Материалдар / Екі таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейту
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Екі таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейту

Материал туралы қысқаша түсінік
Керемет өтілген ашық сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Ақпан 2024
75
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
450 тг 338 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Білім беру ұйымының атауы

«Аль-Фараби атындағы мектебі»ЖШС

Пәні:

Математика

Бөлім:

3В Кеңістік фигуралар.

Педагогтің аты-жөні:

Әжіханова Алмагүл Тазабекқызы

Күні:

07.02.2024ж

Сынып:

3 «В»


Сабақтың тақырыбы:

103 Екі таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейту

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

3.1.2.10 мынадай жағдайларда: 23∙2, 123∙2, 46:2, 246:2 екі таңбалы/үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға жазбаша көбейту мен бөлу алгоритмдерін қолдану

3.1.2.11 мынадай жағдайларда: 28∙3, 269∙2, 84:3, 538:2 екі/үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға көбейту мен бөлу алгоритмдерін қолдану

Сабақтың мақсаты

Мынадай жағдайларда: 23∙2, 123∙2, 46:2, 246:2 екі таңбалы/үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға жазбаша көбейту мен бөлу алгоритмдерін қолдану

Құндылықтар

Талап: ізденімпаз,жаңашыл ұрпақ

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//

уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақ

тың басы

5 минут







Өткенді пысықтау

5 минут

















Сабақ

тың ортасы

24 минут






































































Сабақты қорыту

6минут



























Кері байланыс

5 минут




Сәлеметсіңдер ме, балалар?

Психологиялық ахуал қалыптастыру «Біз қандаймыз?» әдісі бойынша ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.

«Шам» әдісі бойынша топтың атын табу.

1-топ «Сенім»

2-топ «Бірлік»

3-топ «Жылдамдық»

Өткенді пысықтау

«Қазына әдісі» бойынша қалдықпен шығатын есептерді ауызша шығару


Жаңа тақырыпты «Судағы сиқыр» әдісі арқылы сабақтың тақырыбын анықтау

ақ қағаздар арқылы жүзеге асырылады. Әр топ шыққан сөзді оқиды.

-Жарайсыңдар балалар!


Оқулықпен жұмыс.

Ауызша орындау

1-тапсырма

Сандарды кему реті бойынша орналастырып, Қасым хан шығарған заңның қалай аталатынын оқы.

264, 119, 95, 48

Қасым ханның қасқа жолы


2-тапсырма

Есептеуді баған түрінде орында.

«Пирамида» әдісін қолдану

31*2=62 13*3=39

13*2=26 32*2=64

21*4=84 22*4=88

14*2=28 33*3=99


3-тапсырма Өзіндік жұмыс.

Амалдардың орындалу тәртібін анықта. Баған түрінде есепте.

1000-(425-403)*4=912

520+21*4+136=970

(399-366)*3+298=397


ЕБҚ

4-тапсырма

Eсепті теңдеудің көмегімен шығар.

а) ересек-325

балалар-х

барлығы-900

х=900-325

х=575

Ж: фильмді 575 адам көрді


ә) Болды-118

Әкелінді-х

Барлығы-265

Ш:118+х=265

Х=147

Ж:147 жаңа кітап әкелді.


Сергіту сәті. «Тоқта» әдісі


5-тапсырма Тақтамен түсіндірме жұмысы

Жылқы-20дан 2табын

Құлын-15тен 3 табын

Барлығы-қанша?

Шешуі:20*2=40жылқы

15*3=45құлын

40+45=85жануар

Жауабы:Өрісте барлығы 85 жануар жайылып жүр.

Кері есеп құрастыру


«Топтық жұмыс»

6-тапсырма Кестедегі санды деректерді пайдалана отырып,бір амалмен орындалатын есептер құрастыр.

Қ=б*с

24*2=48

33*3=99

13*3=39



7 тапсырма Тақтамен жұмыс Кесте бойынша өрнектер құрастыр және жаз.Олардың мәнін тап.

1000-400*2=1000-800=200

450-32*2=450-64=386

300*2-24*2=600-48=552




Үйге тапсырма:

8-тапсырма

Баған түрінде жазып,өрнектердің мәнін тап.

а) 41*2=82 34*2=68

12*3=36 33*3=99

23*3=69 42*2=84

22*4=88 24*2=48

ә) 23*3+14*2=87

43*2-13*3=57

200-44*2+126=242


9-тапсырма

Теңдіктер тура болатындай, барлық сандардың арасына амалдар таңбасын қой. Жақшалар қоюға да болады.

а) 1*2+3=5

ә) (1+2):3+4=5




Амандасады.


Жақсы тілектер айтады.










Қайталауға арналған есептер шығарады


Жаңа

тақырыпты меңгереді







Тапсырманы орындайды










Тапсырманы орындайды







Есептерді шығарады







Тақтамен жұмыс







Тапсырманы орындайды







Көбейту кестесін айтады


Тапсырманы орындайды












Топтық жұмыс




Тапсырманы орындайды




338тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!