|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 2.А.Бөлім Екі таңбалы сандарды қосу және азайту.Жүздіктер.Есеп Күні: 10.11 СЫНЫП: 2 Сабақ 35 |
Мектеп :№167 Мұғалімніңаты-жөні: А.Бердікеева Қатысқандардың саны: Қатыспағандардың саны: |
||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтемеу) |
Жүздіктерді қосу және азайту |
||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Екі таңбалы сандарды қосу және азайту.Жүздіктер |
||||
|
Сабақ мақсаттары |
Оқушыларды ынталандыра отырып, жазбаша қосу мен азайтуды меңгерту, есеп шығарту |
||||
|
Бағалау критерийлері |
1-ден 100-ге дейінгі сандардың реттілігін біледі және сандық кесіндіде көрсете алады. |
||||
|
Тілдік мақсаттар
|
Оқушылардың 100-ге дейінгі санау дағдыларын қалыптастыру, Сандық кесінді, сандық түзу, бірлік, ондық, жүздік, мыңдық терминдерін қолдана отырып математикалық тілін дамыту. |
||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Оқушылар топпен, жұппен жұмыс кезінде өзара көмек беруге, қолдау көрсетуге ұмтылады. Математика пәніне деген қызығушылықтары артады. |
||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Дүниетану пәнімен байланысты |
||||
|
Алдыңғы меңгерілген білім |
Оқушылар бірінші сыныпта алған санау дағдыларын еске түсіреді. |
||||
|
Жоспар |
|||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақта жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||
|
Сабақтың басы 2 минут
3 мин
|
І Ұйымдастыру бөлімі Психологиялық бағыт беру Біз ақылды баламыз Айтқан тілді аламыз Математика ілімін Лезде қағып аламыз. (Ұ,Қ) қимылды жұмбақ Мақсаты: оқушының қызығушылығын арттыру арқылы сабақтың тақырыбын ашу. Мұғалім тақтаға бір екі ұл баланы ортаға шығарады. -балалар, достарыңа қараңыздаршы, нені байқадық? -олар қалай орналасқан? -егер, оқушыларыдың орындарын ауыстырсақ не болар еді? -қандай реттілікті байқап тұрмыз? -ендеше, біздің бүгінгі сабағымыз не туралы болмақ? Ендеше бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: Сабақтың мақсатымен таныстыру -Бүгінгі сабақта не үйреніп, не білеміз деп ойлайсыңдар? Оқушылардың жауаптарын тақтаға критерий ретінде жазу. |
Презентация
|
|||
|
Сабақтың ортасы
|
(Ұ) проблемалық сұрақ Мақсаты: Мәселелерді шешу арқылы реттілік туралы түсініктерін дамыу. Тапсырма: Амал компоненттерін еске түсіріп, шешуін дәптерге орындап,тексергенде кеткен қателерді талдайды. (20 + 5) + 60 (60 + 4) – 40 (70 + 9) – 40 (20 + 2) + 50
6 + а = 10 10 – a = 6 a – 6 = 4 /реттіліктік орналасуы туралы түсіндіру, қандай амалдар арқылы шыққандығын нықтау, дәлелдеу, қорытынды шығару/ (Ө) математикалық диктант Мақсаты: «Миға шабуыл», тапсырманың дұрыс орындалуы арқылы Қазақстандағы ең биік шың туралы ақпаратпен танысу. Оқушылар математикалық диктант орындау нәтижесінде 6995 саны шығады. Мұғалім бұл санның нені білдіретіндігін сұрайды. Оқушы жауабы тыңдалған соң, оның Хан тәңірі шыңнын ұзындығы екендігі анықталады. (Ж) «Бинго» ойыны. Мақсаты: реттілікті анықтау арқылы логикалық ойлауын дамыту. Тапсырма: реттілікті жалғасын тап. /тапсырманы орындауға берілген уақыт аяқталған соң, кезекпен дұрыс жауапты оқиды, ұжыммен тексеріледі. Жіберілген қателікер саны анықталып, кері байланыс жасалады/. (Ө) Түсіп қалған санды анықта. Мақсаты: ойлау дағдыларын дмыту.
Бағалау критерийі: әрбір дұрыс жауапқа 1 баллдан беріледі. Жоғарғы балл-5 балл №1
тапсырма. (Ұ, Ө) «Суретті жұмбақ» Мақсаты: әлем мәдениетімен танысу, сыни ойлауын дамыту, адамгершілік құндылықтарын дамыту.
