Материалдар / Екі амалдармен орындалатын есептер
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Екі амалдармен орындалатын есептер

Материал туралы қысқаша түсінік
Математика пәнінен сабақ жоспары 2 сыныпқа арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Сәуір 2024
41
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
450 тг 338 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Білім беру ұйымының атауы



Пәні:

Математика


Бөлім:

Мені қоршаған орта


Педагогтің аты-жөні:



Күні:



Сынып: 2

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:


Сабақтың тақырыбы:

115 сабақ. Екі амалдармен орындалатын есептер


Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

2.5.1.5** көбейту мен бөлудің белгісіз компоненттерін табуға, кері есептерді құрастыру және шығару, тура және жанама сұрақтары болатын есептерді («бірнеше бірлік артық/кем» «бірнеше есе есе артық/ кем» қатынастарымен байланысты) бір-бірінен ажырату;

2.5.1.7 екі амалмен орындалатын есептерді (санды бірнеше есе арттыру/кемітуге, еселік салыстыруға берілген жай есептердің түрлі комбинациялары) модельдеу


Сабақтың мақсаты

Екі амалмен орындалатын есептерді шығаруды, кері есептер құрастыруды және шығаруды үйренеді



Құндылықтар

Талап: Білуге, жаңаны тануға құштар болу


Сабақтың барысы


Сабақтың кезеңдері

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар


Сабақтың басы



10 мин

Ұйымдастыру кезеңі

Психологиялық ахуал қалыптастыру

Оқушылардың назарын сабаққа аудару



Үйге тапсырма

9-тапсырма

Айдар 5 жаста

Ағасы одан 3 есе үлкен

Ал,әпкесі 7 жас кіші

Айдардың әпкесі неше жаста?

Шешуі: 5*3

15-7

Ағасы 15 жаста

Әпкесі 8 жаста

Оқушылардың назарын сабаққа аудару











Үй тапсырмасын

Оқиды






Дескриптор:

Есептің шартын құрады-1б

Шешуі мен жауабын жазады-1б



ҚБ: «Смарт сағат» әдісі











Жұмыс дәптері


Сабақтың ортасы

25мин

Жаңа сабақ

ФС тапсырма

1-тапсырма

Қыз -9 одан 2 есе артық ұл

Барлығы қанша бала саяхатқа шықты?

Шешуі: 9*2=18

Жауабы: 18 бала шықты


Есепті шығарады



Дескриптор:

Есепті шығарады-1б

Шешуін шығарады-1б

Жауабын жазады-1б

Оқулық


Сабақтың соңы

10 мин

2-тапсырма

ЕҚБ

«Зертте» айдары

сызба бойынша есеп құрастыр



Шешуі: 18/2=9

18+9=27



Жауабы: 9 қыз ,барлығы 27 оқушы

Есепті шығарады



Дескриптор:

кері есептерді құрастыруады-1б және шығарады-1б








Сызба





















3-тапсырма

«Зерттеу» айдары

27 бала, 13 ересек

Теңдей 5 топқа бөлінді

Әр топта -? адам

Шешуі: 27+13=40

40/5=8

Жауабы: әр топта 8 адам

Есепті шығарады



Дескриптор:

екі амалмен орындалатын есептерді санды бірнеше есе кемітеді-2б

Оқулық







Дәптер





4-тапсырма

3-тапсырмаға кері есеп құрастыр.

5 топта 40 адам

Ересектер -13,ал қалғаны балалар

Балалар -?

Шешуі: 40/5=8

40-13=27

Жауабы: 27 бала бар.


Кері есеп шығарады



Дескриптор:

Кері есеп құрастырады-1б

Шарты мен жауабын жазады-1б

Оқулық



Топтық жұмыс

5-тапсырма

Есепті шығар

Саяхатшылар 4 жәшік жеміс алды

Әр жәшікте 7 кг жеміс

І күні 6 кг жеміс желінді

Қанша кг жеміс қалды?

Шешуі: 4*7=28

28-6=22

Жауабы: 22 кг жеміс қалды

Есепті шығарады



Дескриптор:

Есептің шартын құрастырады-1б

Шешуі мен жауабын жазады-1б

Жұмыс дәптері





ЕБҚ

6-тапсырма

Ақиқат пікірлерді ата.

Барлық жасыл түсті фигуралар-тіктөртбұрыштар (ақиқат)

Барлық қызыл түсті фигуралар –дөңгелектер

Көк түсті фигура-шаршы. (жалған)

Сурет бойынша өзің ақиқат және жалған пікірлер құр



8-тапсырма

Жауабы: АЛМАТЫ








Ақиқат және жалған пікірді ажыратады













Өрнектің мәнін табады



Дескриптор:

Ақиқат және жалған пікірді ажыратады-1б

338тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!