Материалдар / Екі өрнектің қосындысының кубы мен айырымының кубы формулалары
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Екі өрнектің қосындысының кубы мен айырымының кубы формулалары

Материал туралы қысқаша түсінік
Екі өрнектің қосындысының кубы мен айырымының кубы формулалары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Ақпан 2023
221
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



ТЕКСЕРІЛДІ

Оқу ісі жөніндегі орынбасары

__________С. Атаниязов

«_____»____________ 2023 ж




ҚР Білім және ғылым министрінің 16.09.2021 № 472 бұйрығы

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 6 сәуірдегі

130 бұйрығына 2-қосымша

Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі

«Атамекен жалпы білім беретін мектеп» КММ
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары

Екі өрнектің қосындысының кубы мен айырымының кубы формулалары

(сабақтың тақырыбы)

Бөлім:

5-тарау. Қысқаша көбейту формулалары

Педагогтің Т.А.Ә.

Жалгасбаева Динаш Жарылгаповна

Күні:

15.02.2023ж

Сынып: 7 «Ә», 7 «В»

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Екі өрнектің қосындысының кубы мен айырымының кубы формулалары

Оқу бағдарламасына сәйкес

оқыту мақсаттары

7.2.1.13

қысқаша көбейту формулаларын білу және қолдану;

Сабақтың мақсаты

қысқаша көбейту формуласын біледі, есептер шығаруда қолданады;

      Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

5 минут

Ұйымдастыру сәті

Үй жұмысын тексеру

  1. Ұйымдастыру кезеңі.

  • -оқушылардың назарын жинақтау;

-оқушылармен бірлесіп оқу мақсатын, сабақ мақсаттарын анықтау.

«Геометриялық фигуралар» арқылы топқа бөлу



Үй жұмысын тексерту

«Көршіңмен тексер» әдісі



Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!»


Оқулық 7-сынып





Жаңа сабақ

Негізгі бөлім

10 минут

Ережелер мен мысалдарды дәптеріне жазып алады



7сынып оқулығы.

Әбілқасымов А.Е., Кучер Т.П., Жұмағұлова З.Ә.,




Бекіту

20 минут

Жеке тапсырма:



Дескриптор:

Көпмүше

түрінде жазады;

Қорытынды бағалау жүргіземін. Оқушылардың жетістігі мен кемшілік тұстарын ескерте отырып бағалаймын

7сынып оқулығы.

Әбілқасымов А.Е., Кучер Т.П., Жұмағұлова З.Ә.,




Топтық тапсырма: «Конферт» әдісі


Көпмүше түрінде жазады;


Оқушының шығарған есебіне кері байланыс жасап бағалаймын









Жұптық тапсырма:



Көпмүше түрінде жазады;

Оқушылардың шығарған есептерін дұрыс қателігін тексеріп бағалаймын Жалпы балл 10 балл

7сынып оқулығы.

Сабақтың соңы

5 минут

Рефлексия

Сабақ соңында рефлексия жүргіземіз. Рефлексия: «ПМҚ» әдісі.

Тақырыпты жақсы меңгердім деген оқушылар кемелерін теңізге орналастырады,өзіне сенімсіздер жағаның шетіне қалады.


«Плюс» бағанына сабақта ұнаған кезеңдердің барлығы жазылады. «Минус» -оқушының пікірінше, бұл ақпарат ол үшін керексіз, пайдасыз. «Қызықты» бағанына оқушылар қызығушылық тудырған деректер мен әдістерді, ол туралы басқа дерек көздерінен көбірек білгісі келгендіктері туралы


Үйге тапсырма: №33.4

Өз пікірлерін айтады

Қорытындылау мақсатында қойылған сұрақтарға жауап береді


Оқушылар сабақты қалай меңгергенін «ПМҚ» әдісі.арқылы көрсетеді

Оқушының аты-жөні:_____________


Плюс

Минус

Қызықты

Сабақта барлығы ұнады: сабақ мазмұны, жұмыс түрлері

Ұнамады, түсініксіз болып қалды

Барлық деректер мен әдістер қызықты



     



Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!