|
Педагог: |
|
|||||
|
Пән/Сынып:7 сынып. |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|||||
|
Күні: |
|
|||||
|
Бөлім: |
Қысқаша көбейту формулалары |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Екі өрнектің квадраттарының айырмасы. |
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
7.2.1.10
қысқаша көбейту формулаларын білу және қолдану; |
|||||
|
Сабақтың мақсаттары: |
-екі өрнектің квадраттарының айырмасының формуласын білу -екі өрнектің квадраттарының айырмасы формуласын есеп шығаруда қолдану |
|||||
|
Сабақ барысы: |
||||||
|
Уақыты |
Кезеңдері |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
5 минут |
Ұйым дастыру |
Сәлеметсіздерме! Бүгін,Екі өрнектің квадраттарының айырмасы тақырыбын қарастырамыз Бүгінгі сабақта меңгеретініңіз:-екі өрнектің квадраттарының айырмасы формуласы. - екі өрнектің квадраттарының айырмасы формуласын қолдану. Үй тапсырмасын тексеру. №31.4. Сұрақтар. Тең өрнектерді сәйкестендіріңіз.
|
Амандасады, сабаққа дайындалады. Сұрақтарға жауап береді |
|
Жалпы білім беретін мектептің 7–сыныбына арналған оқулық. Тақта Бор Кітап Дәптер Интерактивті тақта Бағалау парақтары |
|
|
10 мин |
Жаңа сабақты бекіту |
a – b айырмасын a + b қосындысына көбейт: (a – b)(a + b) = a2 + ab – ab + b2 = a2 – b2 немесе a2 – b2 = (a – b)(a + b). a2 – b2 = (a – b)(a + b) теңдігі екі өрнектің квадраттары айырмасының формуласы деп аталады және «екі өрнектің квадраттарының айырмасы олардың айырмасы мен қосындысының көбейтіндісіне тең» деп оқылады. 1-мысал. Көбейтуді орында: a) (5 – 3b)(5 + 3b) = 52 – (3b)2 = 25 – 9b2. b) (7 + 4c)(7 – 4c) = 72 – (4c)2 = 49 – 16c2. 2-мысал. Көбейткіштерге жікте: a) 81 – n2 = 92 – n2 = (9 – n)(9 + n). b) 100m2 – 16x2 y4 = (10m)2 – (4xy2)2 = (10m – 4xy2)(10m + 4xy2 ). 3-мысал. Теңдеудішеш: x2 – 100 = 0. Шешуі. Алдыментеңдеудіңсолжағынкөбейткіштергежікте: x2 – 100 = x2 – 102 = (x – 10)(x + 10). Кейін (x – 10)(x + 10) = 0 теңдеуіншеш. Көбейткіштердіңбірінөлгетеңболғандағанакөбейтіндініңмәнінөлгетеңболады: x – 10 = 0 немесе x + 10 = 0, осыдан x = 10 немесе x = –10. Теңдеудіңекішешімібар: 10 және –10. Жауабы: –10 және 10.
|
Тақырып бойыншаресурстарды қарап, танысады
|
«Бағдаршам» арқылы қалыптастырушы бағалау
|
Жалпы білім беретін мектептің 7–сыныбына арналған оқулық. |
|
|
15 минут |
Бекіту тапсырмасы |
Тапсырмалар. 1.Тиімді тәсілмен есептеңіздер 2. Теңдеулерді шешіңіздер
3. Көбейтінді түрінде жазыңыздар.
Оқулықпен жұмыс.№5.39.
Оқулықпен жұмыс. Тиімді тәсілмен шығарыңдар:
|
Оқушылар дескрипторға сәйкес тапсырмаларды орындайды. Кестені дескрипторға сәйкес толтырады. Оқулықтан есептерді шығарады.
