Ұйымдастыру кезеңі 2
минут
Психологилық
дайындық.
-Көңіл күйлерің
қалай?
-Керемет!
-Сабаққа дайындықтарың
қалай?
-Тамаша!
-Ынталарың
қалай?
-Ғажап!
-Ендеше сабағымызды
бастаймыз!
-О,о,о (бас бармағын
көрсету)
Қазір бізде қай
сабақ?(математика) –Балалар бүгінгі сабағымызда не оқитынымызды
тауып көріңдерші.Яғни бүгін біз екі таңбалы санды жазбаша қосу және
азайту тәсілін ары қарай
жалғастырамыз.
-Ауызша қосу мен жазбаша қосу
және азайту тәсілінің айырмашылығы неде? –Ұқсастығы
ше?
.1слайд бейнежазба
көрсету.Қазір бізде қай сабақ. Оған құстарды неге көрсетті деп
ойлайсыңдар? Қазір қай мезгіл? Құстар қайда, неге ұшады? Бізге
құстардың қандай пайдасы бар?Өлеңді
тыңдағанда,
Өздеріңізді қалай сезімде
болдыңдар? Қазір қай мезгіл? Құстар қайда, неге ұшады? Бізге
құстардың қандай пайдасы бар?Өлеңді
тыңдағанда,
Өздеріңізді қалай сезімде
болдыңдар? Құстар кетер алдында тізбек құрады, сонда олар бұрыш
,тізбек жасап ұшады деп тізбектерін
көрсету
Тізбек жасағанда ең мықтысы
алда жүріп топ бастайды. Бізде тізбекті
мен
б астаймын маған 3-көмекші
керек Олар бағалау парағына балл қойып отырады.Бүгінгі сабақ
баллдық жүйемен
бағаланады.
Мына сан тізбегіне қарап
барлығымыз оқып
шығайық.
11 12 13 14 15 16 17 18
19 Кез келген біреуін таңдап алып
1-минут іщінде құрамын жазып шығамыз.
Осы 1-
тапсырмаға 1-балл қоямын . Белгі бойынша
бірдей бастайды , бірдей аяқтайды.Смайлик қойған кезде топта бір
оқушы балл қойып
отырады.
Құстар жалғыз өмір сүре
алмайды олар бірлесіп жұппен
жүреді.
Қазір біз өзіміздің жұбымызды
тауып жұппен жұмыс
жасаймыз
2-тапсырма
2-балл
13+6-2=17
17-2+3=18
17-2+3=12 16-2+3=12
19-9+2=12
12+8-3-17
15-1+1=13 25-3+6=28
Бір екі оқушыны тексеру
дәлелдету.
СЕРГІТУ
|