Ұйымдастыру .Сабақтың мақсат -міндетін түсіндіру
Тренинг (психологиялық ахуал): Жақсы тілек айту
Топқа бөлу(жылдың 4 мезгілінде дүниеге келген оқушылар
тобы)
Үйге
берілген деңгейлік тапсырмаларды кім қаншалықты орындап келгендігін өзара дәптерлерінен
тексереді. (жұптық жұмыс); АКТ:компьютер,интерактив тақта,актив студия.
Диалог:топтық- әңгіме арқылы іс-әрекеттер
орындалады.
Ой қозғау(
Білемін)
Тақырып: Натурал
сандар.Бөлшек сандар.Қарама-қарсы сандар.Кері сандар.Бүтін сандар.
Рационал сандар.Таңбалар ережесі.
І.а)Жеке жұмыс:Әр
оқушы осы тақырыптар бойынша не білетіндерін
дәптерлеріне жазады.
ә)Өз
жазғандарын жұптарында бөліседі.
ІІ. Актив студияда
ББҮкестесі көрсетіледі.
Білемін
|
Білгім
келеді
|
Үйрендім
|
Натурал
сандар
|
Бүтін сандар
|
|
Бөлшек сандар
|
Рационал
сандар.
|
|
Қарама-қарсы
сандар.
|
Таңбалар
ережесі.
|
|
Кері сандар
|
|
|
ІІІ.Сыныппен
бөліседі жауаптарын жазады.
ІҮ.Оқушылар
тақырып бойынша сұрақтарын жазады.Мұғалім сұрақ қояды.
Ү.Оқушылар
сұрақтарына жауап іздеп,жаңа идеялар қажеттігін біледі,оқулықпен
жұмыстанады.
Ой толғау
( Білгім
келеді) Оқулықпен жұмыс. Жаңа
сабақты өз бетімен меңгеруге қадам
жасау.
А)Постермен топтық жұмыс.(әр топ шығармашылық
жұмыс жасайды).
Ітоп- Бүтін сандар шежіресі
ІІтоп- Рационал сандар шежіресі
ІІІтоп- Ішкі жиындар сыры
ІҮтоп- Таңбалар ережесі
ҮІ.Постерда өз сұрақтарына қандай жауаптар,идеялар тапқандары
туралы баяндайды.
Зерттеушілік әңгіме:Барлығы белсенді
тыңдайды;ынталанады;сенім, бірлескен шешімге келеді,қорытынды ой
–тұжырым жасайды.
Қадағалау сұрақтары:
1.Постердағы жұмысыңыздан қандай қорытынды
аламыз?
2.Жұмыс жасау үшін дереккөзді қалай
пайдаландыңыз?
Қызығушылық туғызу:Сандардың шығу тарихы мен шежірені байланыстыра
үйрету.Слайдта көрсетіледі: «Сандар шежіресі мен туысқандық
атаулардың байланысы»
Оқулықтан деңгейлік есептер
шығарадыА.№334,В.№342 ,С.№347; Жеке
тапсырма:Әсемге-логикалық
тапсырма (А),Артурға №348(С),Жібекке
№3343(В)
Ой қорыту( Білдім-Үйрендім)
Тақырып бойынша білім,
білік дағдыларын бекіту
Жоғары және төменгі деңгей
сұрақтары:(дұрыс,дұрыс емес);
.
Интерактив тақтада сандар беріледі
.Топтастыру әдісі.
Тапсырма: Берілген сандар ішінен натурал сандарды,бүтін сандарды және
рационал сандарды бөлек тауып жазу керек.
Натурал сандар,бүтін сандар және рационал
сандардың күнделікті өмірдегі қолданылуы және білімдегі маңыздылығы
қандай?
1.Бірін -бірі қолдады,мадақтады,өзін- өзі
бағалады, бір- бірін бағалады 2.Мен
өзімді былай сезінемін:Смайликтерді
қолдану
- Өз жұмысымды өзім бағалағанда
- Өз достарымның қасында болғанда
Үйге тапсырмасы түсіндіріліп беріледі.
П2.3.А)№335, В)№343,С)№349,№351
Кері байланыс. ББҮ
Рефлексия
|