Тапсырма:
(Т)шығармашылық тапсырма. берілген сандар мен суреттерді қатытыра отырып, тура немесе жанама есеп құрастырыңыз. /оқушылар өзара топтасып есеп құрастырады. Топпен бір-біріне тапсырмаларын алмасады. Есептің жауабын анықтайды. Есепті құрстырушы топқа орындалған тапсырманы береді. Тапсырма бағаланады./ Дескриптор:
Жоғарғы балл 4 балл. |
Слайд, үлестірмелі парақшалар
Дәптермен жұмыс.
Өздік жұмыс тапсырмалары
Слайд
А4 форматындағы қағаздар |
|||
|
Сабақтың соңы 3 минут |
Рефлексия: -Бүгін қандай тақырыппен таныстық? -Сабақта не істедік? -Қандай тапсырма қиын болды? -Не жеңіл болды? Шығармашылық жұмыс
Өзін бағалау:Венн диаграммасы бойынша өздеріңді бағалаңдар. Бағалау кезінде сабақтың басында қойылған критерийлерге қайта оралу.Критерийлерді оқып, стикерді диаграмманың бөлігіне жапсыру арқылы оқушылар өздерін бағалайды.
|
Стикерлер Венн диаграммасы |
|||
|
Қосымша ақпарат |
|||||
|
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау –оқушылардың прогресін/білімін қадағалауды сіз қалай жоспарлайсыз? |
Оқу байланыстары |
|||
|
Дифференциация іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың дербес қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде көрінуі мүмкін. Дифференциация уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез келген кезеңінде қолданыла алады |
|
|
|||
|
Қорытындыбағалау Неғұрлымжемістіекісәттіатаңыз (сабақберуде де, оқытуда да)? 1: 2: Сабақтыжақсартуғаықпалететіндейекіжайттыатаңыз (сабақберуде де, оқытуда да)? 1: 2:Мен сынып пен жекелеген оқушылар туралы жаңа нені білдім және бұл менің келесі сабағымды өткізуіме қалай әсер етеді? |
|||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Екі таңбалы сандарды қосу азайту
Екі таңбалы сандарды қосу азайту
|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 2.А.Бөлім Екі таңбалы сандарды қосу және азайту.Жүздіктер.Есеп Күні: 10.11 СЫНЫП: 2 Сабақ 35 |
Мектеп :№167 Мұғалімніңаты-жөні: А.Бердікеева Қатысқандардың саны: Қатыспағандардың саны: |
||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтемеу) |
Жүздіктерді қосу және азайту |
||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Екі таңбалы сандарды қосу және азайту.Жүздіктер |
||||
|
Сабақ мақсаттары |
Оқушыларды ынталандыра отырып, жазбаша қосу мен азайтуды меңгерту, есеп шығарту |
||||
|
Бағалау критерийлері |
1-ден 100-ге дейінгі сандардың реттілігін біледі және сандық кесіндіде көрсете алады. |
||||
|
Тілдік мақсаттар
|
Оқушылардың 100-ге дейінгі санау дағдыларын қалыптастыру, Сандық кесінді, сандық түзу, бірлік, ондық, жүздік, мыңдық терминдерін қолдана отырып математикалық тілін дамыту. |
||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Оқушылар топпен, жұппен жұмыс кезінде өзара көмек беруге, қолдау көрсетуге ұмтылады. Математика пәніне деген қызығушылықтары артады. |
||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Дүниетану пәнімен байланысты |
||||
|
Алдыңғы меңгерілген білім |
Оқушылар бірінші сыныпта алған санау дағдыларын еске түсіреді. |
||||
|
Жоспар |
|||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақта жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||
|
Сабақтың басы 2 минут
3 мин
|
