Материалдар / Екі немесе үш амалдан тұратын санды өрнектер
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Екі немесе үш амалдан тұратын санды өрнектер

Материал туралы қысқаша түсінік
Екі немесе үш амалдан тұратын санды өрнектер
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Сәуір 2024
120
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім

Қоршаған орта

Пәні:

Математика

Күні:16,04.2024 ж


Педагогтің аты-жөні:

Әлиева А.К

Сынып: 2 «»

Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Екі немесе үш амалдан тұратын санды өрнектер

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

2.2.1.6. Екі-үш амалды жақшалы және жақшасыз өрнектерде арифметикалық амалдардың орындалу тәртібін анықтау, олардың мәнін табу.

Сабақтың мақсаты

Екі-үш амалды жақшалы және жақшасыз өрнектерде арифметикалық амалдардың орындалу тәртібін анықтау, олардың мәнін табу.

Құндылық

Тұратын үйін, ауласын, қаласын таза ұстау, қоғамдық орынға және қоршаған ортаға ұқыптылықпен қарау

Сабақ барысы

Сабақтың

кезеңі/уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурс

тар

Сабақтың басы

(3 мин)

Ұйымдастыру кезеңі:

Психологиялық ахуал орнату.

«Қалай сөйлейді?» ойыны

1.Басымыз қалай сөйлейді?

2.Иығымыз қалай сөйлейді?

3.Қолымыз қалай сөйлейді?

4.Аяғымыз қалай сөйлейді?

Оқушылар сабаққа назар аударады.


1.Иә, иә

Жоқ, жоқ (басты иеді, шайқайды)

2.Білмеймін, білмеймін

(иықты көтереді)

3.сәлем, сәлем (бұлғайды)

Сау, бол!, сау бол!

Бері кел, бері кел

4.Топ – топ, топ –топ (топылдатады)







Мадақтау

Жарайсың!,

Керемет!

Жақсы!

Талпын!









«Таза тақта» әдісі

Амалдардың орындалу ретін анықта, мәндерін тап.

3 * 8 : 4 = 24 : 4 = 6

61 – 5 * 3 = 61 – 15 = 46

3 * 4 + 48 = 12 + 48 = 60

(14 + 16) : 3 = 30 : 3 = 10

79 + 3 * 7 = 79 + 21 = 100

7 * 3 – 9 = 21 – 9 = 12

Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау

Санды өрнектерді құруды және олардың мәнін табуды жалғастырасың


1-тапсырма ФС

Ұжымдық жұмыс

«Біліміңді қолдан» әдісі

Өрнектерді жаз және мәнін тап.

10 * 4 + 45 : 5 = 40 + 9 = 49

3 + 2 * 54 – 46 = 5 * 8 = 40

17 + 19 : 71 – 62 = 36 : 9 = 4

ЕББҚ

Өрнекті жазуда қолдау көрсету

Талқылау сұрақтары:

1.амалдардың орындалу ретін білесің бе?

Амалдардың орындалу ретін анықтап, мәндерін табады













1. бірінші өрнекті жазып, мәнін есептейді

2.екінші өрнекті жазып, мәнін есептейді

3.үшінші өрнекті жазып, мәнін есептейді





Сұраққа жауап береді

Мадақтау

Жарайсың!,

Керемет!

Жақсы!

Талпын!















1000 тг купьюралар




Дескриптор:

-бірінші өрнекті жазып, мәнін есептейді(1б)

-екінші өрнекті жазып, мәнін есептейді(1б)

-үшінші өрнекті жазып, мәнін есептейді(1б)


ЕББҚ

Дескриптор:

-өрнекті жазады

Өрнектер жазылған қима қағаздар

























Оқулық

2

82 –бет






10 мин















































Сергіту сәті

2 минут

2- тапсырма

Жұптық жұмыс

«Анықта, орында» әдісі

Амалдардың орындалу ретін анықтап, өрнектердің мәнін тап.

13 – 6 : 2 = 13 – 3 = 10

2*( 42 – 38) + 34 = 2 * 4 + 34 = 8 + 34 = 42

3 * 6 :(24 – 18) = 18 : 6 = 3

32 :( 36 : 9) + 18 = 32 : 4=

8 + 18 = 26

4 : (20 – 18) : 1 = 4: 2 =2 :1 =2

35 + 8 *5 * 1 = 35 + 40 = 75



ЕББҚ

Өрнектердің мәнін есептеуде қолдау көрсету

Талқылау сұрақтары:

1.Амалдарды орындауды бірінші қай амалдар орындалады



«Тралалалалала» әуеніне қол жаттығуына арналған қимылдар жаса

1. бірінші бағандағы амалдардың орындалу ретін анықтап, мәнін есептейді

2.екінші бағандағы амалдардың орындалу ретін анықтап, мәнін есептейді















Сұраққа жауап береді




Әуенге сәйкес қол жаттығуларын жасайды

«Комментарий» арқылы

Жұлдызшалар

Дескриптор:

-бірінші бағандағы амалдардың орындалу ретін анықтап, мәнін есептейді(1б)

-екінші бағандағы амалдардың орындалу ретін анықтап, мәнін есептейді(1б)






ЕББҚ

Дескриптор:

-өрнектердің мәнін есептейді




Жарайсыңдар!

Керемет!


Оқулық

3

82-бет









































Бейнежазба


8 мин






3 – тапсырма

Жеке жұмыс

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!