Екі таңбалы сандардың графикалық моделі 4-сабақ

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Екі таңбалы сандардың графикалық моделі 4-сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
Екі таңбалы сандардың графикалық моделі 4-сабақ
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары


Бөлім:

Екі таңбалы сандар

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сынып:

2 «А»

Сабақтың тақырыбы

Екі таңбалы сандардың графикалық моделі 4-сабақ

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

2.5.2.1.Екі таңбалы сандардың графикалық моделін құру,

разрядтық кестені қолдану

Сабақтың мақсаты

Екі таңбалы сандардың түрлі графикалық модельдері көмегімен екі таңбалы сандарды оқиды жазады, әр түсті дөңгелектер, шаршылардан тұратын сызба түрінде модельдейді.


Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңдері

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

5мин


Ұйымдастыру кезеңі

Оқушылардың назарын сабаққа аудару

Психологиялы ахуал



Үй тапсырмасын тексеру

Сабақ мақсатымен танысады

Сәлемдесу


Өлең шумағын айтады

Өткен білімді зерделейді.

Сабақ мақсатымен танысады

ҚБ:

Жарайсыңдар!


Керемет!


Жақсы!


Тамаша!

Слайд

Сабақтың ортасы

28мин

Оқулықпен жұмыс.

ҰЖ.1-тапсырма.

Суреттен қандай доптарды, ойыншықтарды көріп тұрсыңдар?

Саған қандай ойыншық (ойын) ұнайды? Ойыншықтарда берілген цифрларды пайдаланып,10 мен 20 сандарының арасындағы екі таңбалы сандар тізбегін жазады.

11, 12, 13, 14,

15, 16, 17, 18, 19


ЖЖ.2-тапсырма

Әр жұп суреттерде берілген екі таңбалы сандардың түрлі графикалық модельдерін зерттейді. Әр графикалық модельге сәйкес келетін екі таңбалы санды және оларды разрядтық қосылғыштар қосындысы түрінде қалай жазады?

75 саны әр түсті шаршылардан тұратын сызба түрінде модельдеп көрсетілген Демек 7 жасыл түсті шаршы 7 ондыққа тең, 5 көк түсті шаршы 5 бірлікке тең. 75 санын разрядтық қосылғыштардың қосындысы түрінде жазады: 75 = 70 + 5

ТЖ. 3-тапсырма

Екі таңбалы сандардың графикалық модельдерін құрады


ЕБҚ; 4-тапсырмада көрсетілген математикалық жазбалардың арасынан теңдеулерді тауып, оларды шешеді

Ойыншықтарда берілген цифрларды пайдаланып, 10

мен 20 сандарының арасындағы екі таңбалы сандар тізбегін жазады


Екі таңбалы сандардың әртүрлі графикалық модельдерін зерттейді, графикалық модельге сәйкес санды атайды, оларды разрядтық қосылғыштардың қосындысы түрінде жазады


Екі таңбалы сандардың графикалық моделін құрады


Теңдеулерді табады, олардың шешуін

жазады және тексеру жасайды.


Дескриптор;

1.екі таңбалы сандар тізбегін жазады





Дескриптор:

1.графикалық модельге сәйкес санды атайды;

2,оларды разрядтық қосылғыштар

дың қосындысы түрінде жазады






Топтар бір-бір

ін бағалайды




Дескриптор;

1.Теңдеулерді шешеді

оқулық

Сергіту сәті

2мин

Нейро жаттығу

Нейро жаттығу жасайды


Тамаша!

слайд


ЕҚБ:5-тапсырмада екі таңбалы сандардың разрядтық құрамын анықтау, разрядтық қосылғыштарға жіктеу білігін жетілдіреді


ӨЖ.6-тапсырмада 42 санының ондықтар

разрядындағы цифрдың мәнін 1-ге арттырады. Бірліктер разрядындағы цифрдың мәнін 1-ге кемітеді. Қандай сан шықты?

42 санының ондықтар разрядындағы цифрдың мәні нешеге тең? (4-ке тең.)

4-ті 1-ге арттыр. (4 + 1 = 5)

42 санының бірліктер разрядындағы цифрдың мәні нешеге тең? (2-ге тең)

2-ні 1-ге кеміт. (2 – 1 = 1)

Жауабы: 51 саны

«Кел ойнайық!»7-тапсырма

Санды бірнеше бірлікке кемітуге берілген есеп талданады.

Бірінші топ – 19 жұмбақ Екінші оп – ?, 7 жұмбақ кем Ш: 19 – 7 = 12.

Ж: екінші топ 12 жұмбақ жасырды.


Берілген сандарды разрядтық қосылғыштарға жіктейді


42 санының ондықтар разрядындағы цифрдың мәнін 1-ге арттыра, бірліктер разрядындағы цифрдың мәнін 1-ге кеміте отырып, шыққан санды анықтайды.


Санды бірнеше бірлікке кемітуге берілген есеп орындалады

Дескриптор;

1.разрядтық қосылғыштарға жіктейді

2.42 санының ондықтар разрядындағы цифрдың мәнін 1-ге арттырады;

3.бірліктер разрядындағы цифрдың мәнін

1-ге кемітеді, жауабын жазады

4.берілген есеп орындалады

5.Санды бірнеше бірлікке кемітеді

слайд

Сабақтың соңы

10мин

Бекіту

9-тапсырманы үлгі бойынша орындайды, яғни қосу амалын қолданып, екі таңбалы сандар құрады. Осы сандарды вагонда жазылған сандармен сәйкестендіріп, пойыз құрастырады Үй тапсырмасы:

8-тапсырма

Кері байланыс: «Блум кубигі » әдісі бойынша өтеді.

  1. Бүгінгі сабақтан өзіңе не алдың?

  2. Қай әдіс ұнады?

  3. Не білдің?

  4. Қай тапсырма қиындық тудырды?

  5. Не қызықты болды?

  6. Не үйрендің?

Сұрақтарға жауап береді



Үй тапсырмасын күнделікке жазады



«Блум кубигі » әдісі бойынша кері байланыс жасайды


1.Қосу амалының көмегімен екі таңбалы сандар құрады

ҚБ:

«Фри»әдісі




1-10ұпай

Өз-өздерін бағалайды














Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
09.02.2025
242
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі