалған жұмыстарды тексеру арқылы жұмыс қорытындысы
ашық талқыланады. Пәнаралық
байланыстар Ағылшын тілі,
сызу
АКТ қолдану
дағдылары Презентация «Екі айнымалысы
бар теңсіздіктер»
http://xn--i1abbnckbmcl9fb.xn--p1ai/%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%8C%D0%B8/650075/
https://www.kontrolnaya-rabota.ru/s/neravenstva/system/
http://online.anyflip.com/qmwb/xkrz/mobile/index.html#p=34
https://www.ck12.org/algebra/linear-programming/lesson/Linear-Programming-ALG-I/ Бастапқы
білім Теңдеулер мен теңсіздіктерді
және олардың жүйелерін шешудің тәсілдерін біледі; графиктерді салу
дағдыларын меңгерген. Сабақ
барысы Сабақтың жоспарланған
кезеңдері Сабақтағы жоспарланған
іс-әрекет
Ресурстар Сабақтың
басы
2
минут 1. Ұйымдастыру
кезеңі. (Амандасу, сыныпты түгендеу,
сынып оқушыларының сабаққа дайындығын
тексеру) Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыру. Сабақтың мақсатын оқушылармен
бірлесіп қою.
Сабақтың
ортасы 4
минут 6
минут 16
минут 10
минут 2. Өткен материалды
қайталау. Екі айнымалысы бар теңсіздік
дегеніміз не? Екі айнымалысы бар
теңсіздіктерді шешу деген не? Теңсіздіктің шешімдер жиыны
деген не? Нүктені тексеру ережесін
түсіндіріңіз? Екі айнымалысы бар сызықтық
теңсіздік дегеніміз не? 3.
Стартер. Мақсаты: Бастапқы білімді еске
түсіру. 4. Топтық
жұмыс. Мақсаты: Анықтамаларды,
бастапқы білімді есеп шығаруда
қолдану. Тақтадағы дұрыс жауаптарымен
өзін-өзі тексеру. Топта бірігіп қатемен жұмыс
жасау. Оқушылардың жұмысына
мұғалімнің кері байланысы. 5. Өздік
жұмыс. Мақсаты: Екі айнымалысы бар
теңсіздіктерге есептер шығару.
түрінде берілген теңсіздіктер
шешімін координаталық жазықтықта кескіндеңіз,
мұндағы:
Теңсіздіктер
шешімін координаталық жазықтықта
кескіндеңіз:
Презентация
Презентация
Қосымша
1
Қосымша
2
Сабақтың
соңы 2
минут
Сабаққа
қорытынды.
Рефлексия. АЛАҚАН
Бас бармақ: Не
ұнады?
Балан үйрек:
Жаңа не
білдім?
Ортан терек: Не жөнінде
ойландыңыз?
Шылдыр шүмек: Өз қоржыныма не
алдым?
Кішкентай бөбек: Не білгім
келеді? Саралау
– оқушыларға
қалай көбірек қолдау
көрсетуді жоспарлайсыз?
Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы Саралау
іріктелген тапсырмалар, нақты
бір
оқушыдан
күтілетін
нәтижелер | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||















