Сәлеметсіңдер ме,
балалар?
Психологиялық ахуал
қалыптастыру «Біз қандаймыз?» әдісі бойынша ынтымақтастық
атмосферасын қалыптастыру.
«Шам» әдісі бойынша топтың атын
табу.
1-топ
«Сенім»
2-топ
«Бірлік»
3-топ
«Жылдамдық»
Өткенді
пысықтау
«Қазына
әдісі» бойынша қалдықпен шығатын
есептерді ауызша шығару
Жаңа
тақырыпты «Судағы
сиқыр» әдісі арқылы сабақтың
тақырыбын анықтау
ақ қағаздар арқылы жүзеге
асырылады. Әр топ шыққан сөзді
оқиды.
-Жарайсыңдар
балалар!
Оқулықпен
жұмыс.
Ауызша
орындау
1-тапсырма
Сандарды кему реті бойынша
орналастырып, Қасым хан шығарған заңның қалай аталатынын
оқы.
264, 119, 95,
48
Қасым ханның қасқа
жолы
2-тапсырма
Есептеуді баған түрінде
орында.
«Пирамида» әдісін
қолдану
31*2=62
13*3=39
13*2=26
32*2=64
21*4=84
22*4=88
14*2=28
33*3=99
3-тапсырма Өзіндік
жұмыс.
Амалдардың орындалу тәртібін
анықта. Баған түрінде
есепте.
1000-(425-403)*4=912
520+21*4+136=970
(399-366)*3+298=397
ЕБҚ
4-тапсырма
Eсепті теңдеудің көмегімен
шығар.
а)
ересек-325
балалар-х
барлығы-900
х=900-325
х=575
Ж: фильмді 575 адам
көрді
ә)
Болды-118
Әкелінді-х
Барлығы-265
Ш:118+х=265
Х=147
Ж:147 жаңа кітап
әкелді.
Сергіту сәті. «Тоқта»
әдісі
5-тапсырма Тақтамен түсіндірме
жұмысы
Жылқы-20дан
2табын
Құлын-15тен 3
табын
Барлығы-қанша?
Шешуі:20*2=40жылқы
15*3=45құлын
40+45=85жануар
Жауабы:Өрісте барлығы 85
жануар жайылып жүр.
Кері есеп
құрастыру
«Топтық
жұмыс»
6-тапсырма Кестедегі санды
деректерді пайдалана отырып,бір амалмен орындалатын есептер
құрастыр.
Қ=б*с
24*2=48
33*3=99
13*3=39
7 тапсырма Тақтамен жұмыс
Кесте бойынша өрнектер құрастыр және жаз.Олардың мәнін
тап.
1000-400*2=1000-800=200
450-32*2=450-64=386
300*2-24*2=600-48=552
Үйге
тапсырма:
8-тапсырма
Баған түрінде
жазып,өрнектердің мәнін тап.
а) 41*2=82
34*2=68
12*3=36
33*3=99
23*3=69
42*2=84
22*4=88
24*2=48
ә)
23*3+14*2=87
43*2-13*3=57
200-44*2+126=242
9-тапсырма
Теңдіктер тура болатындай,
барлық сандардың арасына амалдар таңбасын қой. Жақшалар қоюға да
болады.
а)
1*2+3=5
ә)
(1+2):3+4=5
|