|
Қысқа мерзімді жоспары |
||||
|
Бөлім |
IV БӨЛІМ Python программалау тілінде алгоритмдерді программалау |
|||
|
Педагогтың аты-жөні |
|
|||
|
Күні |
|
|||
|
Сынып 9А |
Қатысушылар саны |
|
Қатыспағандар саны |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
Екі өлшемді массив |
|||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
9.3.3.2 – екіөлшемді массивтерді пайдаланып Python программалау тілінде бағдарламаларды жасау |
|||
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар: |
|||
|
Екіөлшемді массивтер мен диагональдарын анықтау; |
||||
|
Көптеген оқушылар: |
||||
|
Python программалау тілінде екіөлшемді массивтерді қолдану; |
||||
|
Кейбір оқушылар: |
||||
|
Екіөлшемді массивтерді Python программалау тілінде қолданудың маңыздылығын тұжырымдау |
||||
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
1.Оқушылармен амандасу. 2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру. 3.Жаңа тақырыпқа шолу Программалау тілінде де математикадағыдай өрнектерді орындаудың өз ережесі бар. |
1.Мұғаліммен амандасады. 2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады. 3.Сабақтың мақсаттарымен танысады. |
Стикер |
|
|
Сабақтың ортасы |
/ Миға шабуыл сұрақтарымен жұмыс істеу Матрица ұғымын қалай түсінесің? Техникада қай салаларда кездеседі? Күнделікті өмірде кесте түрінде берілген деректермен жұмыс жасауға қандай мысалдар келтіре аласың? Оқулықпен жұмыс Жаңа ақпаратпен танысу. Әдістемелік берілген сұрақтарға жеке, топта, ұжымда жауап береді. Мұғалім толықтырып отырады. 1-тапсырма Екіөлшемді массивтің бас және жанама диагональдарының айырмашылықтарын салыстырыңдар. Дескриптор: Екіөлшемді массивті анықтайды; Диагональдарын салыстырады. 2-тапсырма. 2-мысал:А[N] [N] екіөлшемді массиві берілген (1<N<20). Осы массивтің бас диагоналінде орналасқан элементтердің қосындысын тап. from random import randint N=int(input()) A = [ [0 for j in range(N)] for i in range(N)] for i in range(0, N): for j in range(0,N): A[i][j]=int(input()) S=0; i=0 for i in range(N): for j in range(N): if i == j: (бас диагональді анықтау шарты) S+=A[i][j] print(S) 3-мысал:А[N] [N] екіөлшемді массиві берілген (1<N<20). Осы массивтің жанама диагоналінің төменгі бөлігінде орналасқан элементтердің арасынан нөлге теңдерінің санын анықта. Жұптарының қосындысын тап. from random import randint N=int(input()) A = [ [0 for j in range(N)] for i in range(N)] for i in range(0, N): for j in range(0,N): A[i][j]=randint(0, 1) print(A[i][j], end=' ') print() S=0; for i in range(0,N): for j in range(0,N): if i>N-j-1 and A[j][i]==0: S+=1 print(S) Дескриптор Екіөлшемді массивтерді анықтайды; Python программалау тілінде қолданады. Дескриптор Екіөлшемді массивтерді анықтайды; Python программалау тілінде қолданады. Топтық жұмыс Екіөлшемді массивтердің қызметіне талдау жасаңдар. Массив элементтерін цикл көмегімен енгізу қалай жүзеге асады? Түсіндіріп беріңдер. Оқушылардың жұмыстарын бағалау кестесіне балл қою арқылы бағалау. |
Мұғалімді тыңдайды |
Стикер Стикер |
|
|
Сабақтың соңы |
Өздеріңе таныс күнделікті қолданып жүрген екіөлшемді кестелерге массив құрап, ұсыныңдар. Мысалы, көбейту кестесін алуға болады. «БББ кестесі». Оқушылар сабақ туралы не білетінін, сабақта не білгенін, не білгісі келетінін кестеге жазады..Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады. 2.Кері байланыс: Білем Білдім Білгім келеді |
Өзін-өзі бағалау. |
Оқулық |
|
|
Үй тапсырмасы |
Оқулықта берілген тапсырманы орындап келу |
|
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Екі өлшемді массивтер
