Екі шеңбердің орналасуы

Тақырып бойынша 23 материал табылды

Екі шеңбердің орналасуы

Материал туралы қысқаша түсінік
Екі шеңбердің орналасуы тақырыбына ашық сабақ
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқамерзімді жоспар

3-сабақ

Сабақтың тақырыбы: Екі шеңбердің өзара орналасуы

Бөлім:

Шеңбер. Геометриялық салулар.

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сыныбы:

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Екі шеңбердің өзара орналасуы


Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

.1.2.12 түзу мен шеңбердің, екі шеңбердің өзара орналасу жағдайларын талдау

Сабақтың мақсаты:

түзу мен шеңбердің, екі шеңбердің өзара орналасу жағдайларын талдауды үйренеді.

түзу мен шеңбердің, екі шеңбердің өзара орналасу жағдайларын талдайды

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту.

7 мин.

(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

1. Оқушылармен амандасу, түгендеу.

2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру



Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.


Оқулық, жұмыс дәптері

Кітап, дәптер, қалам суреттері бейнеленген қима қағаздар топтамасы

ДК экраны

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

26 мин.

Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді

Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады.



Түзу мен шеңбер:

  1. Жанаса орналасады

  2. Түзу шеңберді екі жерден қияды

  3. Шеңбер мен түзудің ортақ нүктесі жок

Дескриптор: Жалпы - 3 балл

1. Бірлесіп орындалатын жұмыстарды

сипаттап көрсетеді.

Тақырыпқа байланысты интернет көздерін пайдаланып бөліп шығару мүшелерімен танысады.




Жауап жазады

Дескриптор: Жалпы - 3 балл

1. әр сұракка 1 балл


ДК экраны

7-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Слайд.







2- тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

1-тапсырма

Радиустары 22 см және 30 см болатын екі шеңбер жанасады. Іштей жанасқан жағдайда шеңберлер центрінің арақашықтарын табыңдар.

Дескриптор: Жалпы - 4 балл

1. Есепті шығарады.




ДК экраны

7-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Слайд.


3- тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

3-тапсырма

Радиустары 18 см және 12 см болатын екі шеңбер жанасады. Іштей жанасқан жағдайда шеңберлер центрінің арақашықтарын табыңдар

Дескриптор: Жалпы - 3 балл


ДК экраны

7-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Слайд.


Салу есебі

ҚБ: Жұпта өзара бағалау «+», « - », қызықты


ДК экраны

7-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Слайд.

Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

12 мин.

«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.



Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.

Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді.

Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.


Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.




Жалпы бағалау

Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:

Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:

Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек?

1:

2:





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
28.05.2025
123
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі