Материалдар / Екі таңбалы сандарды қосу және азайту
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Екі таңбалы сандарды қосу және азайту

Материал туралы қысқаша түсінік
Тараз қаласы №36 орта мектебінің 2 "В" сыныбымен "Екі таңбалы сандарды қосу және азайту" тақырыбында өткізілген ашық сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Ақпан 2022
455
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Мұғалімнің аты-жөні:

Қонысбекова С.Ж

Пән/Сынып:

2 сынып

Күні

24.11.2021ж

Тарау немесе бөлім атауы:

2 А бөлім. Екі таңбалы сандарды қосу және азайту. Жүздіктер. Есеп

Сабақтың тақырыбы:

Екі таңбалы сандарды қосу және азайту алгоритмі 15 + 28, 43 – 15

Оқу мақсаты:




2.1.1.8 екі таңбалы сандарды қосу және азайту алгаритмдерін қолдану

2.5.1.1 **екі амалмен орындалатын есепті кесте, сызба, қысқаша жазба түрінде модельдеу

Сабақтың мақсаты

Екі таңбалы сандарды қосу және азайту алгоритмдерін қолданады

Бағалау критерийі:

Екі таңбалы сандарды қосу және азайту алгаритмдерін қолдана алады

Екі амалмен орындалатын есепті кесте, сызба, қысқаша жазба түрінде модельдей алады

Тілдік мақсат

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: разрядтық қосылғыштар,толық жүздік

Қосу амалына берілген өрнектің дұрыстығын қандай амалмен тексереміз?


Құндылықтарға баулу


Қарым-қатынас жасау қабілеті

Өзін-өзі жетілдіру мен дамыту қажеттілігі

Пәнаралық байланыс

Дене шынықтыру,музыка

Бастапқы білім

100-ге дейінгі сандарды, толық жүздіктерді қосу және азайту

Сабақтың барысы:

Уақыты\

Кезеңі

1минут

Ұйымдас

тыру

Қызығушы лығын ояту

Педогогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурс

тар

Сәлеметсіздер ме, балалар?

Бүгінгі математика пәнінен жаңа тақырып өтетін боламыз, және есептер шығарамыз.

Сабағымыздың тақырыбы:

Екі таңбалы сандарды қосу және азайту алгоритмі 15 + 28, 43 – 15

Бүгінгі сабақта екі таңбалы сандарды қосу және азайту алгоритмін қолдануды үйренетін боласың

Өтілетін сабақтың мақсатымен танысады. Сабақтан не үйренетіні туралы ақпарат алады


Оқулық, жұмыс дәптер

лері


7-8 минут

Жаңа сабақ

Суретте бейнеленген спорт ойындарының түрлерін ата.Есептеуді ауызша түсіндіруге тырыс.



1.Коньки тебу 100 – 76= 24

2.Сноуборд тебу 79 + 11 = 90

3.Хоккей ойыны 68 – 36 = 32

4.Футбол ойыны 46 + 54 =100

5.Велосипед тебу 52 + 28 = 80

6.Баскетбол ойыны 90кг – 69кг = 21 кг

7.Шаңғы тебу 50 см – 19 см = 31см


Тапсырмаға берілген жазу мен суретке қара. Бүгінгі сабақтың мақсатын қоямыз.


... жазамын.

Бірліктерді қосамын:

5 + 8 = 13 немесе 1 онд. 3 бірл.3-ті бірліктердің астына жазамын, ал 1 ондықты

ондыққа қосу үшін есіме сақтаймын.

Ондықтарды қосамын:

1 онд. + 2 онд. + 1 онд. = 4 онд.

Жауабы: қосындының мәні 43-ке тең.


... жазамын.

Бірліктерді азайтамын.

3-тен 5-ті азайта алмаймын.1 ондықты аламын.1 ондық және 3 бірлік – бұл

13 бірлік. 13 – 5 = 8. 8-ді бірліктердің астына жазамын.

Ондықтарды азайтамын:

1 ондықты қарызға алдық,3 ондық қалды.

3 онд.– 1 онд. = 2 онд.

Жауабы: айырманың мәні 28-ге тең.

Суреттерге қарап отырып, бүгінгі сабақтың мақсатын екі таңбалы сандардың қосу мен азайту алгоритмін қолдана аламын деп қоюға болады

Суретте бейнеленген спорт ойындары

ның түрлерін атайды. Есептеуді ауызша түсіндіреді.






Дескриптор:

Өрнектерді дұрыс орындайды

Өрнектердің дұрыстығын тексереді






Суретте бейне

ленген спорт ойындары

ның түрле

рін атай алады

Есеп теуді ауызша түсін

діре алады











Тапсырмаларды суретке қарап орындай ды





Оқулық, жұмыс дәптер

лері


8минут


Тәжірибе

Есеп № 3

Баған түрінде жазып, есепте

.

36 37 95 100

+ 28 + 18 18 – 37

6 4 55 67 63

Есеп № 4

а) Веложарысқа 100 адам қатысты. Олардың 35-і ер адам, 25-іәйел, ал қалғаны – балалар. Веложарысқа неше бала қатысты?

Есіңе түсір! Алдымен есептің шартын қысқаша жазып аламыз. Бізге не белгілі? Не белгісіз? Нені табамыз?

Қысқаша жазылуы

ЕShape2 р адам- 35

Әйел адам– 25


Барлығы 100 адам

Балалар? Есепті сызба түрінде де көрсетуге болады

60

Шешуі: 100 – (35 + 25)= 100 – 60 = 40

Жауабы: Веложарысқа 60 бала қатысты


ә) Саябаққа барлығы 96 ағаш отырғызылды. Олардың 32-сі қайың, 40-ы үйеңкі, ал қалғаны – терек. Саябаққа неше терек

отырғызылды?


ҚShape3 айың – 32

Үйеңкі -40-ы барлығы 96 ағаш

Терек - ?

Шешуі: 96 – (32 + 40)= 100 – 72= 28

Жауабы:Саябаққа 28 терек

отырғызылды

б) Саябаққа отырғызу үшін 36 шырша және 24 қарағай әкелінді. 12ағаш отырғызылды. Отырғызылмаған неше ағаш қалды?


Шырша - 36

Қарағай - 24

Отырғызылды – 12ағаш

Отырғызылмағаны - ?

60

Шешуі: (36 + 24) – 12 = 48

Жауабы: Отырғызылмаған 48 ағаш қалды




Дескриптор:

1.Өрнектерді дұрыс орындайды

2.Өрнектердің дұрыстығын тексереді.


Тақтамен жұмыс балалар шығып тақтада орындайды






Дескриптор:

Есептің қысқаша шартын құру, шешуін табу Амалдарды дұрыс қолданады
















Стикер

лер арқылы





Есеп

тің қысқаша шартын құра алады, шешуін табады.

Амалдарды дұрыс қолда

нады





ҚБ:

стикерлер арқылы



1-10 балл

дық жүйе


Есептің қысқаша шартын құра алады, шешуін табады.

Амалдарды дұрыс қолда

нады





Үлестірмелі қа

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!