Екі өлшемді массивтер
|
Қысқа мерзімді жоспары |
||||
|
Бөлім |
IV БӨЛІМ Python программалау тілінде алгоритмдерді программалау |
|||
|
Педагогтың аты-жөні |
|
|||
|
Күні |
|
|||
|
Сынып 9А |
Қатысушылар саны |
|
Қатыспағандар саны |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
Екі өлшемді массив |
|||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
9.3.3.2 – екіөлшемді массивтерді пайдаланып Python программалау тілінде бағдарламаларды жасау |
|||
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар: |
|||
|
Екіөлшемді массивтер мен диагональдарын анықтау; |
||||
|
Көптеген оқушылар: |
||||
|
Python программалау тілінде екіөлшемді массивтерді қолдану; |
||||
|
Кейбір оқушылар: |
||||
|
Екіөлшемді массивтерді Python программалау тілінде қолданудың маңыздылығын тұжырымдау |
||||
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
1.Оқушылармен амандасу. 2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру. 3.Жаңа тақырыпқа шолу Программалау тілінде де математикадағыдай өрнектерді орындаудың өз ережесі бар. |
1.Мұғаліммен амандасады. 2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады. 3.Сабақтың мақсаттарымен танысады. |
Стикер |
|
|
Сабақтың ортасы |
/ Миға шабуыл сұрақтарымен жұмыс істеу Матрица ұғымын қалай түсінесің? Техникада қай салаларда кездеседі? Күнделікті өмірде кесте түрінде берілген деректермен жұмыс жасауға қандай мысалдар келтіре аласың? Оқулықпен жұмыс Жаңа ақпаратпен танысу. Әдістемелік берілген сұрақтарға жеке, топта, ұжымда жауап береді. Мұғалім толықтырып отырады. 1-тапсырма Екіөлшемді массивтің бас және жанама диагональдарының айырмашылықтарын салыстырыңдар. Дескриптор: Екіөлшемді массивті анықтайды; Диагональдарын салыстырады. 2-тапсырма. 2-мысал:А[N] [N] екіөлшемді массиві берілген (1<N<20). Осы массивтің бас диагоналінде орналасқан элементтердің қосындысын тап. from random import randint N=int(input()) A = [ [0 for j in range(N)] for i in range(N)] for i in range(0, N): for j in range(0,N): A[i][j]=int(input()) S=0; i=0 for i in range(N): for j in range(N): if i == j: (бас диагональді анықтау шарты) S+=A[i][j] print(S) 3-мысал:А[N] [N] екіөлшемді массиві берілген (1<N<20). Осы массивтің жанама диагоналінің төменгі бөлігінде орналасқан элементтердің арасынан нөлге теңдерінің санын анықта. Жұптарының қосындысын тап. from random import randint N=int(input()) A = [ [0 for j in range(N)] for i in range(N)] for i in range(0, N): for j in range(0,N): A[i][j]=randint(0, 1) print(A[i][j], end=' ') print() S=0; for i in range(0,N): for j in range(0,N): if i>N-j-1 and A[j][i]==0: S+=1 print(S) Дескриптор Екіөлшемді массивтерді анықтайды; Python программалау тілінде қолданады. Дескриптор Екіөлшемді массивтерді анықтайды; Python программалау тілінде қолданады. Топтық жұмыс Екіөлшемді массивтердің қызметіне талдау жасаңдар. Массив элементтерін цикл көмегімен енгізу қалай жүзеге асады? Түсіндіріп беріңдер. Оқушылардың жұмыстарын бағалау кестесіне балл қою арқылы бағалау. |
Мұғалімді тыңдайды |
Стикер Стикер |
|
|
Сабақтың соңы |
Өздеріңе таныс күнделікті қолданып жүрген екіөлшемді кестелерге массив құрап, ұсыныңдар. Мысалы, көбейту кестесін алуға болады. «БББ кестесі». Оқушылар сабақ туралы не білетінін, сабақта не білгенін, не білгісі келетінін кестеге жазады..Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады. 2.Кері байланыс: Білем Білдім Білгім келеді |
Өзін-өзі бағалау. |
Оқулық |
|
|
Үй тапсырмасы |
Оқулықта берілген тапсырманы орындап келу |
|
|
|
шағым қалдыра аласыз













