Сабақтың басы
(3
мин)
|
Ұйымдастыру кезеңі:
Психологиялық ахуал орнату.
«Қалай
сөйлейді?»
ойыны
1.Басымыз қалай
сөйлейді?
2.Иығымыз қалай сөйлейді?
3.Қолымыз қалай сөйлейді?
4.Аяғымыз қалай сөйлейді?
|
Оқушылар сабаққа назар
аударады.
1.Иә,
иә
Жоқ, жоқ (басты
иеді, шайқайды)
2.Білмеймін, білмеймін
(иықты көтереді)
3.сәлем, сәлем (бұлғайды)
Сау, бол!, сау бол!
Бері кел, бері кел
4.Топ – топ, топ –топ
(топылдатады)
|
Мадақтау
Жарайсың!,
Керемет!
Жақсы!
Талпын!
|
|
|
«Таза тақта» әдісі
Амалдардың орындалу ретін анықта, мәндерін
тап.
3 * 8 : 4 = 24 : 4 = 6
61 – 5 * 3 = 61 – 15 = 46
3 * 4 + 48 = 12 + 48 = 60
(14 + 16) : 3 = 30 : 3 = 10
79 + 3 * 7 = 79 + 21 = 100
7 * 3 – 9 = 21 – 9 = 12
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын
хабарлау
Санды өрнектерді құруды
және олардың мәнін табуды
жалғастырасың
1-тапсырма
ФС
Ұжымдық
жұмыс
«Біліміңді қолдан» әдісі
Өрнектерді жаз және мәнін
тап.
10 * 4 + 45 : 5 = 40 + 9 =
49
3 + 2 * 54 – 46 = 5 * 8 =
40
17 + 19 : 71 – 62 = 36 : 9 =
4
ЕББҚ
Өрнекті жазуда қолдау
көрсету
Талқылау
сұрақтары:
1.амалдардың орындалу ретін білесің
бе?
|
Амалдардың орындалу ретін анықтап, мәндерін
табады
1. бірінші өрнекті жазып, мәнін
есептейді
2.екінші өрнекті жазып, мәнін
есептейді
3.үшінші өрнекті жазып, мәнін
есептейді
Сұраққа жауап
береді
|
Мадақтау
Жарайсың!,
Керемет!
Жақсы!
Талпын!
1000 тг
купьюралар
Дескриптор:
-бірінші өрнекті жазып, мәнін
есептейді(1б)
-екінші өрнекті жазып, мәнін
есептейді(1б)
-үшінші өрнекті жазып, мәнін
есептейді(1б)
ЕББҚ
Дескриптор:
-өрнекті
жазады
|
Өрнектер жазылған қима
қағаздар
Оқулық
№2
82
–бет
|
10
мин
Сергіту
сәті
2 минут
|
2-
тапсырма
Жұптық
жұмыс
«Анықта, орында»
әдісі
Амалдардың орындалу
ретін анықтап, өрнектердің мәнін
тап.
13 – 6 : 2 = 13 – 3 =
10
2*( 42 – 38) + 34 = 2 *
4 + 34 = 8 + 34 = 42
3 * 6 :(24 – 18) = 18 :
6 = 3
32 :( 36 : 9) + 18 = 32
: 4=
8 + 18 =
26
4 : (20 – 18) : 1 = 4:
2 =2 :1 =2
35 + 8 *5 * 1 = 35 + 40
= 75
ЕББҚ
Өрнектердің мәнін
есептеуде қолдау көрсету
Талқылау
сұрақтары:
1.Амалдарды орындауды
бірінші қай амалдар орындалады
«Тралалалалала» әуеніне қол жаттығуына
арналған қимылдар жаса
|
1.
бірінші
бағандағы амалдардың орындалу ретін анықтап, мәнін
есептейді
2.екінші бағандағы
амалдардың орындалу ретін анықтап, мәнін
есептейді
Сұраққа жауап
береді
Әуенге сәйкес қол жаттығуларын
жасайды
|
«Комментарий»
арқылы
Жұлдызшалар
Дескриптор:
-бірінші бағандағы
амалдардың орындалу ретін анықтап, мәнін
есептейді(1б)
-екінші бағандағы
амалдардың орындалу ретін анықтап, мәнін
есептейді(1б)
ЕББҚ
Дескриптор:
-өрнектердің мәнін
есептейді
Жарайсыңдар!
Керемет!
|
Оқулық
№3
82-бет
Бейнежазба
|