Орта
Сы
2мин
5мин
5мин
5мин
5мин
5мин
5мин
2мин
|
Өткенге
шолу
Үй жұмысын
«колесо
фортуна» арқылы
тексеремін
1.Тапсырма Ауызша тапсырма, түсіндіру.
Сандарды баған түрінде қосудың қалай орындалатынын
түсіндір.
Үлгі:34+23=57
Бірінші: қосылғыштарды бірліктерден
бастап есептейді. Яғни: 4+3=7. Бірліктердің астына 7-ні
жазасың Екінші: қосылғыштардың ондықтарын
қосасың. Яғни: 3+2=5. Ондықтардың астына 5-ті
жазасың.
3.Мысалдарды баған түрінде
жазып шығар.
Мұғалімнің түсіндіргенін еске
түсір, берілген мысалдырды баған түрінде
шығар.
4.Тапсырма Ауызша
түсіндіру. Сандарды баған түрінде азайтудың қалай орындалатынын
түсіндір.
Бірінші: азайғыштың бірлігінен
азайтқыштың бірлігін азайтасың: 7-3=4. Бірліктердің астына 4-ті
жазасың.
Екінші: Азайғыштың ондығынан
азайтқыштың ондығынан азайтасың: 5-2=3. Ондықтардың
астына 3-ті
жазасың.
5.Мысалдарды баған түрінде жазып
шығар.
Сандарды баған түрінде
азайтудың қалай орындалатынын еске түсіріп, баған түрінде
шығарады.
Сергіту сәті.
«Нейро» жаттығулары. Оқушылардың
шапшаңдығын, тез ойлануын, қабылдауын дамытатын
жаттығу.
6.Тапсырма
Күзгі демалыста мектебімізден
32 бала мұражайға, ал 11 бала циркке барды. Мұражай мен циркке
барлығы неше бала барды?
8.Тапсырма
1,9,6 және
3 цифрларын пайдаланып, ең үлкен
және ең кіші екі таңбалы сандарды жаз. Осы екі санның айырмасының
мәнін баған түрінде жазып есепте.
|
«колесо
фортуна» тоқтағанда, қай баланың
есімі түседі, сол бала үй жұмысын айтады, түсіндіреді,
тексертеді.
Мұғалімнің түсіндіргеніне
назар аударады, мұғалімнің тақтаға жазып түсіндіргенін, өз
дәптереріне жазып алады.
Мұғалімнің түсіндіргенін еске
түсіріп, берілген мысалдырды баған түрінде шығарып
көреді.
Болжам
жауап:
52+16=68
баған
т 34+65=94
баған
т 25см+43см=68 баған
т
Оқушылар сандарды баған
түрінде азайтудың қалай орындалатынына назар аударып, тақтадағы
мысалды, дәптерге жазады.
Сандарды баған түрінде
азайтудың қалай орындалатынын еске түсіріп, мысалдардыбағанн
түрінде шығарады.
Болжам
жауап:
56-24=32
баған
т 85-32=53
баған
т 69дм-27дм=42 баған
т
Көрсетілген іс- әрекетті
шатаспай, тез, шапшаң қайталауы керек.
Сөз есептің шартын оқиды,
тақтаға шығып мәтінді есепті шығарады.
Болжам
жауап:
Шешуі: 32+11=43 Жауабы:
барлығы
43 бала барды?
1,9,6 және 3 цифрларын
пайдаланып, ең үлкен және ең кіші екі таңбалы сандарды жаз. Осы екі
санның айырмасының мәнін баған түрінде жазып
есептейді.
Болжам
жауап:
96-13=83
баған
т 69-13=56
баған
т
|
КБ. мұғалімнің кері
байланысы
КБ. Мұғалімнің кері
байланысы
Десриптор:
-Мысалдарды дұрыс
шығарады. 1б
-баған түрінде
жазады.1б
КБ.мұғалімнің кері
байланысы.
Десриптор:
-Мысалдарды дұрыс шығарады. 1б
-баған
түрінде жазады.1б
КБ. Мұғалімнің кері
байланысы
Дескриптор:
-мәтінді есептің шартын
құрады.1б
-шешуі мен жауабын
жазады.1б
КБ. Мұғалімнің кері
байланысы
Дескриптор:
-берілген сандарды
пайдаланып ең үлкен ең кіші сандарды табады.
1б
-санның айырмасының мәнін баған
түрде жазады.
1б
|
https://koleso-fortuny-online.ru/
Математика пәні, Алматы
«АТАМҰРА»2022, 74-бет
Математика пәні, Алматы
«АТАМҰРА»2022, 74-бет
Математика пәні, Алматы
«АТАМҰРА»2022, 75-бет
Математика пәні, Алматы
«АТАМҰРА»2022, 75-бет
https://infourok.ru/logoped-zh%D2%B1mysynda%D2%93y-nejropsihologiyaly%D2%9B-ojyndar-4566346.html
Математика пәні, Алматы
«АТАМҰРА»2022, 75-бет
Математика пәні, Алматы
«АТАМҰРА»2022, 75-бет
|
Соңы
Рефлексия
5мин
|
«Көңіл
күй» ыдысы.
Жасыл, сары, қызыл қақпақты
ыдыстар қойылады.
Жасыл қақпақты ыдыс: бәрін
түіндім.
Сары қақпақты ыдыс: сұрақтарым
бар.
Қызыл қақпақты ыдыс:
түсінбедім.
|
Оқушылар тақтаға шығып бір
смайликті таңдайды, оны қандай түсті ыдысқа салатынын айтады, не
үшін? екенін түсіндіреді.
Болжам
жауап:
Мен смайликті жасыл қақпақты
ыдысқа саламын. Себебі: сабақ қызықты, түсінікті өтті. Сұрақтарым,
түсінбеген тұстарым болмады.
|
Кб.мұғалімнің кері
байланысы:
Сабақ бойы жинаған баллдары
саналады.
Мұғалім оқушының сабақта өзін
ұстауына, ауызша жауап бергенін ескере отырып, 2баллды бонус
ретінде беріледі.
|
https://t.me/kreativti
|