|
Дескриптор: -Қысқаша көбейту формулаларын қолдана алады -Есептеулерде қысқаша көбейту формалаларын қолдана алады -Дәлелдеуді жүргізе алады. ҚБ:«Бас бармақ» | ||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Екі өрнектің квадраттарының айырмасы. 7-сынып
Екі өрнектің квадраттарының айырмасы. 7-сынып
|
Педагог: |
|
|||||
|
Пән/Сынып:7 сынып. |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|||||
|
Күні: |
|
|||||
|
Бөлім: |
Қысқаша көбейту формулалары |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Екі өрнектің квадраттарының айырмасы. |
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
7.2.1.10
қысқаша көбейту формулаларын білу және қолдану; |
|||||
|
Сабақтың мақсаттары: |
-екі өрнектің квадраттарының айырмасының формуласын білу -екі өрнектің квадраттарының айырмасы формуласын есеп шығаруда қолдану |
|||||
|
Сабақ барысы: |
||||||
|
Уақыты |
Кезеңдері |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
5 минут |
Ұйым дастыру |
Сәлеметсіздерме! Бүгін,Екі өрнектің квадраттарының айырмасы тақырыбын қарастырамыз Бүгінгі сабақта меңгеретініңіз:-екі өрнектің квадраттарының айырмасы формуласы. - екі өрнектің квадраттарының айырмасы формуласын қолдану. Үй тапсырмасын тексеру. №31.4. Сұрақтар. Тең өрнектерді сәйкестендіріңіз.
|
Амандасады, сабаққа дайындалады. Сұрақтарға жауап береді |
|
Жалпы білім беретін мектептің 7–сыныбына арналған оқулық. Тақта Бор Кітап Дәптер Интерактивті тақта Бағалау парақтары |
|
|
10 мин |
Жаңа сабақты бекіту |
a – b айырмасын a + b қосындысына көбейт: (a – b)(a + b) = a2 + ab – ab + b2 = a2 – b2 немесе a2 – b2 = (a – b)(a + b). a2 – b2 = (a – b)(a + b) теңдігі екі өрнектің квадраттары айырмасының формуласы деп аталады және «екі өрнектің квадраттарының айырмасы олардың айырмасы мен қосындысының көбейтіндісіне тең» деп оқылады. 1-мысал. Көбейтуді орында: a) (5 – 3b)(5 + 3b) = 52 – (3b)2 = 25 – 9b2. b) (7 + 4c)(7 – 4c) = 72 – (4c)2 = 49 – 16c2. 2-мысал. Көбейткіштерге жікте: a) 81 – n2 = 92 – n2 = (9 – n)(9 + n). b) 100m2 – 16x2 y4 = (10m)2 – (4xy2)2 = (10m – 4xy2)(10m + 4xy2 ). 3-мысал. Теңдеудішеш: x2 – 100 = 0. Шешуі. Алдыментеңдеудіңсолжағынкөбейткіштергежікте: x2 – 100 = x2 – 102 = (x – 10)(x + 10). Кейін (x – 10)(x + 10) = 0 теңдеуіншеш. Көбейткіштердіңбірінөлгетеңболғандағанакөбейтіндініңмәнінөлгетеңболады: x – 10 = 0 немесе x + 10 = 0, осыдан x = 10 немесе x = –10. Теңдеудіңекішешімібар: 10 және –10. Жауабы: –10 және 10.
|
Тақырып бойыншаресурстарды қарап, танысады
|
«Бағдаршам» арқылы қалыптастырушы бағалау
|
Жалпы білім беретін мектептің 7–сыныбына арналған оқулық. |
|
|
15 минут |
Бекіту тапсырмасы |
Тапсырмалар. 1.Тиімді тәсілмен есептеңіздер 2. Теңдеулерді шешіңіздер
3. Көбейтінді түрінде жазыңыздар.
Оқулықпен жұмыс.№5.39.
Оқулықпен жұмыс. Тиімді тәсілмен шығарыңдар:
|
Оқушылар дескрипторға сәйкес тапсырмаларды орындайды. Кестені дескрипторға сәйкес толтырады. Оқулықтан есептерді шығарады.
|
Дескриптор: -Қысқаша көбейту формулаларын қолдана алады -Есептеулерде қысқаша көбейту формалаларын қолдана алады -Дәлелдеуді жүргізе алады. ҚБ:«Бас бармақ» | ||
шағым қалдыра аласыз






























