Екі амалмен шығарылатын есептер ҚМЖ 2 сын

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Екі амалмен шығарылатын есептер ҚМЖ 2 сын

Материал туралы қысқаша түсінік
Екі амалмен шығарылатын есептер ҚМЖ 2 сын
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бөлім

Саяхат

Пәні:

Математика

Күні:


Педагогтің аты-жөні:

Сынып: 2 «»

Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Екі амалмен шығарылатын

есептер

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

2.5.1.4.Санды бірнеше есе арттыру/кемітуге, еселік салыстыруға берілген есептерді талдау және шығару, кері есептерді құрастыру және салыстыру.

2.5.1.5.Тура және жанама тұжырымдарме «артық/кем», «бірнеше есе артық/кем» қатынастарымен берілген есептерді талда және шығару.

Сабақтың мақсаты

Екі амалмен орындалатын есептерді шығару, кері есеп құрастыру және шығару

Құндылық

Тұратын үйін, ауласын, қаласын таза ұстау, қоғамдық орынға және қоршаған ортаға ұқыптылықпен қарау

Сабақ барысы

Сабақтың

кезеңі/уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурс

тар

Сабақтың басы

5 мин

Ұйымдастыру кезеңі:

Психологиялық ахуал орнату.

«Қалай сөйлейді?» ойыны

Үй тапсырмасын тексеру

9, 101 бет

АПрямая со стрелкой 2 йдар – 5 жаста

АПрямая со стрелкой 3 ғасы - ? 3 есе үлкен

Әпкесі - ? 7 жас кіші

Ш: 5 * 3 = 15

15 – 7 =8

«Ойлан тап» әдісі

Диаграмманы пайдаланып, бос тор көзге қалып қойған санды қой.

Сұраққа жауап бер.

Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау

Екі амалмен орындалатын есептерді шығаруды, кері есеп құрастыруды және шығаруды жалғастырасың

Оқушылар сабаққа назар аударады.










Диаграмманы пайдаланып, бос тор көзге қалып қойған санды қояды

Сұраққа жауап береді


Мадақтау

Жарайсың!,

Керемет!

Жақсы!

Талпын!













Диаграмма мен есеп жазылған А4


Сабақ

тың ортасы

11 мин
















1-тапсырма

Жеке жұмыс

«Біліміңді қолдан» әдісі

Есепті шығар

ҚПрямая со стрелкой 1 ыз – 9

Ұл - ? 2 есе арт.

Барлығы - ? бала

Ш: 9 * 2 = 18






ЕББҚ

Есеп шығаруда қолдау көрсету

Талқылау сұрақтары:

1.Неше есе кем екенін табу үшін қандай амал қолданады?

1. есептің қысқаша шартын құрастырады

2. сұрағын анықтайды

3.өрнек құрастырады

4.мәнін есептейді

5.жауабын жазады





Сұраққа жауап береді

Дескриптор:

-есептің қысқаша шартын құрастырады(1б)

- сұрағын анықтайды(1б)

-өрнек құрастырады(1б)

-мәнін есептейді(1б)

-жауабын жазады(1б)

ЕББҚ

Дескриптор:

-есепті шығарады

Оқулық

1,

102-бет

дәптер

қаламсап




12 мин




























Сергі

ту сәті

2 минут

2- тапсырма

Топтық жұмыс

«Кім жылдам?» әдісі

1- топ «Бақыт жалаулары»

Есепті шығар

Бала – 27

Ересек – 13

Бөлінді – 5 топ

Әр топта - ? а.

Ш: 27 + 13 = 40

40 : 5 = 8

2 –топ «Арман жалаулары»

Есепті шығар

3-тапсырмадағы есепке кері есеп құрастыр.Оны шығар.

5 топқа – 8 адам

Барлығы - ? адам

Ш: 8 * 5 = 40

3-топ «Қуаныш жалаулары»

Есепті шығар

Жеміс – 4 ж.

Әр жәш. – 7 кг

Желінді – 6 кг

Қалды - ? кг

Ш: 4 *7 = 28

28 – 6 = 22

ЕББҚ

Есеп шығаруда қолдау көрсету

Талқылау сұрақтары:

1.Есеп шығаруда басты назар неде болу керек?



1. есептің қысқаша шартын құрастырып, сұрағын анықтайды

2.өрнек құрастырады

3.мәнін есептейді

4.жауабын жазады























Сұраққа жауап береді



«Комментарий» арқылы

Жұлдызшалар

Дескриптор:

- есептің қысқаша шартын құрастырып, сұрағын анықтайды(1б)

-өрнек құрастырады(1б)

-мәнін есептейді(1б)

-жауабын жазады(1б)















ЕББҚ

Дескриптор:

-есеп шығарады


Оқулық

3,4,5

102,103-беттер

А4

Маркер



























8 мин




3 – тапсырма

Жұптық жұмыс

«Біліміңді қолдан» әдісі

Суретке қара. Ақиқат пікірлерді ата.

ЕББҚ

Тапсырманы орындауда қолдау көрсету

Талқылау сұрақтары:

1.Амалдарды орындауда бірінші қай амалдан бастайды?

1. ақиқат пікірлерді атайды



Сұраққа жауап береді

«Отшашу» арқылы бір-ірін бағалау

Дескриптор:

-ақиқат пікірлерді атайды (1б)

ЕББҚ

Дескриптор:

-амалдарды орындайды

Оқулық

6,103-бет


Сабақтың соңы


7 мин

Рефлексия

«Детальдарын қосу» әдісі

Жеке жұмыс істеу кезінде мұғалімге алған білімдерін көрсету үшін әр оқушы сабаққа байланысты бір сөйлем айтып, келесі оқушы сөйлемді көбейтіп жеткізуі қажет. Сөйлемі барынша дұрыс және нақты болуы керек.


Үйге тапсырма

7, 103 бет

Оқушылар «Детальдарын қосу» әдісінде бүгінгі өткен сабақ жайлы өз ойларын қысқа және кеңейтілген түрде айтады


Мадақтау

Жарайсың!,

Керемет!

Жақсы!

Талпын!






Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
07.04.2025
216
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі