___________________________________________
(білім беру ұйымының атауы)
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
Екіөлшемді массив
(сабақтың тақырыбы)
|
Бөлім: |
Python (пайтон) программалау тілінде алгоритмдерді программалау |
|
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) |
|
|
|
Күні: |
|
|
|
Сынып: 9 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Екіөлшемді массив |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
9.3.3.2 екі өлшемді массивтер пайдаланып Python (пайтон) программалау тілінде бағдарламаларды жасау; |
|
|
Сабақтың мақсаты |
Екі өлшемді массивтің анықтамасы, массивтің негізгі ұғымдары: массивтің өлшемі, индексі, массив элементі, жол, баған, екі өлшемді массивті енгізу және шығару, бір өлшемді массивтерді қолдана отырып, Python (Python) бағдарламалау тілінде бағдарламалар жасай алады |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу, оқушылардың сабаққа қатысуын түгендеу. "Қуаныш шеңбері" әдісі арқылы сыныпта қолайлы психологиялық атмосфера қалыптасады. Оқушылар бір-бірімен жақсы тілектер алмасып, бүкіл сыныптың көңіл-күйін көтереді. Үй тапсырмасын тексеру Жаңа тақырыпқа кіріспе - Матрица ұғымын қалай түсінесіз? - Технологияның қай салаларында матрицалар кездеседі? - Күнделікті өмірден кесте түрінде берілген деректерді пайдалану үшін қандай мысалдар келтіруге болады? Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарын анықтау |
Мұғаліммен сәлемдесу. Балалар сабаққа дайындалады. Оқушылар бір-бірімен жақсы тілектер алмасады Сұрақтарға жауап береді |
«Бес саусақ» әдісі бойынша бағалау |
Презентация, оқулық жұмыс дәптерлері компьютер |
|
Сабақтың ортасы |
Оқулықпен жұмыс. Мұғалім оқушыларды жаңа ақпаратпен таныстырады, бірге талқылайды (бейнежазба, презентация, флипчарт қолдануға болады). "Джигсо" Әдісі: Әр топқа тапсырма беріледі: шағын мәтінді оқып, оны қалай, қандай тәсілдермен есте сақтау және қайталау керектігін ойластырып, мәтіннің мәнін түсінуге бағытталған сұрақтар жасаңыз. Оқушылар тірек сөздерді жаза алады, сызбаларды немесе кластерлерді сыза алады. Мәтінмен жұмыс істегеннен кейін топтар әрқайсысында барлық төрт топтың өкілдері болатындай етіп қайта бөлінеді. Содан кейін мұғалімнің бұйрығымен олар өз сұрақтарын кезек-кезек жазбалар мен графикалық материалдарды қолдана отырып түсіндіреді. Топтағы төрт шағын тақырыптарды түсіндіріп, талқылағаннан кейін барлығы өз орындарына оралып, микро тақырыптардан тұратын жалпы тақырыпты тағы бір рет талқылайды Білімді бекіту.
Сергіту сәті.
|
Топтарға бөлінеді, тапсырманы орындайды Жұмыс парағы бойынша тапсырмалар орындайды: - анықтаманы жазады - бос орындарды толтырады - дұрыс жауапты таңдайды - кестені толтырады Көз жаттығуларын орындау - кестені толтырады - бағдарлама кодын және нәтижесін жазады - бағдарлама кодын және нәтижесін жазады - интерактивті тапсырманы орындайды
|
«Мақтау» ФБ |
Оқулық, жұмыс парағы, жұмыс дәптерлері, компьютер:
https://wordwall.net/ru/resource/86106965
https://learningapps.org/watch?v=pdn9tekhc25
|
|
Сабақтың соңы |
Үй тапсырмасы: Математика, бағдарламалау және техникадағы екі өлшемді массивтің маңыздылығы туралы шағын зерттеу жүргізіңдер. Рефлексия.
