«Екі таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейту» 3 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

«Екі таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейту» 3 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
«Екі таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейту» сапалы ашық сабақ
Материалдың қысқаша нұсқасы

Білім беру ұйымының атауы


Пәні:


Бөлім:


Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сынып: 3

Қатысқандардың саны

Қатыспағандардың саны:

Сабақтың тақырыбы:


«Екі таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейту»


Оқу жоспарына сай оқу мақсаты:

3.1.2.10 мынадай жағдайларда: 23*2,123*2, 46:2, 246:2 екі таңбалы/үш таңбалы сандарды бір таңбалы сандарға жазбаша көбейту мен бөлу алгоритмдерін қолдану

Сабақтың мақсаты

Екі таңбалы/үш таңбалы сандарды бір таңбалы сандарға жазбаша көбейту мен бөлу алгоритмдерін қолданады.

Құндылық

Апта дәйексөзі

«Жасампаздық пен жаңашылдық айы»

«Шығармашыл бала-ойлы бала»

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//

уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақ

тың басы

5 минут







Өткен сабақты пысықтау

5 минут












Сабақтың ортасы

20 минут















































Сергіту сәті

2 минут




Сабақты қорыту

8мин










Кері байланыс

5 минут


Амандасады

Үлкенге де сіз

Кішіге де сіз

Барша жанды құрметтеп

Бас иеміз біз

Осы өлең жолдарын қимылмен көрсету арқылы ынтымақтастық атмосферасын қалыптастырып алады;



Өткен сабақты пысықтау:

«Текше» ойыны арқылы іске асырылады.

(Текшеге тапсырмалар жазып, оқушыларға лақтыру арқылы тапсырмаларды орындату)


Оқушылар топтарға бөлінеді:

1 - топ «Қазақ хандығы»

2 – топ «Керей»

3-топ «Жәнібек»




Балалар, біз бүгін сендермен «Жазбаша көбейту және бөлу» деген бөлімді бастаймыз . Ортақ тақырыбымыз «Атақты тұлғалар»

Оқу мақсаты: Екі таңбалы/үш таңбалы сандарды бір таңбалы сандарға жазбаша көбейту мен бөлу алгоритмдерін қолдануды үйренеміз.

ЖИ әдісі арқылы оқушыларды тақырыппен танстыру.(Керей сөйлейді)

-Керей мен Жәнібек туралы қысқаша видороллик көрсету.

1-тапсырма «Адасқан сандар»әдісі арқылы жүзеге асады.

Тақтаға шашырап сандар ілінеді. Оқушылар сол сандарды алып, екітаңбалы сандарды өсу ретімен,үш таңбалы сандарды кему ретімен орналастырады.

ФС тапсырмасы










ІІ-тапсырма: (Жеке жұмыс)

ФС ТАПСЫРМАСЫ

Саралау-диалог


Есептерді түсіндіре отырып, баған түрінде орында

«Кигіз үй» ойыны арқылы жүзеге асады. (Кигіз үйлерге тапсырмалар жазылып тұрады, оқушылар текшені лақтыру арқылы тапсырмалар орындайды)




ІІІ – тапсырма .Өзіндік жұмыс

ФС тапсырмасы

Оқушылар тапсырманы дәптерге өзіндік жұмыс ретінде орындайды.






СЕРГІТУ СӘТІ
«Ою» биі



ІV – тапсырма (топтық жұмыс)

«Атақты тұлғалар» тапсырмасы.

Атақты тұлғалардың суреті беріледі, соның артында теңдеу жазып қою.

ФС тапсырмасы




Балалардың «Bilim Class» ұпайын санап, бағалап өту


Үй тапсырмасы: 50 бет №5


«Керуен» арқылы жүзеге асады.







Амандасады


Психологилық ахуалға қатысады







Текшеде жазылған тапсырмаларды орындайды



Топтардың атаулары таныстырылады






Оқушыларды тақырыппен танысады




Оқушылар жылдамдыққа үйренеді






Тақтамен жұмыс














Тақтамен жұмыс












Дәптермен жұмыс













Топпен жұмыс жасайды












Оқушылар кері байланыс берелі









Оқушылар дұрыс жауаптары үшін ұпай алып отырады































Дескриптор:

Үш таңбалы, екі таңбалы сандарды біледі 1б

Сандарды өсу ретімен жазады 1б

Сандарды кему ретімен жазады 1б

Жалпы: 3 б

ҚБ: Тамаща!





Дескриптор:

Есепті баған түрінде шығарады 1б

Есептерді қатесіз орындайды 1б

Жалпы: 2б

ҚБ: Жарайсың!

Керемет!


Дескриптор:

Есептің шартын құрады 1 б

Есептің шешуін табады 1б

Есептің жауабын жазады 1 б

Жалпы: 3б

ҚБ: Керемет! Тамаша!






Дескриптор:

Теңдеуді біледі 1б

Теңдеуді шешеді 1б

Жалпы: 2б

ҚБ: Керемет! Тамаша!


























Қазақ хандығы,

Керей мен Жәнібектің суреті




видеороллик


С урет













Сандар

























AutoShape 2




Түйе, қоржын, ою






Shape1

Shape2

Shape3



Picture 6





Shape4

Shape5

Shape6 Shape7

Picture 4











Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
05.02.2025
162
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі