Сабақ
тың
басы
5
минут
Өткен сабақты
пысықтау
5
минут
Сабақтың
ортасы
20
минут
Сергіту
сәті
2
минут
Сабақты
қорыту
8мин
Кері
байланыс
5
минут
|
Амандасады
Үлкенге де
сіз
Кішіге де
сіз
Барша жанды
құрметтеп
Бас иеміз
біз
Осы өлең жолдарын қимылмен
көрсету арқылы ынтымақтастық атмосферасын қалыптастырып
алады;
Өткен сабақты
пысықтау:
«Текше» ойыны арқылы іске
асырылады.
(Текшеге тапсырмалар жазып,
оқушыларға лақтыру арқылы тапсырмаларды
орындату)
Оқушылар топтарға
бөлінеді:
1 - топ «Қазақ
хандығы»
2 – топ
«Керей»
3-топ
«Жәнібек»
Балалар, біз бүгін сендермен
«Жазбаша көбейту және бөлу» деген бөлімді бастаймыз . Ортақ
тақырыбымыз «Атақты
тұлғалар»
Оқу мақсаты: Екі таңбалы/үш
таңбалы сандарды бір таңбалы сандарға жазбаша көбейту мен бөлу
алгоритмдерін қолдануды
үйренеміз.
ЖИ әдісі арқылы оқушыларды
тақырыппен танстыру.(Керей
сөйлейді)
-Керей мен Жәнібек туралы
қысқаша видороллик көрсету.
1-тапсырма «Адасқан
сандар»әдісі арқылы жүзеге
асады.
Тақтаға шашырап сандар
ілінеді. Оқушылар сол сандарды алып, екітаңбалы сандарды өсу
ретімен,үш таңбалы сандарды кему ретімен
орналастырады.
ФС
тапсырмасы
ІІ-тапсырма: (Жеке
жұмыс)
ФС
ТАПСЫРМАСЫ
Саралау-диалог
Есептерді түсіндіре отырып,
баған түрінде орында
«Кигіз үй» ойыны арқылы жүзеге
асады. (Кигіз үйлерге тапсырмалар жазылып тұрады, оқушылар текшені
лақтыру арқылы тапсырмалар
орындайды)
ІІІ –
тапсырма .Өзіндік
жұмыс
ФС
тапсырмасы
Оқушылар тапсырманы дәптерге
өзіндік жұмыс ретінде
орындайды.
СЕРГІТУ СӘТІ
«Ою» биі
ІV –
тапсырма (топтық
жұмыс)
«Атақты тұлғалар»
тапсырмасы.
Атақты тұлғалардың суреті
беріледі, соның артында теңдеу жазып
қою.
ФС
тапсырмасы
Балалардың «Bilim Class» ұпайын санап,
бағалап өту
Үй тапсырмасы: 50 бет
№5
«Керуен» арқылы жүзеге
асады.
|
Амандасады
Психологилық ахуалға
қатысады
Текшеде жазылған тапсырмаларды
орындайды
Топтардың атаулары
таныстырылады
Оқушыларды тақырыппен
танысады
Оқушылар жылдамдыққа
үйренеді
Тақтамен
жұмыс
Тақтамен
жұмыс
Дәптермен
жұмыс
Топпен жұмыс
жасайды
Оқушылар кері байланыс
берелі
|

Оқушылар дұрыс жауаптары үшін
ұпай алып отырады
Дескриптор:
Үш таңбалы, екі таңбалы
сандарды біледі 1б
Сандарды өсу ретімен жазады
1б
Сандарды кему ретімен жазады
1б
Жалпы: 3
б
ҚБ:
Тамаща!
Дескриптор:
Есепті баған түрінде шығарады
1б
Есептерді қатесіз орындайды
1б
Жалпы:
2б
ҚБ:
Жарайсың!
Керемет!
Дескриптор:
Есептің шартын құрады 1
б
Есептің шешуін табады
1б
Есептің жауабын жазады 1
б
Жалпы:
3б
ҚБ: Керемет!
Тамаша!
Дескриптор:
Теңдеуді біледі
1б
Теңдеуді шешеді
1б
Жалпы:
2б
ҚБ: Керемет!
Тамаша!
|

Қазақ
хандығы,
Керей мен Жәнібектің
суреті

видеороллик
С
урет
Сандар







Түйе, қоржын,
ою

|