І Ұйымдастыру бөлімі Психологиялық бағыт беру Біз ақылды баламыз Айтқан тілді аламыз Математика ілімін Лезде қағып аламыз. (Ұ,Қ) қимылды жұмбақ Мақсаты: оқушының қызығушылығын арттыру арқылы сабақтың тақырыбын ашу. Мұғалім тақтаға бір екі ұл баланы ортаға шығарады. -балалар, достарыңа қараңыздаршы, нені байқадық? -олар қалай орналасқан? -егер, оқушыларыдың орындарын ауыстырсақ не болар еді? -қандай реттілікті байқап тұрмыз? -ендеше, біздің бүгінгі сабағымыз не туралы болмақ? Ендеше бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: Сабақтың мақсатымен таныстыру -Бүгінгі сабақта не үйреніп, не білеміз деп ойлайсыңдар? Оқушылардың жауаптарын тақтаға критерий ретінде жазу. |
Презентация
|
|||
|
Сабақтың ортасы
|
(Ұ) проблемалық сұрақ Мақсаты: Мәселелерді шешу арқылы реттілік туралы түсініктерін дамыу. Тапсырма: Амал компоненттерін еске түсіріп, шешуін дәптерге орындап,тексергенде кеткен қателерді талдайды. (20 + 5) + 60 (60 + 4) – 40 (70 + 9) – 40 (20 + 2) + 50
6 + а = 10 10 – a = 6 a – 6 = 4 /реттіліктік орналасуы туралы түсіндіру, қандай амалдар арқылы шыққандығын нықтау, дәлелдеу, қорытынды шығару/ (Ө) математикалық диктант Мақсаты: «Миға шабуыл», тапсырманың дұрыс орындалуы арқылы Қазақстандағы ең биік шың туралы ақпаратпен танысу. Оқушылар математикалық диктант орындау нәтижесінде 6995 саны шығады. Мұғалім бұл санның нені білдіретіндігін сұрайды. Оқушы жауабы тыңдалған соң, оның Хан тәңірі шыңнын ұзындығы екендігі анықталады. (Ж) «Бинго» ойыны. Мақсаты: реттілікті анықтау арқылы логикалық ойлауын дамыту. Тапсырма: реттілікті жалғасын тап. /тапсырманы орындауға берілген уақыт аяқталған соң, кезекпен дұрыс жауапты оқиды, ұжыммен тексеріледі. Жіберілген қателікер саны анықталып, кері байланыс жасалады/. (Ө) Түсіп қалған санды анықта. Мақсаты: ойлау дағдыларын дмыту.
Бағалау критерийі: әрбір дұрыс жауапқа 1 баллдан беріледі. Жоғарғы балл-5 балл №1
тапсырма. (Ұ, Ө) «Суретті жұмбақ» Мақсаты: әлем мәдениетімен танысу, сыни ойлауын дамыту, адамгершілік құндылықтарын дамыту.
Тапсырма:
(Т)шығармашылық тапсырма. берілген сандар мен суреттерді қатытыра отырып, тура немесе жанама есеп құрастырыңыз. /оқушылар өзара топтасып есеп құрастырады. Топпен бір-біріне тапсырмаларын алмасады. Есептің жауабын анықтайды. Есепті құрстырушы топқа орындалған тапсырманы береді. Тапсырма бағаланады./ Дескриптор:
Жоғарғы балл 4 балл. |
Слайд, үлестірмелі парақшалар
Дәптермен жұмыс.
Өздік жұмыс тапсырмалары
Слайд
А4 форматындағы қағаздар |
|||
|
Сабақтың соңы 3 минут |
Рефлексия: -Бүгін қандай тақырыппен таныстық? -Сабақта не істедік? -Қандай тапсырма қиын болды? -Не жеңіл болды? Шығармашылық жұмыс
Өзін бағалау:Венн диаграммасы бойынша өздеріңді бағалаңдар. Бағалау кезінде сабақтың басында қойылған критерийлерге қайта оралу.Критерийлерді оқып, стикерді диаграмманың бөлігіне жапсыру арқылы оқушылар өздерін бағалайды.
|
Стикерлер Венн диаграммасы |
|||
|
Қосымша ақпарат |
|||||
|
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау –оқушылардың прогресін/білімін қадағалауды сіз қалай жоспарлайсыз? |
Оқу байланыстары |
|||
|
Дифференциация іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың дербес қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде көрінуі мүмкін. Дифференциация уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез келген кезеңінде қолданыла алады |
|
|
|||
|
Қорытындыбағалау Неғұрлымжемістіекісәттіатаңыз (сабақберуде де, оқытуда да)? 1: 2: Сабақтыжақсартуғаықпалететіндейекіжайттыатаңыз (сабақберуде де, оқытуда да)? 1: 2:Мен сынып пен жекелеген оқушылар туралы жаңа нені білдім және бұл менің келесі сабағымды өткізуіме қалай әсер етеді? |
|||||
шағым қалдыра аласыз














