Сабақтың тақырыбы: Екі өрнектің квадраттарының айырмасы тақырыбына есептер шығару.Сабақтың мақсаты: а) Оқушыларға екі өрнектің квадраттарының айырымы формуласының ережесін қайталай отырып, есептер шығару барысында оқушылардың іс – әрекеттерін ұйымдастыру. ә) Өз бетімен қорытынды шығарып, ойларын ашық айту және ойлау қабілеттерін дамыту, пәнге деген қызығушылығын арттыру, есте сақтау, байқағыштық, тапқырлық қабілеттерін дамыту. б) Алған білімдерін дұрыс қолдана білуге, сабаққа белсенді қатысуға, өз бетінше есептер шығара алуға , есептерді шығару барысында ағылшын тілін математика есептеріне қолдануға тәрбиелеу.Сабақтың түрі: : кіріктірілген сабақСабақтың әдісі: сәйкестендіру, іздендіру, топтастыру, сұрақ – жауап, Пән аралық байланыс: ағылшын тіліСабақтың көрнекілігі: топтарға арналған тапсырма парақтары, үлестірме тапсырмалар, формулаларСабақтың барысы: Ұйымдастыру кезеңі: Оқушыларды түгелдеп, сабаққа назарын аудару. Оқушыларды сабақтың мақсатымен таныстырып, топқа бөліп, топ басшысын сайлау. Оқушылар топқа бөліну үшін, әр түрлі фигураларға (дөңгелек «circle», шаршы «sqare», үшбұрыш «triangle» тіктөртбұрыш «rectangle») формулалар жазылған бөліктерге бөлінген парақтарды ала отырып топқа бөлінеді. Топ басшыларына бағалау парағын беріп, өз қызметтерімен таныстыру, яғни әр дұрыс орындаған тапсырмасы үшін бір ұпайдан қойып отыру. Өткен тақырыпты пысықтау: «Формулаларды тұжырымдау» арқылы. Әр топ өздеріне берілген формуланы топ ішінде айтып алады. Топ басшысы топ ішінен оқушы таңдап, формуланың тұжырымдамасын (қазақша және ағылшын тілінде) айтқыздырады.Үй жұмысын тексеру: ауызша № 384, 385 есептерді (ағылшын тілінде)
Сергіту сәті: «Әуедегі шарлар – Baloons in the air» жеңіліс тапқан топ дене мүшелерімен ауада сандар жазады.Сабақты бекіту: 1. Ауызша есептер шығару. «Сәйкестендіру тапсырмалары» арқылы. Балалар тақтаға қарап назар аударып отырады. Әр топтан тақтаға топ басшысы таңдаған оқушылар шығып орындайды. 1 топ
2 топ
3 топ
4 топ
2. Дарындылық және жас ерекшеліктеріне сай деңгейлік тапсырмалар.1-топ1. Көпмүше түрінде жаз
2. Өрнекті ықшамда
3. Теңдеуді шеш
2-топ1. Көпмүше түрінде жаз
2. Өрнекті ықшамда
3. Теңдеуді шеш
3-топ1. Көпмүше түрінде жаз
2. Өрнекті ықшамда
3. Теңдеуді шеш
4 -топ1. Көпмүше түрінде жаз
2. Өрнекті ықшамда
3. Теңдеуді шеш
3. Кім тез табады? Тепе – теңдік орындалатындай етіп жұлдызшалардың орнына әріптерді немесе коэффиценттерді қой. Ағылшын тілінде сөйлейді.1-топ
2-топ
3-топ
4-топ
4. Сабақты қорытындылау: «Математикалық домино» ойыны арқылы.5. Оқушыларды бағалау: Өзін – өзі бағалау. Топ басшылардың бағалау парағы бойынша. 6. Үйге тапсырма беру: Дидактикалық материалдан (8 – өздік жұмыстың 4 – 5 нұсқасы)8. Рефлексия. – «Two stars and wish – Екі жұлдыз, бір тілек»Математика сабағында қолданылған ағылшын тіліндегі сөздер мен терминдерBasis symbols - негізгі белгілер(+) Addition – қосу → we say it as plus (+)(-) Subtraction – алу → we say as minus (×) Multiplication – көбейту →we say, this as times or multiplied by(: ) Division – бөлу → this is division sign6/3 – six over three, 3:5=three divided by five« = » equal or equals sign. We say this as « equals or equal to » In parenthesis – жақшада– four exponents four three « a »simplitysolve оқылуы «negative two eks positive three yai equals negative eight »in parenthesis eks plus three yai times in parenthesis eks minus three yai equals eks squared minus nine yai squaredПайдаланылған әдебиеттер1. Ә. Н. Шыныбеков «Алгебра» - Алматы, «Атамұра» 2012ж 2. А. Әбілқасымова, А. Абдиев, З. Жұмағұлова «Дидактикалық материалдар» - Алматы «Мектеп» 2012жИнтернет беттері: www. youtube. com.
1 топ
2 топ
3 топ
4 топ
1-топ
1. Көпмүше түрінде жаз
2. Өрнекті ықшамда
3. Теңдеуді шеш
2-топ
1. Көпмүше түрінде жаз
2. Өрнекті ықшамда
3. Теңдеуді шеш
3-топ
1. Көпмүше түрінде жаз
2. Өрнекті ықшамда
3. Теңдеуді шеш
4 –топ
1. Көпмүше түрінде жаз
2. Өрнекті ықшамда
3. Теңдеуді шеш
1-топ
2-топ
3-топ
4-топ
+16