|
Ү/т жазады. Өз ұсыныстарын жазады |
Өзін өзі бағалау |
|
Informatica_didactics
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Екі өлшемді массив ҚМЖ
Екі өлшемді массив ҚМЖ
___________________________________________
(білім беру ұйымының атауы)
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
Екіөлшемді массив
(сабақтың тақырыбы)
|
Бөлім: |
Python (пайтон) программалау тілінде алгоритмдерді программалау |
|
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) |
|
|
|
Күні: |
|
|
|
Сынып: 9 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Екіөлшемді массив |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
9.3.3.2 екі өлшемді массивтер пайдаланып Python (пайтон) программалау тілінде бағдарламаларды жасау; |
|
|
Сабақтың мақсаты |
Екі өлшемді массивтің анықтамасы, массивтің негізгі ұғымдары: массивтің өлшемі, индексі, массив элементі, жол, баған, екі өлшемді массивті енгізу және шығару, бір өлшемді массивтерді қолдана отырып, Python (Python) бағдарламалау тілінде бағдарламалар жасай алады |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу, оқушылардың сабаққа қатысуын түгендеу. "Қуаныш шеңбері" әдісі арқылы сыныпта қолайлы психологиялық атмосфера қалыптасады. Оқушылар бір-бірімен жақсы тілектер алмасып, бүкіл сыныптың көңіл-күйін көтереді. Үй тапсырмасын тексеру Жаңа тақырыпқа кіріспе - Матрица ұғымын қалай түсінесіз? - Технологияның қай салаларында матрицалар кездеседі? - Күнделікті өмірден кесте түрінде берілген деректерді пайдалану үшін қандай мысалдар келтіруге болады? Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарын анықтау |
Мұғаліммен сәлемдесу. Балалар сабаққа дайындалады. Оқушылар бір-бірімен жақсы тілектер алмасады Сұрақтарға жауап береді |
«Бес саусақ» әдісі бойынша бағалау |
Презентация, оқулық жұмыс дәптерлері компьютер |
|
Сабақтың ортасы |
Оқулықпен жұмыс. Мұғалім оқушыларды жаңа ақпаратпен таныстырады, бірге талқылайды (бейнежазба, презентация, флипчарт қолдануға болады). "Джигсо" Әдісі: Әр топқа тапсырма беріледі: шағын мәтінді оқып, оны қалай, қандай тәсілдермен есте сақтау және қайталау керектігін ойластырып, мәтіннің мәнін түсінуге бағытталған сұрақтар жасаңыз. Оқушылар тірек сөздерді жаза алады, сызбаларды немесе кластерлерді сыза алады. Мәтінмен жұмыс істегеннен кейін топтар әрқайсысында барлық төрт топтың өкілдері болатындай етіп қайта бөлінеді. Содан кейін мұғалімнің бұйрығымен олар өз сұрақтарын кезек-кезек жазбалар мен графикалық материалдарды қолдана отырып түсіндіреді. Топтағы төрт шағын тақырыптарды түсіндіріп, талқылағаннан кейін барлығы өз орындарына оралып, микро тақырыптардан тұратын жалпы тақырыпты тағы бір рет талқылайды Білімді бекіту.
Сергіту сәті.
|
Топтарға бөлінеді, тапсырманы орындайды Жұмыс парағы бойынша тапсырмалар орындайды: - анықтаманы жазады - бос орындарды толтырады - дұрыс жауапты таңдайды - кестені толтырады Көз жаттығуларын орындау - кестені толтырады - бағдарлама кодын және нәтижесін жазады - бағдарлама кодын және нәтижесін жазады - интерактивті тапсырманы орындайды
|
«Мақтау» ФБ |
Оқулық, жұмыс парағы, жұмыс дәптерлері, компьютер:
https://wordwall.net/ru/resource/86106965
https://learningapps.org/watch?v=pdn9tekhc25
|
|
Сабақтың соңы |
Үй тапсырмасы: Математика, бағдарламалау және техникадағы екі өлшемді массивтің маңыздылығы туралы шағын зерттеу жүргізіңдер. Рефлексия.
|
Ү/т жазады. Өз ұсыныстарын жазады |
Өзін өзі бағалау |
|
Informatica_didactics
шағым қалдыра аласыз

















